
Fot. Jakub Wittchen.
Fot. Jakub Wittchen.
Utopijna wizja amerykańskiego społeczeństwa lat pięćdziesiątych, a w szczególności ikona kobiety i przypisane jej role stanowią centralną oś spektaklu Doll House. Wychodząc od krytycznej analizy feministycznej, oscylując pomiędzy fikcją teatru a teatralnością rzeczywistości, performer zostaje skonfrontowany z imperatywem perfekcjonizmu, który w pop kulturze sam w sobie stanowi ikonę w skali globalnej.
choreografia, wykonanie Karol Tymiński
muzyka Linda Scott, Vic Damone, Rjd2
światła Jan Cybis
prod Fundacja Burdąg, Fundacja C/U, Open Latitudes (Latitudes Contemporaines- Lille, Les Halles – Bruxelles, L’Arsenic – Lausanne, Le Manège-Mons/Maison Folie, Festiwal Ciało/Umysł) w ramach programu Kultura Unii Europejskiej
przy wsparciu Instytutu Muzyki i Tańca, Instytutu Adama Mickiewicza, Free Art Fusion, Mica Moca