ENG
A A A
 sierpień 2018 

Medium i ruchliwość – recenzja spektaklu „Pure” Milana Kozánka

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

9 grudnia 2016

Tłum i alfabet – recenzja „a..b” i „Lighting” Anny Konjetzky

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

16 grudnia 2016

Świat święta i cieniste strony – ze Sławkiem Krawczyńskim rozmawia Maciej Topolski

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2017

Wywiady

30 stycznia 2017

Poza powagą – recenzja spektaklu „Schubert” Magdy Szpecht

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

1 lutego 2017

Skrywanie, sekret – recenzja spektaklu „Sekret kwiatu” Tetsuro Fukuhary

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

1 grudnia 2017

Stać się ciałem – recenzja spektaklu „body” Lubelskiego Teatru Tańca

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

22 stycznia 2018

Gdy wycieka ze mnie ideologia – o spektaklu Renaty Piotrowskiej-Auffret

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

2 lutego 2018

Emancypacyjny gniew neorebelii – o spektaklu „PIXO” Marty Ziółek

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2018

Recenzje

16 marca 2018

Ucieleśniając konteksty – relacja z czerwcowej Sceny Tańca Studio 2018

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2018

Relacje

1 sierpnia 2018

Kiedy uprzywilejowani rozpoczną polowanie? – recenzja spektaklu Weroniki Pelczyńskiej

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

19 września 2017

Nowe obietnice – poza ciałem i podmiotem (recenzja spektaklu Ramony Nagabczyńskiej)

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | Warszawa | 2017

Recenzje

15 listopada 2017

Z zapisków ciała doświadczonego – o spektaklu Dance On Ensemble na Festiwalu Ciało/Umysł 2017

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

27 listopada 2017

Praktyki uprawiania wolności – o spektaklu „National Affairs” Izy Szostak

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2017

Recenzje

8 grudnia 2017

(Wy)Bieg po miłość – recenzja spektaklu „Wybieg” – recenzja spektaklu „Wybieg”

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Recenzje

9 kwietnia 2015

Global Water Dances jako przykład kultury uczestnictwa

Agnieszka Tyczyńska

Artykuły

20 lipca 2015

Kalendarz PerFORMatywnej Warszawy: antropologiczny wymiar performansu tanecznego w przestrzeni miejskiej

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Artykuły

22 stycznia 2016

„inVISIBLE” – niewidzialne w widzialnym

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

11 lutego 2016

O spektaklu „ONE(O)”

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Recenzje

22 lutego 2016

INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Przed przystąpieniem do użytkowania Serwisu www.taniecpolska.pl operator Serwisu poleca zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu.
Operator Serwisu poleca w szczególności zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności Serwisu w zakresie: Zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu pozwoli wszystkim Użytkownikom na korzystanie z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz własną wolą wyrażoną w odpowiednich zgodach.
Operator Serwisu jest gotów odpowiedzieć na ewentualne pytania w sprawie wykonywania Polityki Prywatności Serwisu.
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia