Spektakle

Gdańsk/Trójmiejski Punkt Taneczny: Joanna Nadrowska, Barbara Pędzich, Grażyna Słaboń, Dorota Zielińska „Nie mam nic do powiedzenia”

Zdjęcie: Gdańsk/Trójmiejski Punkt Taneczny: Joanna Nadrowska, Barbara Pędzich, Grażyna Słaboń, Dorota Zielińska „Nie mam nic do powiedzenia”

Wersja do druku

Udostępnij

Klub Żak zaprasza na pokaz spektaklu trójmiejskich artystów Nie mam nic do powiedzenia (chor. Joanna Nadrowska, Barbara Pędzich, Grażyna Słaboń, Dorota Zielińska).

O spektaklu:

Za 50 metrów skręć w ulicę Św. Korporacji. Jedź prosto, za 800 m skręć w lewo w ulicę Zesłańców Wegańskich. Trzymaj się prawej strony, na rondzie Sztangi i Figury zjedź drugim zjazdem w ulicę Generała Fita. Za dwa kilometry przy ulicy Blogerek Warszawskich poproś o feedback, kup humus, zrób selfie na siłce i zbierz 20 lajków. Jesteś u celu – nie masz nic do powiedzenia.

Godzimy się z tym, że nie jesteśmy wieczni, ale nie możemy znieść tego, aby sprawy nasze i czyny utraciły nagle w naszych oczach wszelki sens. Wtedy bowiem obnaża się pustka, która nas otacza…

Antoine de Saint-Exupéry

Z recenzji:

„Nadrowska, Pędzich, Słaboń i Zielińska z dużą uważnością i starannością podeszły do kompozycji choreografii. Bardzo energetyczny i pomysłowy początek spektaklu „wymusił” tempo dalszej części. Tancerki pozwalały sobie na chwilowe zatrzymania, jednak cały czas pozostawały w „zabójczym” interwale. Pomagała im w tym różnorodna muzyka, stanowiąca kolaż stylów i gustów.

Spektakl Nie mam nic do powiedzenia trzeba zaliczyć do ciekawych prób dystansowania się do rzeczywistości korporacyjnej, fejsbukowej, mody i urody, choć pozostaję w dużym niedosycie pomysłów na autentyczny głos oburzenia lub/i budzenia się z letargu destrukcyjnych pozorów. Widać, jak duży potencjał mają w sobie tancerki Sopockiego Teatru Tańca. Wierzę, że kolejne odsłony samodzielnych prezentacji przyniosą bogactwo pomysłów „zaklętych” w kobiecości. Siła kobiet jest przecież zbawienna dla naszej planety.”

Katarzyna Wysocka, gazetaswietojanska.org

NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA / Joanna Nadrowska, Barbara Pędzich, Grażyna Słaboń, Dorota Zielińska / Trójmiejski Punk Taneczny

reżyseria, choreografia, wykonanie: Joanna Nadrowska, Barbara Pędzich, Grażyna Słaboń, Dorota Zielińska

scenografia, kostiumy: Magda Mucha, Sylwia Kowalczyk-Gajda

muzyka: kolaż, mastering: Mariusz Noskowiak

czas trwania: 50 min.

premiera: 25 paźdzernika 2015

Spektakl powstał dzięki dofinansowaniu w ramach Stypendium Kulturalnego Miasta Gdańska

Joanna Nadrowska – tancerka, choreografka. Swoje pierwsze doświadczenia taneczne zdobywała z zakresu tańca ludowego, towarzyskiego oraz współczesnego. W 2008 roku w Warszawie ukończyła z wyróżnieniem Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny na specjalizacji taniec jazzowy pod kierunkiem Piotra Galińskiego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego studiów pierwszego stopnia animacji społeczno-kulturalnej. Obecnie prowadzi zajęcia taneczne z dziećmi i młodzieżą w trójmiejskich szkołach tańca. Od 2012 roku tancerka w Sopockim Teatrze Tańca (Wild Project, Traktat o estetyce. Technika defektów i skaz, Kwadrat wersja 6, Galop,  Pan Owen, Transmisja, Puste Ciało. Okazja do malutkiej rozpaczy, 2 Twarze, Essentia). Wraz z Magdaleną Wójcik  prowadzi grupę szkoleniową przy Sopockim Teatrze Tańca, dzięki której stworzyły dwa spektakle (Sprawiedliwość fałszywa. Subiektywna rozprawa o wątpliwej niewinności, Kawa, papierosy i próby).

Grażyna Słaboń – tancerka, pedagog. Ukończyła Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance w Londynie oraz fizjoterapię i pedagogiczne studia podyplomowe na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. Od 2012 roku tancerka w Sopockim Teatrze Tańca.

Dorota Zielińska – tancerka, choreograf. Współtworzyła Teatr Tańca Uniwersytetu  Gdańskiego, prowadzony przez Annę Rechlewską przy Akademickim Centrum Kultury UG. W latach 2008- 2011 była etatową tancerką w Bałtyckim Teatrze Tańca, tańczyła w repertuarowych spektaklach: Eurazja, Romeo i Julia, Out4&4, Chopinart  Sen, Tango life, Kilka krótkich sekwencji, Dziadek do orzechów. W ramach Gdańskiego Festiwalu Tańca w latach 2010 i 2012 współtworzyła dwa spektakle: Tajemnicza śmierć Normy Baker (Miotk, Pędzich, Jurczyszyn, Zielińska) oraz PAT (Grabińska, Kondracki, Pędzich, Ośka, Zielińska). Od 2012 roku współpracuje na stałe z Sopockim Teatrem Tańca, współtworząc repertuar teatru, występując na licznych festiwalach tańca, a także uczestnicząc aktywnie w życiu teatru. Spektakle oraz projekty w których wzięła udział to: Wild Project, Traktat o estetyce. Technika defektów i skaz,  Galop, Pan Owen, Puste ciało. Okazja do malutkiej rozpaczy, Bajadera. Występuje w repertuarowych spektaklach teatru: Wariat i zakonnica, Natura.

Barbara Pędzich – tancerka, instruktor, choreograf. Z tańcem związana od 20 lat. Początkowo trenowała taniec towarzyski, zdobywając klasę taneczną „C” w stylu standardowym i „B” w stylu latynoamerykański. Następnie tańczyła w zespole tańca współczesnego „Dash” w Kętrzynie. Absolwentka Państwowego Pomaturalnego Studium Kształcenia Animatorów Kultury w Kaliszu o specjalności „taniec współczesny”. Tańczyła w Teatrze Tańca Uniwersytetu Gdańskiego. W ramach projektów Gdańskiego Festiwalu Tańca współtworzyła spektakle: Nie deptać trawnika, Tajemnicza śmierć Normy Baker, PAT. Od maja 2012 roku związana z Sopockim Teatrem Tańca, biorąc udział w spektaklach: Wild Project, Galop, Kwadrat. Wersja 6, Puste ciało. Okazja do malutkiej rozpaczy.

BILETY:

20 zł / 15 zł – studenci* i KARTA DO KULTURY* / 10 zł – uczniowie* / 5 zł – KARTA DUŻEJ RODZINY* / 3 zł – KARTA TANCERZA*

* wyłącznie za okazaniem ważnej legitymacji i KARTY przy zakupie biletów (1 bilet na 1 legitymację/ 1 KARTĘ)

Sprzedaż biletów i karnetów oraz rezerwacje prowadzi kasa Klubu Żak codziennie w godzinach od 15.00 do 21.00 (w sb i nd od g.16.00; w soboty i niedziele z seansami dla dzieci kasę otwieramy 30 minut przed seansem).

Kontakt: kasa@klubzak.com.pl; Tel. 58 344 05 73 lub 58 345 15 90 – w. 117 / Płatność za bilety i karnety gotówką, kartą lub przelewem po uzgodnieniu z kasą.

Zasady rezerwacji

Rezerwacje: kasa@klubzak.com.pl

Potwierdzone rezerwacje na koncerty, spektakle, PC Dramę należy odebrać w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (nieopłacone w terminie rezerwacje są anulowane). Rezerwacje można opłacić przelewem po uzgodnieniu z pracownikiem Kasy Klubu Żak.

Liczba biletów w danej puli limitowana. Zakupione bilety i karnety nie podlegają zwrotom. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Osoby spóźnione na spektakle teatralne nie będą wpuszczane na widownię po rozpoczęciu spektaklu oraz nie otrzymają zwrotu pieniędzy za niewykorzystane bilety. Organizatorzy proszą o punktualne przybycie. Liczba miejsc na spektakle jest ograniczona, miejsca są numerowane. W Klubie Żak obowiązuje zakaz rejestracji imprez i zakaz robienia zdjęć w trakcie koncertów, przedstawień, seansów filmowych i zajęć warsztatowych. Klub Żak zastrzega sobie prawo do zmiany programu.

powiązane

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close