ENG
A A A
 listopad 2018 

Butoh – droga życia: relacja ze spektaklu Yoshito Ohno

Joanna Sarnecka | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

20 listopada 2015

NOMAN – kosmiczne spotkanie. O projekcie Tomasza Bazana, Daisuke Yoshimoto i Patrycji Płanik

Joanna Sarnecka | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

19 grudnia 2015

Życie, śmierć, kwiat – Jinen Butoh Atsushiego Takenouchiego

Joanna Sarnecka | taniecPOLSKA.pl | 2016

Artykuły

8 marca 2016

„Stół ciszy”, czyli o czym milczymy razem – o spektaklu Mai Dunsky

Joanna Sarnecka | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

28 października 2016

Remedium na samotność – o spektaklu Atushiego Takenouchiego „Objęcie”

Joanna Sarnecka | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

28 sierpnia 2017

Zatańczyć przed kamerą – o konkursie „Dances with Camera 2015”

Marta Seredyńska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

15 maja 2015

Różne oblicza zwierzęcości – o wiosennej edycji projektu „Z perspektywy żaby”

Marta Seredyńska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

10 grudnia 2015

Przegląd tańca europejskiego – XIX Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca w Lublinie

Marta Seredyńska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Relacje

12 stycznia 2016

Taniec improwizowany – o XVII Międzynarodowych Spotkaniach Teatrów Tańca w Lublinie

Marta Seredyńska | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Artykuły

13 grudnia 2013

Przybądź! Bądź! Proces! – V edycja Maat Festival

Marta Seredyńska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Relacje

6 marca 2014

Bezkrólewie – o spektaklu „Tyran(s)” Dame de Pic

Marta Seredyńska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Recenzje

29 maja 2014

Nikt nie chce być dziś zwyczajny – z Dominiką Knapik rozmawia Marta Seredyńska

Marta Seredyńska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Wywiady

2 czerwca 2014

Sztuka może promieniować na zewnątrz – z Tomaszem Rodowiczem rozmawia Marta Seredyńska

Marta Seredyńska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Wywiady

25 sierpnia 2014

Sztuka na pograniczu – trzecia edycja festiwalu RETROPERSPEKTYWY

Marta Seredyńska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Relacje

10 września 2014

Swoboda oddechu. Sceniczne przestrzenie teatru tańca

Norbert Servos | taniecPOLSKA.pl | 2013

Artykuły

9 lutego 2013

„Dama kameliowa” Johna Neumeiera, czyli „Jak unieśmiertelnić grzech miłości.”

Joanna Sibilska | taniecPOLSKA.pl | 2018

Artykuły

20 czerwca 2018

Twarze teatru studenckiego – XI Festiwal „Kontestacje”

Barbara Siemaszko | taniecPOLSKA.pl | 2015

Relacje

21 maja 2015

Ucieleśnione fikcje Marii Zimpel

Katarzyna Słoboda | taniecPOLSKA.pl | 2018

Artykuły

15 czerwca 2018

Co, jeśli nasze ciała byłyby Muzeum Tańca? Dwa dni Musée de la danse w Tate Modern

Katarzyna Słoboda | taniecPOLSKA.pl | 2015

Artykuły

24 sierpnia 2015

Lisa Nelson. Doświadczanie tańczenia – montaż w czasie rzeczywistym

Katarzyna Słoboda | taniecPOLSKA.pl | 2018

Artykuły

7 listopada 2018

Czyniąc granice bardziej przepuszczalnymi – z Borisem Charmatzem rozmawia Katarzyna Słoboda

Katarzyna Słoboda | taniecPOLSKA.pl | 2016

Wywiady

14 czerwca 2016

Performans jako lustro. Rozmowa z Franckiem Apertetem / les gens d'Uterpan

Katarzyna Słoboda | TaniecPOLSKA.pl | 2012

Artykuły

10 października 2012

Wychodząc od działania – z Marią Stokłosą rozmawia Katarzyna Słoboda

Katarzyna Słoboda | taniecPOLSKA.pl | 2017

Wywiady

10 listopada 2017

Gdy pierwsze skrzypce gra wiolonczela – recenzja spektaklu „Próba miłości”

Daria Sobik | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

9 września 2016

Powrót do absurdu – recenzja spektaklu „C.O.L.O”.

Daria Sobik | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

15 września 2016

Intymność zapośredniczona – recenzja projektu „Ciało. Performens poetycki”

Daria Sobik | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

15 września 2016

Martwa natura wiecznie żywa – recenzja spektaklu „Still Life” Agaty Maszkiewicz

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

10 lipca 2018

Człowiek miarą wszechrzeczy? – recenzja ze spektaklu „Solar plexus” Tomasza Bazana

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

10 czerwca 2016

Zasady skutecznej komunikacji – recenzja spektaklu „Pourqoi pas…” Tchekpo Dance Company

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

26 sierpnia 2016

Wieczór z Kieleckim Teatrem Tańca – recenzja z Dancing Poznań 2016

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

30 września 2016

Czy przyszedł czas na milczenie? – recenzja spektaklu „LAMENT” Ewy Wycichowskiej

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

4 października 2016

Taneczny matriks – recenzja spektaklu „Pixel” Mourada Merzoukiego

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

20 marca 2017

Dwa razy solo – o spektaklach Anny Steller i Daniela (Daniila) Belkina na KRokach

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

28 czerwca 2017

Ten obcy – o spektaklach Arkadiego Zaidesa i Aurory Lubos na KRokach

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

26 lipca 2017

„Neverland” – kraina dziecięcych marzeń? – o spektaklu Kamea Dance Company

Izabela Stańdo | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

23 stycznia 2018

Taniec czy maska – o „Alter Egos” i „So Emotional” na festiwalu „Berlin Tanztage 2018”

Natalia Staszczak-Prüfer | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

29 stycznia 2018

Trauma i apokalipsa – recenzja spektaklu „Duato/Shechter” Staatsballett Berlin

Natalia Staszczak-Prüfer | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

23 lutego 2018

Taniec ze złotą rybką – o wystawie „Pina Bausch i Tanztheater”

Natalia Staszczak-Prüfer | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

20 stycznia 2017

W oryginalnym tonie – recenzja książki „O-Ton Pina Bausch. Interviews und Reden”

Natalia Staszczak-Prüfer | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

23 marca 2017

„Święto wiosny” według Sashy Waltz – recenzja wieczoru baletowego „Sacre”

Natalia Staszczak-Prüfer | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

18 kwietnia 2017

Eksperyment – recenzja spektaklu „Kreatur” Sashy Waltz (Tanz im August 2017)

Natalia Staszczak-Prüfer | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

15 września 2017

Festiwal Tanz im August, czyli awangarda – o spektaklach Michael Clark Company i Rocío Moliny

Natalia Staszczak-Prüfer | taniecPOLSKA.pl | 2017

Relacje

23 listopada 2017

„Connect to pleasure”, czyli GaGa Ohada Naharina

Agnieszka Sterczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Artykuły

21 kwietnia 2015

Dialog w pojedynkę – relacja z Międzynarodowego Konkursu „Solo Dance Contest 2018”

Agnieszka Sterczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

17 sierpnia 2018

Dziesięć razy „Żak” – II relacja z X Gdańskiego Festiwalu Tańca

Agnieszka Sterczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

9 października 2018

Idąc na całość – z Barakiem Heymannem rozmawia Agnieszka Sterczyńska

Agnieszka Sterczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Wywiady

17 marca 2017

Wolność, równość, (meta)fizyka – o improwizacji kontaktowej

Agnieszka Sterczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2014

Artykuły

25 września 2014

O twórczości Tino Sehgala

Agnieszka Sural | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Artykuły

10 października 2013

Zezwalam na chaos. Constanza Macras/Dorky Park  

Mateusz Szymanówka | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Artykuły

30 stycznia 2013

MŁODA POLSKA CHOREOGRAFIA: Iza Szostak

Izabela Szymańska | TaniecPOLSKA.pl/Dwutygodnik.com | 2012

Artykuły

28 września 2012

INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Przed przystąpieniem do użytkowania Serwisu www.taniecpolska.pl operator Serwisu poleca zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu.
Operator Serwisu poleca w szczególności zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności Serwisu w zakresie: Zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu pozwoli wszystkim Użytkownikom na korzystanie z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz własną wolą wyrażoną w odpowiednich zgodach.
Operator Serwisu jest gotów odpowiedzieć na ewentualne pytania w sprawie wykonywania Polityki Prywatności Serwisu.
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia