Anna Krysiak, niezwykła tancerka i nauczycielka tańca, po raz kolejny poprowadzi warsztaty w Toruniu. Warsztaty obejmą 8 godzin zajęć (4 godz. każdego dnia) i przeznaczone są dla tancerzy od 17. roku życia.
Harmonogram warsztatów:
11 stycznia (sobota)
12.00-16.15
w tym przerwa 15 minut
12 stycznia (niedziela)
10.00-14.15
w tym przerwa 15 minut
Anna Maria Krysiak – absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej w Poznaniu. W 1990-1992 pracowała w Teatrze Wielkim im. St. Moniuszki w Poznaniu. W latach 1992-2005 była tancerką Śląskiego Teatru Tańca. Występowała w choreografiach wielu artystów m.in.: Jacka Łumińskiego, Anny Sokolow, Conrada Drzewieckiego, Avi Kaisera (Batsheva Dance Company), Melissy Monteros, Mariusza Olszewskiego, Paula Claydena (DV8), Marka Haima, Davida Dorfmana, Stephana Brinkmana (Pina Bausch Theatre). Brała udział w projekcie Battery Dance Company (USA) z udziałem Cracow Klezmer Band.
Jako pedagog współpracowała z Ogólnokształcącą Szkołą Baletową w Bytomiu, Swarthmore College, Salt Lake City University, Mary University oraz University of Calgary. Prowadziła warsztaty tańca współczesnego na wielu festiwalach w Polsce i w Europie, a także w Indiach, USA i Kanadzie. W 2000 roku otrzymała medal im. Karola Szymanowskiego 200-lecia baletu polskiego za wybitny wkład w rozwój sztuki tanecznej, przyznany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
W latach 2004-2008 współpracowała z W&M Physical Theatre (Kanada). W latach 2006-2008 była choreografem i tancerką w Theatre Junction at the Grand (Calgary/Kanada). Od 2009 roku pracuje jako niezależny choreograf, tancerz i pedagog tańca współczesnego, współtworząc projekty artystyczne zarówno w Polsce, jak i poza granicami. Nieprzerwanie od tego czasu współpracuje z reżyserami teatralnymi, co wzbogaciło jej doświadczenia i język artystyczny.
Jest autorką choreografii Apie mus dla Aura Dance Theatre (Kowno, Litwa). Współpracowała z Mariuszem Trelińskim przy realizacji Opery Król Roger, wystąpiła także w operze Latający Holender. Wzięła udział w spektaklach Between oraz Slow Man w reżyserii Mai Kleczewskiej. Wystąpiła w operach Medea oraz Moby Dick w reż. Barbary Wysockiej. Tańczyła w Barocco Anny Godowskiej, Melancholia bez Villas Tomasza Wygody, Potępieniu Fausta w reżyserii Maciej Prusa i choreografii Jacka Przybyłowicza.
Od 2014 roku współpracuje jako choreograf z reżyserem Wojtkiem Klemmem. Wspólnie zrealizowali Antygonę (Lucerne Theatre), Czyż nie dobija się koni (Horage Mccoya – Harward Univercity Cambrige), oraz Świętą Joannę Szlachtuzów (Teatr Bogusławskiego w Kaliszu). Była tancerką i asystentką w spektaklu Jana Komasy Ksenofonia.
Styl ruchu Anny Krysiak powstawał na bazie wieloletniego doświadczenia pracy w Śląskim Teatrze Tańca oraz współpracy z wieloma pedagogami i choreografami z Europy, Kanady, Anglii i USA. Jest on wynikiem jej własnych badań nad możliwościami ciała człowieka. Kładzie nacisk na wykorzystanie naturalnych impulsów oraz ciężaru ciała, swobodnego przepływu energii i wykorzystania pędu oraz zawieszeń – w tym balansowania między stanem równowagi a upadkiem.
Koszt: 170 zł (dwa dni) przy wpłacie do 7 stycznia, po tym terminie: 220 zł
Zapisy: Joanna Miś-Fudali, asiafudali@wp.pl
Po otrzymaniu informacji zwrotnej o przyjęciu zgłoszenia i wolnych miejscach należy wpłacić należną kwotę na konto oraz przesłać potwierdzenie wpłaty na adres: asiafudali@wp.pl
Wpłaty należy przesłać na konto:
Fundacja Kult Kultury
ul. Świerkowa 11, 87-134 Zławieś Mała
Nr konta 82 1140 2004 0000 3702 7546 2539
W tytule: warsztaty z Anną Krysiak
Potwierdzenie przelewu na adres: asiafudali@wp.pl
Organizator wydarzenia: Fundacja Kult Kultury
Informacje o wydarzeniu: FB