Warsztaty

Szczecin: Gosia Gajdemska „Kontakt z improwizacją” – warsztaty

Zdjęcie: Szczecin: Gosia Gajdemska „Kontakt z improwizacją” – warsztaty

Fot. Katarzyna Szugajew

Wersja do druku

Udostępnij

Gosia Gajdemska zaprasza na warsztaty, łączące improwizację kontaktową i improwizacją. Odbędą się dwa dni warsztatów i jam.

Koszt: do końca stycznia: dwa dni warsztatów + jam – 150 zł; sobota + jam – 100 zł; jam w sobotę – 10 zł; do 20 lutego: dwa dniwarsztatów + jam – 170 zł; sobota + jam – 110 zł; jam w sobotę – 15 zł; od 21 lutego: dwa dni warsztatów + jam – 190 zł; sobota + jam – 120 zł; jam w sobotę – 20 zł. Przewidziana jest też promocja dla osób, zapisujących się wspólnie.

Informacje i zapisy: Joanna Tamaya – FB, tel. 500 25 99 19 lub ZoukowySzczecin@gmail.com.

Liczba miejsc jest ograniczona, ze względu na powierzchnię wynajętej sali.

Podczas warsztatów uczestnicy wraz z prowadzącą będą badać połączenie głowa – kręgosłup – miednica – stopy oraz ruchy rotacyjne, ich znaczenie dla techniki ruchu oraz indywidualnej ekspresji tanecznej. Uczestnicy będą doskonalić umiejętność wykorzystywania ciężaru ciała/pracy z grawitacją i przepływu ruchu, wynikającego z anatomii oraz naturalnych wzorców ruchowych. Nacisk zostanie położony na łączenie elementów technicznych z improwizacją – w pracy indywidualnej, z partnerem oraz w grupie.

Przebieg zajęć:

– rozgrzewka i koordynacja
– praca nad wzorcami i techniką ruchu
– improwizacja taneczne z wykorzystaniem poznanych elementów
– stretching i relaksacja

Jam poświęcimy na swobodne eksperymentowanie z materiałem z zajęć oraz na testowanie, jak zaadaptować tą wiedzę do własnych indywidualnych predyspozycji i praktyki tanecznej.

Gosia Gajdemska – choreografka, tancerka, performerka, edukatorka w obszarze tańca oraz szeroko rozumianej pracy z ciałem. Od ponad 10 lat realizuje autorskie projekty artystyczne, współpracując z instytucjami i niezależnymi artystami w Polsce i zagranicą. Jest absolwentką Choreografii Scenicznej w Krakowie, kursu instruktorskiego „Improwizacja ruchu i symbolika ciała” w Instytucie Dynamiki Ruchu i Tańca w Essen (Niemcy), szkolenia z Analizy Ruchu wg Labana (ang. LMA – Laban Movement Analysis) w Trinity Laban w Londynie i z notacji tańca (kinetografia) w Instytucie Choreologii w Poznaniu oraz licznych kursów z zakresu tańca, choreografii, aktorstwa, pracy z grupą. Była stypendystką programu Dance Intensiv w Tanzfabrik Berlin oraz Alternatywnej Akademii Tańca 2017, realizowanej przez Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Współpracowała m.in. z grupą Poste Restante (Sztokholm), Teatrem Plavo Pozoriste (Belgrad), Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera oraz Teatrem Dramatycznym w Warszawie, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Muzeum Sztuki Nowoczesnej i Muzeum Warszawskiej Pragi, Fundacją Artystyczną PERFORM (współtworząc jej program w latach 2012-2015) oraz ze Stowarzyszeniem i Kolektywem Artystycznym Format Zero (2014-2017).  Zrealizowała kilkanaście autorskich projektów z obszaru tańca (m.in. Konteksty, Definicje ciała, Improwizacja w tańcu, Obraz w ruchu, poRuszenie, Taniec.Re:animacje, Dancedoby. Instalacja, C2.WRONG, inVISIBLE, I’’M) – w tym także z udziałem osób niewidzących, niesłyszących, o alternatywnej motoryce. W latach 2012-2015 współtwórczyni Międzynarodowego Festiwalu Kontakt Improwizacji Warsaw Flow w Warszawie.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close