Katowice Miasto Ogrodów zaprasza na trzydniowe warsztaty poświęcone zagadnieniom marketingu tańca pt. Dance Thinking, w ramach programu Przestrzenie Sztuki Taniec Katowice. Warsztaty odbędą się w dniach 15–17 listopada 2023 roku w godz. 10.00–14.00. Poprowadzi je Natalia Gorzelańczyk. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Wersja do druku

Pobierz PDF

Udostępnij

Trzydniowe warsztaty Dance Thinking – czyli projektowe myślenie o tańcu i wobec tańca, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu tańca, kierowane są do tancerzy, choreografów, ale także osób pracujących w instytucjach i w NGO. Spotkanie jest szczególnie przeznaczone dla osób, które zajmują się marketingiem, promocją czy tworzeniem treści widocznych na stronach internetowych, ale także dla tych, którzy chcą rozwinąć swoją markę osobistą.

Warsztaty składać się będą z części teoretycznej i części praktycznej.

Na podstawie studium przypadku poprzez dance thinking uczestnicy warsztatów będą sprawdzać możliwości marketingowe i „dance-marketingowe” owego potencjału produktu/ marki.

Warsztaty w dużej mierze oparte będą o działania praktyczne.

Uczestnicy są proszeni o zabranie swoich telefonów (ładowarek, powerbanków i gimbali – jeśli takie posiadają, a także o przygotowanie wolnego miejsca w pamięci telefonu).

Warsztaty Dance thinking inspirowane są działaniami typu design thinking, których celem jest twórcze rozwiązanie problemu, poprzez poznanie i zastosowanie odpowiednich metod i kroków.

Podczas warsztatów poruszane będą między innymi takie zagadnienia, jak:

  • Po co nam marketing, jak wpływa na nasze życie, historię, kulturę, oraz jak z tego skorzystać?
  • Co łączy marketing i taniec współczesny? Czym jest dance marketing?
  • Kim jest klient, jak go (naprawdę) poznać, gdzie go znaleźć?
  • O emocjach, relacjach i sprzedaży, a także o algorytmach, social mediach, trendach i prostych narzędziach, które są ogromnie pomocne w tworzeniu treści (np. menadżer reklam, canva, cupcat).

Udział bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: ps@miasto-ogrodow.eu.

Miejsce: Katowice Miasto Ogrodów, sala 105

O prowadzącej:

Natalia Gorzelańczyk — producentka kreatywna, koordynatorka, menadżerka, marketingowczyni, specjalistka do spraw komunikacji i relacji. Popularyzatorka dance marketingu. Obecnie w trakcie realizacji „dance-marketingowej” i „dance-thinkingowej” kampanii dla firmy MissiSleepy.

Pomysłodawczyni i producentka projektu #NIETAŃCZJAKCIZAGRAJĄ (w ramach programu Fundacji Santander: Haki na Cyberataki, realizowany przez Poznański Park Naukowo-Technologiczny).

Panelistka III Kongresu Tańca organizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. Od 2022 roku gościnie prowadzi zajęcia z marketingu na UAM w Poznaniu. W latach 2019–2021 roku zajmowała się produkcją i promocją Art Stations Foundation Grażyny Kulczyk. Absolwentka Teatrologii na UAM w Poznaniu oraz zarządzania (specjalizacja: marketing) na WSB w Poznaniu.

Współinicjatorka oddolnej grupy Producentek Performatywnych. Posiada doświadczenie współpracy z takimi instytucjami jak: Departamentem Kultury UMiWW (projekt: Wielkopolska: Rewolucje), Teatr Polski w Poznaniu, Polski Teatr Tańca w Poznaniu, Fundacja Reszka, Stowarzyszenie „Stacja Szamocin”, Kejos The-At-Er, Fundacja Budzimy Uśpione Umysły.

Zadanie finansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Przestrzenie Sztuki, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca oraz Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close