ENG
A A A
 listopad 2018 

Siła dojrzałości – przegląd Mistrzowie Polskiego Tańca 2015

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

26 maja 2015

Powoli i w pędzie, pod presją i we śnie – I relacja z XI Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

23 czerwca 2015

Zwierzęce i ludzkie samotności i wspólnoty – II relacja z XI Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

25 czerwca 2015

Wśród ludzi, wśród ulic, pomiędzy siłami – III relacja z XI Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

30 czerwca 2015

Spośród kwietnych płatków pod ziemię i z powrotem ku światłu

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

10 września 2015

To, czego nie widać na scenie i w widzu – I relacja z XIV Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

28 września 2015

To, czego nie widać na scenie i w widzu – II relacja z XIV Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

6 października 2015

W przeżyciu i prezentacji – różne oblicza tańca. I odsłona Sceny Tańca Studio

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

12 października 2015

Wśród emocji i refleksji – różne oblicza tańca. II odsłona Sceny Tańca Studio

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

2 listopada 2015

W zapamiętaniu i w prostocie – różne oblicza tańca. I odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Relacje

16 lutego 2016

W ciele i poza nim – różne oblicza tańca. II odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Relacje

6 kwietnia 2016

O sztuce i o człowieku – różne oblicza tańca. IV odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Relacje

25 maja 2016

W działaniu i w bezradności – różne oblicza tańca. V odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Relacje

20 czerwca 2016

Lekkość i siła NDT 2 – prolog XX Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

10 sierpnia 2016

Chillout, relax i party hard – różne oblicza tańca. VII odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Relacje

29 sierpnia 2016

Przenikając – recenzja spektaklu „Przenikanie” Anny Haracz i Iwony Olszowskiej

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

23 września 2016

Używam tańca do tego, żeby poruszać ludzi – z Martinem Schickiem rozmawia Hanna Raszewska

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Wywiady

15 listopada 2016

Large scale – I relacja z XX Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

7 stycznia 2017

Large scale – II relacja z XX Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

11 stycznia 2017

II Międzynarodowy Konkurs Choreograficzny „Warsaw ZAWIROWANIA Dance” – relacja

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

27 stycznia 2017

Wielość prawd – recenzja filmu „Mr. Gaga”

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

3 marca 2017

Ciało nie jest niewinne – I odsłona Sceny Tańca Studio 2017

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

29 marca 2017

Zastosowanie kinetografii w badaniach nad tańcem ludowym. Polski rozdział

Hanna Raszewska | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Artykuły

3 lipca 2013

Audycja V – 2016 – z Kayą Kołodziejczyk rozmawia Hanna Raszewska

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Wywiady

14 czerwca 2017

Roztańczone poznańskie szlaki

Hanna Raszewska | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Inne

11 grudnia 2013

Społecznie, intymnie, historycznie – II relacja z odsłony jesiennej X Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2014

Relacje

23 listopada 2014

Między prywatnym a politycznym, czyli gdzie jest moje „ja” – WST 2014

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2014

Relacje

17 grudnia 2014

CIAŁO/UMYSŁ, MY/JA – relacja z XIII edycji Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

21 stycznia 2015

Nie/Wyczerpane ciało – recenzja spektaklu „Wyczerpani” Claude’a Bardouila

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

10 lutego 2015

Batsheva Dance Company w Lublinie – II relacja z XXI Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

17 stycznia 2018

Nieciągłość zdarzeń – re-premiera „Archipelagu” Teatru Tańca Caro

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

16 lutego 2018

Pytania o cielesność na scenie i na widowni – I relacja z IX Maat Festival „Ciało narodowe”

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

26 stycznia 2018

Pytania o polskość – II relacja z IX Maat Festival „Ciało narodowe”

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

31 stycznia 2018

Zderzenia kontekstów – III relacja z XXI Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

21 lutego 2018

Raz dokoła – I relacja z X Gdańskiego Festiwalu Tańca

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

23 lipca 2018

Poszerzanie – relacja z IV odsłony Sceny Tańca Studio 2018

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

31 sierpnia 2018

W poszukiwaniu czasu – I relacja z XVI Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

5 października 2017

Pytając o czas – II relacja z XVI Międzynarodowego Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

25 października 2017

Prywatne jest polityczne – V odsłona Sceny Tańca Studio 2017

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

3 listopada 2017

Czas pod lupą – III relacja z XVI Międzynarodowego Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

11 grudnia 2017

W krainie tańca, w krainie twórczości – o I odsłonie Sceny Studio Tańca 2018

Katarzyna Rochowicz | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

27 czerwca 2018

Współczesne upupienie – recenzja spektaklu „Pupa” Anny Hop

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

13 marca 2015

Miłość źródłem każdej emocji – recenzja widowiska baletowego „Emocje”

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

11 czerwca 2015

Ważna postać w Warszawie? – recenzja „Casanovy w Warszawie” Krzysztofa Pastora

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

28 lipca 2015

Szaleństwo ściśle kontrolowane – recenzja baletu „Giselle” Teatru Bolszoj transmitowanego na żywo

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

27 października 2015

Najsmutniejsza historia miłości – recenzja „Damy kameliowej” transmitowanej z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

21 grudnia 2015

Horror baletowy, czyli „Frankenstein” w choreografii Liama Scarletta

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

11 lipca 2016

Świat na ostrzu noża – „Romeo i Julia” Krzysztofa Pastora

Agnieszka Rutkowska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Recenzje

7 kwietnia 2014

Zofia Rudnicka „Tancerz, szkoła i scena” – recenzja

Agnieszka Rutkowska | TaniecPOLSKA.pl

Recenzje

13 maja 2014

Relacje interpersonalne w płynnej nowoczesności – „Obsesje” w Teatrze Wielkim w Warszawie

Agnieszka Rutkowska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Recenzje

21 maja 2014

Najsłynniejsza komedia baletowa – recenzja „Coppelii” Siergieja Wichariewa transmitowanej z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

21 sierpnia 2018

Taneczne qui pro quo – recenzja baletu „Jasny Potok” retransmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

14 grudnia 2016

Wieczór rozmaitości – „Chopiniana/ Bolero/ Chroma” w Polskim Balecie Narodowym

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

6 grudnia 2016

Wieczór włoskich mistrzów – Aterballetto w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

3 lutego 2017

Taneczna bajka – recenzja baletu „Śpiąca Królewna” transmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

13 marca 2017

Pastor – choreograf, dyrektor, klaun – recenzja albumu „Krzysztof Pastor”

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

21 kwietnia 2017

Wciąż żywa klasyka – recenzja „Jeziora łabędziego” Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

19 maja 2017

Czy bohaterowie się zmieniają ? – recenzja „Bohatera naszych czasów” Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

5 lipca 2017

Nierównouprawnienie – recenzja „Darkness” Izadory Weiss

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

14 sierpnia 2017

Niepokorna rosyjska dusza – recenzja „Anny Kareniny” Tomasza Kajdańskiego

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

2 sierpnia 2017

INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Przed przystąpieniem do użytkowania Serwisu www.taniecpolska.pl operator Serwisu poleca zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu.
Operator Serwisu poleca w szczególności zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności Serwisu w zakresie: Zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu pozwoli wszystkim Użytkownikom na korzystanie z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz własną wolą wyrażoną w odpowiednich zgodach.
Operator Serwisu jest gotów odpowiedzieć na ewentualne pytania w sprawie wykonywania Polityki Prywatności Serwisu.
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia