ENG
A A A
 listopad 2018 

MŁODA POLSKA CHOREOGRAFIA: Maria Stokłosa

Jadwiga Majewska | TaniecPOLSKA.pl/Dwutygodnik.com | 2013

Artykuły

22 marca 2013

Tożsamość w ruchu, część I – o projekcie „Identity.Move!”

Matylda Małecka | taniecPOLSKA.pl | 2015

Artykuły

16 marca 2015

Tożsamość w ruchu, część II – o projekcie „Identity.Move!”

Matylda Małecka | taniecPOLSKA.pl | 2015

Artykuły

18 marca 2015

Wolność z dystansu – taniec na 32. Warszawskich Spotkaniach Teatralnych

Matylda Małecka | TaniecPOLSKA.pl

Artykuły

15 czerwca 2012

SUPERAMASI nie są mi obojętni

Agata Maszkiewicz

Artykuły

28 października 2013

Paul Valéry a taniec

Natalia Mazuś | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Artykuły

28 sierpnia 2013

Piękno odzyskane? – relacja z III edycji Festiwalu KRoki

Marcin Miętus | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

10 lipca 2015

Dystans i tradycja. Powidoki z Izraela – o przeglądzie w Nowym Teatrze

Marcin Miętus | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

3 października 2018

Zaraźliwa Katarakta – recenzja spektaklu Dominiki Knapik

Marcin Miętus | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

10 lutego 2017

Nawyki ciała – o „Back to Bone”, „Mazurkach” i „Soul Project/PL” na KRokach

Marcin Miętus | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

11 lipca 2017

Okrutny optymizm – o „nicht schlafen” Alaina Platela na MFT „Dialog – Wrocław”

Marcin Miętus | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

22 grudnia 2017

Sztuka ruchu w antropocenie – recenzja spektaklu „Tekton” Oli Maciejewskiej

Sonia Milch | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

13 stycznia 2017

Niebezpieczne wzruszenia – z Rafałem Urbackim rozmawia Witold Mrozek

Witold Mrozek | TaniecPOLSKA.pl | 2012

Artykuły

16 lutego 2012

Polska w tańcu – o spektaklu „My|Wy” Krakowskiego Teatru Tańca

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

24 stycznia 2018

Wszystkie rodzaje cielesności – o III Festiwalu Teatru Formy „Materia Prima”

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

20 marca 2015

Na początku było solo.... – o pracy nad „What do you really miss (3),2 ”

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2015

Artykuły

3 kwietnia 2015

Schizofreniczny Bóg – o spektaklu Barbary Bujakowskiej i Darii Kubisiak

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

25 kwietnia 2018

Miłość utracona? – relacja z III edycji Festiwalu KRoki

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

6 lipca 2015

Taniec i inne sztuki – relacja z XV Festiwalu Kalejdoskop

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

22 czerwca 2018

Między kulturą, naturą a polityką – relacja z XL OFF Krakowskich Reminiscencji Teatralnych

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

10 listopada 2015

Kantor jako ready-made? – relacja z krakowskiego finału VII Maat Festival

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

30 grudnia 2015

Jesteśmy dziurawi – o spektaklu „ONE” Teatru Dada von Bzdülöw

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

2 listopada 2018

(Nie)znośna (nie)samodzielność ciał – relacja z IV Festiwalu KRoki

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2016

Relacje

22 czerwca 2016

Zbiorowa (nie)odpowiedzialność – o spektaklach V Festiwalu KRoki

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

20 czerwca 2017

Zatańczyć kompleks Edypa –„Mommy Issues” w Teatrze ROZBARK

Alicja Müller | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

13 listopada 2017

INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Przed przystąpieniem do użytkowania Serwisu www.taniecpolska.pl operator Serwisu poleca zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu.
Operator Serwisu poleca w szczególności zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności Serwisu w zakresie: Zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu pozwoli wszystkim Użytkownikom na korzystanie z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz własną wolą wyrażoną w odpowiednich zgodach.
Operator Serwisu jest gotów odpowiedzieć na ewentualne pytania w sprawie wykonywania Polityki Prywatności Serwisu.
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia