Autor: Martyna Jagodyńska

30.09.2019 Martyna Jagodyńska Natalia Szafrankiewicz

Pisz dobrze o tańcu: Martyna Jagodyńska o „KIO in Motion” i Natalia Szafrankiewicz o „Matrycy [Prześwit]”

Rozmowa w kuluarach kończącej się powoli Platformy Tańca prowadzona przez adeptów krytyki tanecznej[1]. − O którym spektaklu będziecie pisać? – Po kolei pojawiają się deklaracje, drobne, nie zdradzające konkretów wyjaśnienia. Przychodzi moja kolej. Lekko zaniepokojona, że nikt nie wspomniał tytułu, który ja wybrałam (wiadomo, co to oznacza), zaczynam powoli: − Myślałam też o Mute, ale… − dodaję szybko − …będę pisać o KIO in Motion. Obok mnie – jak eureka – pada sformułowanie: − A! I jeszcze to?! Zaintrygowało mnie to „to”, więc słucham dalej. I tutaj, z zadziwieniem, u większości moich rozmówców zauważam poruszenie. Radość? Rzec można nawet –...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close