Małgorzata Szymula: „Coaching z Shang Chi Sun był dla mnie zarówno otwarciem drogi do dalszych poszukiwań twórczych jak i szeregiem konfrontacji. Okoliczność, w której poświęcaliśmy czas na głębszą komunikacje z własnym wnętrzem i uważniejsze słuchanie myśli. Sama obecność coacha jest niezwykle cenna, szereg zadawanych pytań i próbowanie różnych rozwiązań dało mi sporo odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Praca nad solo to również poruszenie momentu konfliktu, szukanie nowych rozwiązań i sposobów na wniknięcie do głębszej sfery świadomości. Moment sklaryfikowania poruszanych zagadnień. Rozmowy z Shang Chi Sun były bardzo istotne w tym procesie. Poza tym, był to czas fascynującej pracy, wspólnego treningu fizycznego i tańczenia razem. Coaching zachęcił mnie do dalszej eksploracji materiału nad którym pracuje, wzbogacając mnie o nowe techniki pracy z ciałem i obrazami mentalnymi. To również wspaniałe spotkanie trzech osób i okazja do uczenia się od siebie nawzajem, wymiana doświadczeń, obserwacje. Poświęcaliśmy czas na próbowanie różnych rozwiązań, improwizacje i łamaninie z góry zaplanowanych wizji, doświadczenie różnych metod pracy z tekstem, eksperymentowanie, szukanie, docieranie do siebie. Coaching nauczył mnie również cierpliwości i akceptacji trudniejszych momentów w procesie pracy.”
Choreografia, wykonanie: Małgorzata Szymula / współpraca artystyczna: Shang Chi Sun / muzyka: Paul Giger / tekst: GODZINY własnego autorstwa / premiera: GFT 2012, Klub Żak / realizacja w ramach współpracy z Klubem Żak oraz Gdańskiego Archipelagu Kultury – Stacja Orunia / 15 min.
MAŁGORZATA SZYMULA – absolwentka Experimental Academy of Dance w Salzburgu (Austria). W tym okresie wzięła udział w projektach i spektaklach realizowanych w ramach Akademii. Zdobywała również doświadczenie w Belgii, Francji, oraz USA, gdzie brała udział w warsztatach i letnich rezydencjach. Swoja ścieżkę rozwoju rozpoczęła w 1999 w Gdańsku, w czasie, gdy ta forma ekspresji ożywała w Polsce. Nauki pobierała głownie pod okiem tancerzy teatru Dada von Bzdülow oraz Wojciecha Mochnieja i Melissy Monteros z Gdańskiego Teatru Tańca. Pracowała pod okiem Iwony Olszowskiej w Eksperymentalnym Studiu Tańca w Krakowie, w którym wystąpiła w kilku choreografiach jej autorstwa.