Spektakle

Lublin/XVII Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca: Marta Ziółek „Body Eye”

Zdjęcie: Lublin/XVII Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca: Marta Ziółek „Body Eye”

Fot. z materiałów organizatorów.

Wersja do druku

Udostępnij

Ciało Oko to taneczna fikcja, gdzie doświadczenie tożsamości i performansu eksplorowane jest w konstrukcji malarskiej (choreografii). Cztery tancerki przemieszczają obszar obrazu z powierzchni, płótna malarskiego na trójwymiarową przestrzeń, gdzie obraz i zdarzenie mają miejsce. Ciało jest figurą, przedłużeniem obrazu. Obraz jest monstrum, które się porusza.

Posłuchaj mnie Spójrz na to Nadążasz za mną To jest przyjemne Lubię to Ręce są brudne Ręce są czyste Ta serwetka jest brudna Mam to na skórze To przypomina mi Nigdy Cię nie zapomnę Jaka jest funkcja nosa Ta kobieta trzyma kwiat w swojej dłoni Ona wącha kwiat Niektóre kwiaty mają perfumy Przyjemnie pachną Inne kwiaty nie mają perfum To jest trawa Trawa nie ma perfum Ona dobrze pachnie Kwiaty dobrze pachną Tutaj są świnie.

 

Koncept i choreografia: Marta Ziółek

Taniec i performans: Marina Colomina, Maria Peralta, Eva Susova, Lisa Vereertbrugghen, Marta Ziółek

Pomoc dramaturgiczna: Renée Copraij, Ola Maciejewska, Maria F. Scaroni

Pomoc wizualna i zdjęcia: Katarzyna Szugajew

Light design: Katinka Marac

Kostium: Ceciilya Frupsiess

Muzyka: Gigliola Cinquetti – Non Ho L’eta

Tekst: Carolee Schneemann  (fragmenty z: Cezanne she was a great painter, Interior scroll, Meat Joy)

 

11 listopada o godzinie 21.30 rozmowę z Iwoną Olszowską, Kathryn Schetlick, Zeną Bibler, Witoldem Jurewiczem, Anną Haracz, Justyną Jasłowską, Martą Ziółek poprowadzi Anna Królica. 

 

powiązane

Ludzie

Marta Ziółek

Marta Ziółek

  • choreografka
  • performerka

Ciało Oko to taneczna fikcja, gdzie doświadczenie tożsamości i performansu eksplorowane jest w konstrukcji malarskiej (choreografii). Cztery tancerki przemieszczają obszar obrazu z powierzchni, płótna malarskiego na trójwymiarową przestrzeń, gdzie obraz i zdarzenie mają miejsce. Ciało jest figurą, przedłużeniem obrazu. Obraz jest monstrum, które się porusza.   Posłuchaj mnie Spójrz na to Nadążasz za mną To jest przyjemne Lubię to Ręce są brudne Ręce są czyste Ta serwetka jest brudna Mam to na skórze To przypomina mi Nigdy Cię nie zapomnę Jaka jest funkcja nosa Ta kobieta trzyma kwiat w swojej dłoni Ona wącha kwiat Niektóre kwiaty mają perfumy Przyjemnie pachną Inne kwiaty nie mają perfum To jest trawa Trawa nie ma perfum Ona dobrze pachnie Kwiaty dobrze pachną Tutaj są świnie.   Koncept i choreografia: Marta Ziółek Taniec i performans: Marina Colomina, Maria Peralta, Eva Susova, Lisa Vereertbrugghen, Marta Ziółek Pomoc dramaturgiczna: Renée Copraij, Ola Maciejewska, Maria F. Scaroni Pomoc wizualna i zdjęcia: Katarzyna Szugajew Light design: Katinka Marac Kostium: Ceciilya Frupsiess Muzyka: Gigliola Cinquetti – Non Ho L’eta Tekst: Carolee Schneemann 11 listopada o godzinie 21.30 rozmowę z Iwoną Olszowską, Kathryn Schetlick, Zeną Bibler, Witoldem Jurewiczem, Anną Haracz, Justyną Jasłowską, Martą Ziółek poprowadzi Anna Królica.   

Teksty

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close