Spektakle

Kielce: Kielecki Teatr Tańca „Zza moich oczu” – chor. Izabela Zawadzka, Karolina Garbacik, Małgorzata Ziółkowska

Zdjęcie: Kielce: Kielecki Teatr Tańca „Zza moich oczu” – chor. Izabela Zawadzka, Karolina Garbacik, Małgorzata Ziółkowska

Sztuka oddychania. Fot. materiały organizatorów

Wersja do druku

Udostępnij

Kielecki Teatr Tańca zaprasza na trzyczęściowy spektakl Zza moich oczu, stworzony przez trzy choreografki: Karolinę Garbacik, Izabelę Zawadzką oraz Małgorzatę Ziółkowską. Trzy odmienne historie ukazują kobiecy punkt widzenia rzeczywistości oraz inny sposób interpretacji relacji międzyludzkich.

Część pierwsza: Giselle Akt I w choreografii Izabeli Zawadzkiej

To autorska interpretacja romantycznego baletu Giselle, która prezentuje  historię nieszczęśliwej miłości osadzonej w realiach współczesnego świata. Miłość Giselle to uczucie braku zrozumienia, przejawiające formę skrycia przed światem, skrycia tego, kim jesteśmy i jacy jesteśmy. To również ogromne napięcie emocjonalne, które może doprowadzić do obłędu.

muzyka: Adolphe Adam (Giselle. I Akt)

współpraca muzyczna z choreografem: Maciej Zakrzewski

ostiumy: Izabela Zawadzka

scenografia: Izabela Zawadzka, Grzegorz Pańtak

reżyseria światła: Grzegorz Pańtak

obsada: Małgorzata Kowalska, Michał Ośka, Aleksander Staniszewski, Małgorzata Boruń, Joanna Czerwonka, Anna Kuc, Katarzyna Lipiec, Marta Rolska, Anna Szczotka, Sandra Zybała, Dawid Pieróg, Volodymyr Ryga.

Spektakl zawiera scenę nagości.

Część druga: Fragment/Akcja w choreografii Karoliny Garbacik

Fragment / część wyodrębniona

Akcja / działanie zorganizowane

Fragmentacja / podział całości

CAŁOŚĆ/FRAGMENT/AKCJA/FRAGMENT-AKCJA/…

muzyka: David Lang, Łukasz Poszwa

kostiumy: Karolina Garbacik

reżyseria: Karolina Garbacik

obsada: Joanna Polowczyk, Marta Starostecka, Izabela Zawadzka, Tomasz Słomka, Mateusz Wróblewski

Część trzecia: Carme(n)love w choreografii Małgorzaty Ziółkowskiej

Spektakl stanowi autorską interpretację opery Carmen Georgesa Bizeta. Choreografka stawia pytanie o to, dlaczego Carmen źle skończyła? Być może nie umiała się odnaleźć w otaczającej ją rzeczywistości. Być może miłość, której tak  pragnęła, nie zaspokoiła jej duszy. Najdoskonalej opisuje ten typ kobiety Charles Baudelaire w Kwiatach zła, przedstawiając ją jako demona, ofiarę rzeczywistości, wielki umysł, poszukiwaczkę nieskończoności, istotę pełną krzyków i płaczu. Carmen żyje w każdej z nas, być może narodzi się na nowo.

asystent choreografa: Monika Kuc-Piechota

muzyka: Rodion Szczedrin, Georges Bizet, Wadeiko Matsuriza, Eric Varzon Morel, Soha

kostiumy: Małgorzata Ziółkowska, Jolanta Dudek, Małgorzata Sasak

scenografia: Jaśmina Parkita

reżyseria/światła: Grzegorz Pańtak

projekcje/wideo: Grzegorz Kaczmarczyk

wideo z udziałem: Alicja Horwath- Maksymow, Michał Ośka, Mila Łącka (dziecko)

obsada: Alicja Horwath-Maksymow (Carmen), Joanna Polowczyk, Michał Ośka, Tomasz Słomka, Małgorzata Boruń, Joanna Czerwonka, Małgorzata Kowalska, Anna Kuc, Monika Kuc- Piechota, Katarzyna Lipiec, Pamela Paprota, Anna Piotrowska, Marta Starostecka, Arkadia Ślósarska, Sandra Zybała, Krzysztof Dziarmaga, Dawid Pieróg, Volodymyr Ryga, Aleksander Staniszewski, Bartłomiej Szymczyk, Mateusz Wróblewski

powiązane

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close