Udostępniamy ósmy, a zarazem pierwszy w tym roku, tekst z cyklu „Recenzja dla tańca”, przygotowanego przez krytyczki i krytyków ZASP w ramach programu „Przestrzenie Sztuki – Taniec 2024–2025”. Wszystkie teksty zostały napisane na zlecenie Kieleckiego Teatru Tańca, w którym dyrekcja wspólnie z krytyczkami i krytykami ZASP uruchomiła cykl publikacji jako jedno z działań zgłoszonych do tej edycji Programu Merytorycznego PS. Partnerami działania KTT w 2025 roku są: Komuna Warszawa, Opera Krakowska, Opera Wrocławska i Krakowskie Centrum Choreograficzne, bowiem recenzowane spektakle pochodzą z repertuarów i programów wymienionych instytucji i organizacji. Celem zamówionych tekstów krytycznych jest opisywanie szerokiego spektrum gatunków tańca odzwierciedlające zainteresowania autorek i autorów oraz aktualne trendy w obszarze sztuk performatywnych. Projekt odbywa się pod honorowym patronatem Związku Artystów Scen Polskich ZASP Stowarzyszenie.

Wersja do druku

Udostępnij

Pierwszy tekst w tegorocznym cyklu to Deo-deo, riki-tiki, sprzedajemy narkotyki – nowa epoka w tańcu i choreografii autorstwa Hanny Raszewskiej-Kursy. Jest to recenzja spektaklu M4G1C BL0W, zaprezentowanego na scenie Komuny Warszawa.

Publikacja jest dostępna pod linkiem:

powiązane

Ludzie

Wydarzenia

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close