Kraków/Scena Eksperymentalna Teatru Barakah: Agata Woźnicka, Bartosz Ostrowski „DALI” – konsultacja chor. Iwona Olszowska

Zdjęcie: Kraków/Scena Eksperymentalna Teatru Barakah: Agata Woźnicka, Bartosz Ostrowski „DALI” – konsultacja chor. Iwona Olszowska

Fot. materiały organizatorów

Wersja do druku

Udostępnij

DALI to wydarzenie z pogranicza spektaklu i performansu oparte na działaniach fizycznych i interakcji z widzem. Projekt powstał w ramach Sceny Eksperymentalnej Teatru Barakah. Inspiracją dla twórców jest postać Salvadora Dali, jego dorobek i życie prywatne – relacja z żoną, Galą Dali. Istnieje analogia pomiędzy kreacją wizerunkową Dalego a zawodem aktora. Rozbudowana samoświadomość. Presja nieprzeciętności. Sekwencję scen spaja ze sobą hasło: „Od Dalego różni mnie tylko to, że nim nie jestem”

Zrobiłem sobie niedawno zastrzyk. Płyn wsączył się do mojego ciała, miał fioletowy kolor, z przebłyskami fluorescencyjnej żółci. Stopniowo rozchodził się po organizmie, przejmując kontrolę nad ramieniem, biodrem, głową. Zmieniał kształt mojej osoby. Substancja prowokowała ruch poszczególnych segmentów sylwetki. Jednocześnie wyobraźnia generowała obrazy i dźwięki, które wpływały na wszelką aktywność. Spostrzeżenie. Przyciąganie. Akcja. Wszystkie moje pragnienia zdawały się konkretyzować.

 

 

pomysł i wykonanie: Agata Woźnicka, Bartosz Ostrowski

dramaturgia i opracowanie tekstu: Patrycja Kowańska

muzyka: Tamil Kuszyński

wideo: Lena Dobrowolska / Teo Ormond Skeaping a

kostiumy: Ewelina Konior-Słowińska konsultacja

choreograficzna: Iwona Olszowska

czas trwania: 55 min.

premiera 11.04.2015  Teatr Barakah w Krakowie

ARCHIWUM WYSTAWIEŃ

godz. 20:00

Kraków: Teatr Barakah, ul. Paulińska 28.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close