W ramach Polskiej Platformy Tańca 2019, jako wydarzenie towarzyszące, odbędzie się warsztat, podczas którego uczestnicy dowiedzą się, jak budować swój zawodowy wizerunek.
Zapraszamy tancerzy, performerów i wszystkie osoby zajmujące się tańcem, które chcą zobaczyć różnorodność swoich talentów i zwiększyć umiejętność ich prezentowania. W trakcie spotkania nauczymy się, jak odkrywać i nazywać swoje umiejętności, oraz w jaki sposób mówić o swoich kompetencjach. Stworzymy okazję, podczas której każdy uczestnik będzie mógł uzyskać informację zwrotną na temat tego, jak jest postrzegany.
Spotkanie poprowadzi Ewa Warchoł, doradca zawodowy, coach, która współpracuje z Instytutem Muzyki i Tańca przy Programie przekwalifikowania zawodowego tancerzy.
Zainteresowanych prosimy o wysłanie zgłoszenia zawierającego imię, nazwisko na adres: anna.cemeljic@imit.org.pl.
Potwierdzimy uczestnictwo do 28 sierpnia.
***
Polska Platforma Tańca 2019 odbywa się w dniach 5-8 września 2019 roku w Gdańsku. Jest to wydarzenie promujące najciekawsze produkcje taneczne zrealizowane przez polskich choreografów. Mała Platforma, organizowana po raz pierwszy, odbywa się w terminie 30-31 sierpnia 2019 roku w Miejskim Teatrze Miniatura w Gdańsku.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=waCvxpE7oXQ
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=xUqkQcdBF9c
Organizatorem Polskiej Platformy Tańca jest Instytut Muzyki i Tańca. Współorganizatorami są Fundacja Polka dot oraz Stowarzyszenie Teatr Dada von Bzdülöw. Głównym partnerem wydarzenia jest Instytut Adama Mickiewicza, koproducent międzynarodowego spektaklu Serce Fabryki przygotowanego w ramach Programu Wieloletniego NIEPODLEGŁA na lata 2017–2022. Dofinansowano ze środków Miasta Gdańska.
Partnerami projektu są: Europejskie Centrum Solidarności, Gdański Teatr Szekspirowski, Instytut Kultury Miejskiej, Miejski Teatr Miniatura, Nadbałtyckie Centrum Kultury, Opera Bałtycka, Teatr Wybrzeże, Klub ŻAK, Gdyńska Szkoła Filmowa, Kolonia Artystów, POLsail, Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Janiny Jarzynówny-Sobczak, Twoja Stocznia, 100cznia.
Partnerami medialnymi projektu są: „Didaskalia. Gazeta Teatralna”, Magazyn „Presto”, taniecPOLSKA.pl, teatralny.pl, Radio Gdańsk S.A., „Gazeta Wyborcza Trójmiasto/Co Jest Grane 24”, TVP Kultura, TVP2.