Wersja do druku

Udostępnij

Natalia Gorzelańczyk, producentka Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, absolwentka poznańskiej teatrologii, obecnie studentka zarządzania ze specjalnością marketing w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu pisze pracę magisterską na temat dance marketingu. Częścią pracy są badania na temat zjawiska, które autorka prowadzi poprzez ankietę. Autorka zwraca się z prośbą do Czytelniczek oraz Czytelników taniecPOLSKA.pl o jej wypełnienie.

 

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie nie powinno zając więcej niż 15 minut. Wyniki badań będą wykorzystane i opisane w pracy magisterskiej Dance marketing – istota i perspektywy rozwoju, której promotorką jest profesor Dominika Narożna.

 

Link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-ofIN3RIE8rRz4ZdLEAO17k_NYMkMJohLsyVNAzBvWP0GZw/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0&gxids=7628

 

Od Autorki:   

W ogólnej terminologii naukowej nie ma jeszcze definicji dance marketingu, niemniej takie zjawisko istnieje. Od zarania dziejów człowiek komunikował się z innymi – najpierw niewerbalnie, a później werbalnie. Zatem zarówno ciało, jak i taniec może być nośnikiem informacji. Skoro tak taniec, jak i marketing przekazują treści, a jednocześnie są formą  kreacji, to dlaczego, nie połączyć tych zjawisk? Taniec w połączeniu z odpowiednią narracją, strategią marketingową firmy czy produktu może być ciekawym sposobem działań promocyjnych i reklamowych, prowadzącym do poszerzania świadomości klienta i zwiększenia sprzedaży. Wiele marek sięgało i sięgać będzie po narzędzia, jakie daje taniec, performance czy (poszerzona) choreografia. Odwołując się do założeń Grażyny Kulczyk: 50 proc. sztuki i 50 proc. biznesu, wierzę, że popularyzacja zjawiska dance marketingu, jako formy i narzędzia marketingowego, przyczyni się do popularyzacji tańca oraz zachęci firmy marketingowe do korzystania z tej formy komunikacji. Jednocześnie zaszczepiona pasją do tańca przez kuratorkę programu Art Stations Foundation – Joannę Leśnierowską, która od ponad 16 lat zajmuje się promocją i rozwojem choreografii w Polsce, pragnę nadal działać na rzecz popularyzacji choreografii, aby dotrzeć do mainstreamowego odbiorcy.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close