Autor: Stanisław Godlewski

11.05.2016 Stanisław Godlewski

Taneczne muzeum pamięci – recenzja ze spektaklu Pawła Malickiego

O ile pierwsza część spektaklu jest tanecznym traktatem na temat przedmiotów, rekwizytów,  kostiumów i pamięci, który uruchamia liczne konteksty (taniec klasyczny, cyrk, wodewil, teatr Kantora czy choreografie Jérôme’a Bela), druga część, Żywa historia, przypomina raczej projekt dokumentalny. Jest to spektakl o Skulsku, wielkopolskiej gminie, w której według legend, urodziła się Rzepicha, żona Piasta. Na trzech ścianach sceny wyświetlona jest wizualizacja jeziora.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close