Autor: Marta Kula

17.08.2011 Marta Kula

SzaZa/Dada dobrze zmielona – o Caffé latte

Możliwości improwizacji są znane nie od dziś, a jednak wciąż trudno się z tym spotkać w realizacjach scenicznych związanych z tańcem współczesnym. O ile w muzyce improwizacja odnajduje swoje stałe miejsce na scenie, tak w tańcu często zamyka się na sali prób. Ta najbardziej różnorodna i pociągająca forma aktywności artystycznej wymaga po pierwsze wypracowania języka komunikacji, który elastycznie będzie się poddawał przeobrażeniom, a po drugie odwagi podjęcia scenicznego wyzwania. Dada von Bzdülöw, do tej pory współpracująca ze znakomitym muzykiem Mikołajem Trzaską, kojarzona była z solidną konstrukcją formalną. Jej atutem była zarazem otwartość na komunikację z widzem, nawiązywanie z nim żywego...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close