Autor: Marcin Kania

30.11.2016 Marcin Kania

Boję się śmierci, ale z nią zatańczę – o spektaklu Renaty Piotrowskiej-Auffret

Praca nad samym tańcem została podzielona na trzy etapy: nauczenie się figur, utrwalenie ich i odpowiednie ustawienie. Spektakl składa się z dwóch części – solowej partii Piotrowskiej-Auffret i duetu z kościotrupem: Od początku był temat duetu ze śmiercią. Artystka podjęła pracę z tym konkretnym szkieletem, który nie był przerabiany, czy przystosowany na użytek spektaklu. Analogiami są tu: figura szkieletu na lekcjach anatomii, pozycja leżąca w jodze (tzw. pozycja trupa). Trzeba było nauczyć się kontrolować szkielet, który nie ma mięśni, ani ścięgien.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close