Spektakle

Gryfino/VI Festiwal Małych Form Ruchowych Jesienna Scena Tańca 2014: Łuczyńska/Stępniak „Loczek”, Robert Przybył „Nothing… More”, Karolina Wyrwał „Unstable matter”

Zdjęcie: Gryfino/VI Festiwal Małych Form Ruchowych Jesienna Scena Tańca 2014: Łuczyńska/Stępniak „Loczek”, Robert Przybył „Nothing… More”, Karolina Wyrwał „Unstable matter”

R.O.Z.G.R.Y.W.K.A. Fot. Marta Ankiersztejn

Wersja do druku

Udostępnij

Podczas VI Festiwalu Małych Form Ruchowych Jesienna Scena Tańca 2014 zostaną pokazane 3 spektakle jednego wieczoru: Loczek duetu Agnieszka Łuczyńska/Radosłąw Stępniak, Nothing… More Roberta Przybyła, Unstable matter Karoliny Wyrwał.

Loczek

Dialogu egzystencja. Żywa dość przenikliwość ruchu i dźwięku. Znaczenie słów w wypowiadanych kolejnych zdaniach ruch ciapcia. Ten niebierny pozostaje i je sam w wir obrotu znaczeń obraca w kolejnych swych istnieniach. Z początku wolno z tajemnicy sekretną dziurką. Potem jaśniej z przypadku udziałem. Na koniec nie wiadomo co się zdarzy, taki to żywy dialog. Czasami krótki, czasami dłuższy.

Agnieszka Łuczyńska – tancerka, pedagog, choreograf. Od 2005 roku współtworzy Grupę Skład, działając na polu artystycznym, pedagogicznym i animacji kultury. Jako tancerka współpracowała m.in. z teatrem muzycznym Capitol we Wrocławiu, grupą Kijo. Obecnie tworzy wraz z Grupą Skład i realizuje niezależne projekty. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca w roku 2010.

Radosław Stępniak – pseudonim artystyczny Marcus Saudy. Twórca multidyscyplinarny, porusza się przede wszystkim w rejonach muzyki, ruchu i słowa. Ruchem zawodowo zajmuje się od 18 lat. Przede wszystkim w różnych formach dyscypliny tańca. W 2005 roku założył kolektyw Grupa Skład, z którym przede wszystkim realizowane są projekty artystyczne, edukacyjne i animacji kultury. Od 2008 roku jego potrzeby twórcze rozszerzyły się na słowo, a w 2009 na muzykę. Związany z muzyką od czasów liceum, gdzie stawiał pierwsze kroki, jako dj i producent. W 2009 roku wrócił do grania, a w 2011 wyprodukował swój pierwszy kawałek. Rok 2013 nazywa rokiem muzyki. Do końca września skomponował i wyprodukował ponad 40 utworów. Pierwsza EP-ka ukazała się pod koniec 2013 roku. Zakres gatunkowy muzyki, którą tworzy jest bardzo szeroki. Od klubowych brzmień, house, deep, tech-house, techno, przez ambient i szeroko rozumianą elektronikę, po muzykę filmową i kompozycje na pianino.

Nothing… More

Robert Przybył – ur. 1977 w Lidzbarku Warmińskim. Ukończył Uniwersytet Techniczny w Gdańsku na wydziale Nauk Komputerowych oraz Wydział Tańca w Anton Bruckner University w Linz. Jako tancerz pracował z ludźmi takimi jak Urs Dietriech, Reinhild Hoffman, Rami Be’er, Guy Weizmann & Roni Haver, Tero Saarinen, Rose Breuss, Massimo Gerardi oraz wieloma innymi. W latach 2005-2006 był członkiem grupy MSSchrittmacher (Staatstheater Oldenburg) następnie w latach 2008-2012 tańczył w Tanztheater Bremen. Już podczas studiów w Linz zaczął tworzyć swoje prace, a następnie prezentował je na festiwalach w Niemczech, Polsce, Włoszech i Chinach. W roku 2012 za solo Brain Cage Robert otrzymał nagrodę na Solo Dance Contest w Gdańsku oraz podczas Contact.energy’12 w Erfurt. Od kilku lat Robert współpracuje z festiwalem TanzArt OstWest oraz grupą Tanzkompanie Giessen, gdzie wspólnie z Tarek’iem Assam’em (szef w obu miejscach) stworzył dwie sztuki dla Teatru w Giessen: Hypnotic Poison i Die Wirrnis der Pinguine. Obecnie obaj pracują nad nowym spektaklem Smart Reality, którego premiera przewidziana jest na 19 grudnia 2014 w Teatrze w Giessen. Robert był jednym z trzech choreografów tworzących sztuki w ramach programu Think Big w Tanztheater Internationale w 2014 roku w Hannoverze.

Unstable matter

Czasami zwodzę tych, których naprawdę nie lubię, będąc dla nich szczególnie przyjazna. Wydaje mi się, że robię widowisko, żeby dostarczyć innym rozrywki bądź im zaimponować, byłabym pewnie niezłą aktorką. Czasami ludziom zdarza się wierzyć, że przeżywam znacznie głębsze emocje niż te, które rzeczywiście są moim udziałem. Wśród różnych ludzi i w odmiennych sytuacjach potrafię wykrzesać z siebie rozmaite postaci. Rozmyślałam o karierze w rozrywce. W towarzystwie dość dziwnie się czuję i prawdopodobnie nie wywołuję najlepszego wrażenia. Czasami zwodzę tych, których naprawdę nie lubię, będąc dla nich szczególnie przyjazna.

BILETY:
– Wstęp na każdy jeden dzień festiwalowy kosztuje 15,00 zł. Wejściówki będą do kupienia w gryfińskim Centrum Informacji Turystycznej od listopada. Rezerwacje biletów prowadzone są tylko poprzez formularz internetowy na stronie www.gdk.com.pl/index.php?plik=bilety. Centrum Informacji Turystycznej nie prowadzi rezerwacji telefonicznej!
– Bilety na koncert Jaw Raw są do kupienia w gryfińskim Centrum Informacji Turystycznej. Cena 10,00 zł. W dniu koncertu cena 12,00 zł.
– Uczestnictwo w warsztatach tańca współczesnego i nowoczesnego High Heels to koszt 70,00 zł na dwa dni warsztatowe. Rezerwacje prowadzone są tylko poprzez formularz internetowy na stronie www.gdk.com.pl/index.php?plik=bilety. Centrum Informacji Turystycznej nie prowadzi rezerwacji telefonicznej.
– Udział w Jam Session jest bezpłatny.

Program VI Festiwalu Małych Form Ruchowych Jesienna Scena Tańca 2014

powiązane

Ludzie

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close