Pokaz spektaklu
Film tańca/o tańcu
Inne

Warszawa: Noc Tańca 2021: Fala Tańca

Zdjęcie: Warszawa: Noc Tańca 2021: Fala Tańca

Noc Tańca: Fala Tańca

Wieczór w ramach 10. urodzin kolektywu HOTELOKO movement makers. W programie m.in. premierowy performans Extinction w wykonaniu HOTELOKO oraz pokazy choreografii na żywo i filmów tańca.

Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje rezerwacja: biuro@fundacjarozwojuteatru.pl

Wersja do druku

Udostępnij

Program:
Czas trwania całego wieczoru: 180 min (dwie przerwy)

10. urodziny HOTELOKO movement makers:
HOTELOKO movement makers, EXTINCTION

Choreografie na żywo:
Amanda Nabiałczyk, Floater
Maja Kubalańca, A fantasy about the life of a chewing gum
Zespół New Folk / Anna Gilla-Małuj, W drodze

Wideo:
Agata Życzkowska, WoDA: Waterfall of Dance/Democratic/Dialog Actions
Anna Bajjou, Marta Wołowiec, WITHIN
Kama Giergoń, l o s t   m o m e n t u m  | Premiera
Sylwia Marciniuk (Malina), Julia Szczesnowska, W dziczy serca
Paulina Święcańska, EDGE

***

EXTINCTION
HOTELOKO movement makers: Agata Życzkowska, Mirek Woźniak, Klara Szela

Koncepcja, reżyseria i dramaturgia: Agata Życzkowska
Choreografia i wykonanie: Klara Szela, Mirek Woźniak, Agata Życzkowska
Opracowanie muzyczne: Agata Życzkowska, Karina Szutko
Scenografia i kostiumy: Agata Życzkowska
Produkcja: Fundacja Rozwoju Teatru ‘NOWA FALA’
Partnerzy: Centrum Promocji Kultury Praga Południe, Teatr BAZA
Czas: 25 min

EXTINCTION: wyginięcie, zniknięcie, zagłada, wygaśnięcie, gaszenie, zaginięcie, skasowanie, umorzenie, ugaszenie, wygasanie, zanik.

Zanik ruchu.

Hipokinezja. Brak aktywności ruchowej. Wysiłek fizyczny uległ znacznemu ograniczeniu.
Abulia. Brak motywacji do działania.
Giętkość woskowa. Pozostawanie w jednej, nadanej wcześniej pozycji.
Katalepsja. Zastygnięcie ciała. Także w nienaturalnych pozycjach.
Tarantyzm. Zrytualizowana forma rozładowania stanów nerwowych.

Kolory wywołują reakcje fizyczne. Niebieski ma właściwości uspokajające. Chromoterapia. Barwy oddziałują na nasz organizm i pozwalają zwalczać różne niepożądane stany. Niebieski uszczęśliwia w krajach śródziemnomorskich. Łagodzi wysoką temperaturę. Obniża apetyt. Gasi pragnienie.

Zniknęło z naszego świata w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Wygasa. Budka telefoniczna, kafejka internetowa, magnetowid, szewc, zabawa na trzepaku, walkman, zegarynka, dyskietka, liczydła, gra w kapsle, gorseciarka, tygrys kaspijski, tajwańska pantera mglista, rekin carcharhinus obselorus.

Ostatnia aktualizacja czerwonej listy gatunków zagrożonych wskazuje, że w ostatnim roku wyginęło 31 gatunków roślin i zwierząt. Zniknięcie burzy pracę ekosystemów. Na granicy wyginięcia są koale, lemury, kalmary. Są jednak też zwycięzcy: żubr, foka szara, łoś.

Trailer: https://vimeo.com/568467255

Agata Życzkowska – Aktorka, tancerka, reżyserka, producentka i kuratorka tańca. Absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi (2001) i studiów podyplomowych Dyplomacja Kulturalna na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. W latach 2016-2019 była dyrektorką projektu Centrum Sztuki Tańca w Warszawie, którego była także współautorką. Jest prezeską Fundacji Rozwoju Teatru ‘NOWA FALA’ (od 2009). Od 2011 roku prowadzi taneczny kolektyw HOTELOKO movement makers. Edukację taneczną i performatywną zdobywała pod okiem takich twórców i twórczyń jak: Nadia Kevan, Jairo Cuesta, James Sloviak, Akira Matsui, Ileana Citaristi, Gennadi Bogdanov, Ana Woolf, Raúl Iaiza, Claire Heggen, Yves Marc, Lina do Carmo, Thomas Leabhart, Ray Chung, Natalia Iwaniec, Michal Sayfan. W ramach działań kolektywu HOTELOKO movement makers zrealizowała m.in. spektakle Darklena i frau blush we własnej koncepcji we współpracy z Wojciechem Grudzińskim oraz w koncepcji i choreografii Magdaleny Przybysz Absolutely Fabulous Dancers, za który kolektyw otrzymał nagrodę jury Coup de Coeur za oryginalność na Festiwalu Quartiers Danses w Montrealu (2019). Otrzymała także wraz z Mirkiem Woźniakiem pierwszą nagrodę – Dużą Konsekwencję Teatralną na festiwalu IV Sopockie Konsekwencje Teatralne 2020 za spektakl Axiom of Choice. Realizuje dwa projekty w ramach programu Erasmus+ na lata 2020-2023: Dance Higways i Viral Visions. Obecnie pracuje nad pierwszą odsłoną nowego festiwalu w Warszawie, International Movement Festival U:NEW, który odbędzie się w grudniu 2021 roku.

Mirek Woźniak – Tancerz, choreograf, wokalista, performer. Wielokrotny uczestnik Międzynarodowego Festiwalu Baletowego w Miami. Współtwórca kolektywu artystycznego Kompania Primavera wraz z Izą Szostak, Ramoną Nagabczyńską, Anną Hop, Szymonem Osińskim, pod kierownictwem Dariusza Lewandowskiego. Asystent choreografki Anny Hop w spektaklu Calineczka (Teatr Palladium, reż. Małgorzata Szabłowska; tam również aktor, tancerz i wokalista). Zrealizował choreografie m.in. do performansów A kontra M i Woźniak/Łosik oraz spektakli Orfeusz i Euredyka i Kraina Niczyja. Bierze udział w spektaklach Maria de Buenos Aires w reż. Michała Znanieckiego i chor. Ingi Pilchowskiej w Operze Kameralnej w Warszawie oraz Kinky Boots w reż. Eweliny Piotrowiak i chor. Pauliny Andrzejewskiej w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. Wraz z Agatą Życzkowską współtworzy kolektyw HOTELOKO movement makers w Warszawie, w ramach którego zrealizował dwa spektakle: Absolutely Fabulous Dancers, za który otrzymał nagrodę zespołową dla kolektywu na Festiwalu Quartiers Danses w Montrealu (2019) i Axiom of Choice, za który wspólnie z Agatą Życzkowską otrzymali Pierwszą Nagrodę – Dużą Konsekwencję Teatralną na Sopockich Konsekwencjach Teatralnych (2020). Bierze udział w projekcie europejskim Dance Higways 2020-2022 we współpracy z partnerami z Francji, Hiszpanii, Niemiec, Norwegii i Włoch.

Klara Szela – Ukończyła Szkołę Choreografii w Krakowie z tytułem choreografa i instruktora tańca współczesnego (2019). Ukończyła kurs choreografii eksperymentalnej w Centrum w Ruchu w Warszawie (2021). Ukończyła dwumiesięczny kurs z podstaw BYF „Beat Ya Feet Basics & History program” pod okiem Alana „Morningstar” Piotrowskiego i jest nową członkiną BYF Nation. Wraz z Mateuszem Pindelskim przygotowała choreografię Drowning from Splendor na wydarzenie Fala Tańca, organizowanego w ramach II Kongresu Tańca w Warszawie przez Fundację Rozwoju Teatru ‘NOWA FALA’ (2020). Zrealizowała solo pt. Inflating inspirowane obiektami i rzeźbami Oskara Zięty, które miało premierę na Festiwalu Internazionale Dissidanza w Palermo (2021) oraz performans we współpracy z Marcinem Miętusem pt. bez tytułu jako echo po wystawie Laury Paweli Psiakość w ramach Performatywnej Przestrzeni Wspólnej w Warszawie (2021). Rozpoczęła także współpracę z warszawskim kolektywem HOTELOKO movement makers, prowadzonym przez Agatę Życzkowską. W ramach tej współpracy jest m.in. uczestniczką projektu Dance Higways w programie Erasmus+.

Floater
Amanda Nabiałczyk

Solo jest odpowiedzią na wciąż rosnącą falę uchodźców. Co chwilę jesteśmy świadkami różnych sytuacji masowej migracji ludności. Panika i strach, które temu towarzyszą, skutkują w ogromnej liczbie poległych. Nielegalne przekraczanie granic jest ekstremalnie niebezpieczne. Uciekinierzy ryzykują własnym życiem, a liczba ofiar wciąż rośnie. Szacuje się, że od stycznia do września 2021 roku podczas przekraczania Morza Śródziemnego zginęło 1369 uchodźców. W latach 2014-2018 nie odnaleziono około 12 tys. osób, które utonęły. Te liczby to dane i statystyka. Jednak za każdą cyfrą kryje się ludzkie życie oraz nadzieja na lepszy byt i przyszłość. Spektakl opowiada o przeprawie przez morze oraz walce o ostatni oddech. Choreografia powstała w stylu tańca współczesnego. Główną inspiracją do stworzenia ruchu była motoryka ryby. Stanowi to nawiązanie do migracji w świecie fauny, a głównie ryb wędrownych. Podobnie do ludzi zwierzęta również migrują w poszukiwaniu lepszych warunków do życia.

Koncepcja, choreografia i wykonanie: Amanda Nabiałczyk
Długość: 10 min

Amanda Nabiałczyk – Tancerka, choreografka, instruktorka tańca. Ukończyła Wyższe Studia Taneczne na WSUS w Poznaniu. Absolwentka Warsaw Dance Department. Kwalifikacje na instruktora tańca zdobyła w Bydgoszczy na kursie instruktorskim stylów ulicznych. Następnie doskonaliła swoje umiejętności na Sycylii w projekcie organizowanym przez włoskiego choreografa Roberta Zappala. Po powrocie do Polski ukończyła kurs choreografii eksperymentalnej w Centrum Ruchu w Warszawie. Zdobywczyni nagrody Instytutu Muzyki i Tańca za swój choreodram pt. J.A. na Festiwalu Monodramów w Koszalinie Debiuty – Strzała Północy 2019. Tancerka oraz realizatorka etiudy Gdyby w wody nie ściekały na wydarzeniach Fala Tańca i Noc tańca 2020. Uczestniczyła w licznych rezydencjach artystycznych m.in. francuskiego choreografa Didiera Therona czy włoskiej tancerki Paoli Ghini. Brała udział w licznych produkcjach Teatru Tańca Zawirowania w Warszawie m.in. Lilith, No matter distance, Uzdrowisko pod gołym niebiem.

A fantasy about the life of a chewing gum
Maja Kubalańca

Fantazja o życiu gumy do żucia.

Oddaję głos ciału, żeby opowiedziało swoją własną historie. Wyruszam razem z nim w intymną podróż o żuciu, przeżyciu, przeżyciu. Pytam je, a może ono mnie: gdzie są nasze granice ? Zapraszam na to przeżycie o przeżuciu.

Koncepcja, choreografia i wykonanie: Maja Kubalańca
Długość: 15 min

Maja Kubalańca – Po raz pierwszy zatańczyła na sali tanecznej pod okiem tancerza Tomka Pommersbacha. Studiowała filologię francuską. W trakcie studiów brała udział w wielu festiwalach i warsztatach z tańca współczesnego, improwizacji i kontaktu improwizacji. Swoją praktykę taneczną pogłębiła miesięcznym wyjazdem do Izraela, by studiować ruch GaGa. Podczas rocznej wymiany we Francji dołączyła do grupy peformatywnej tańca współczesnego, występując i współpracując z Caroline Brussard, An Jos-Vu, Nicolas Irorzun. Praktykę performatywną uzupełniała zajęciami z baletu, tańca współczesnego i modern jazzu. Po ukończeniu filologii francuskiej rozpoczęła 2-letni intensywny kurs tańca współczesnego w szkole Perofrmact w Portugalii. Studia taneczne są dla niej przedłużeniem studiów lingwistycznych, uważa bowiem taniec za język, bardziej pełny i kompletny, bo mieszczący całego człowieka i ciało. W praktyce interesuje ją najbardziej ucieleśnianie i tworzenie nowych krajobrazów cielesnych.

W drodze
Zespół New Folk, Anna Gilla-Małuj

W drodze to spektakl taneczny przygotowany z okazji jubileuszu zespołu New Folk, na co dzień działającego przy Pałacu Młodzieży w Warszawie, który prowadzi tancerka i choreografka Anna Gilla-Małuj. Inspiracją do stworzenia spektaklu było norweskie przysłowie „tylko ten kto wędruje, odnajduje nowe ścieżki”. Nasza wspólna droga rozpoczęła się w 2011 roku. Przez ten czas każdy z nas odkrył nie tylko nowe ścieżki rozwoju, ale również to, kim jest, dokąd dąży, co jest dla niego ważne. W drodze opowiada o podróży, którą każdy z nas odbywa, idąc przez życie, podróż zarówno metaforyczną, jak i praktyczną: relacje, rytuały przejścia, przemiany wewnętrzne, ale też odkrywanie świata, wyprawy w miejsca znane i te mniej znane. To miniatura doświadczeń i przygód z 10 wspólnych lat.

Koncepcja i choreografia: Anna Gilla-Małuj
Wykonanie: Natalia Dąbrowska, Julia Dąbrowska, Malwina Dąbrowska, Antonina Grupińska, Anna Jakubczyk, Michalina Januchta, Mateusz Ofrecht, Joanna Rojek, Dominika Słomian, Mikołaj Słomczyński, Karina Szutko, Marcin Wiktorowicz, Helena Zaborowska
Długość: 40 min
Fot. Karolina Gmurczyk

WoDA – Waterfall of Dance/Democratic/Dialog Actions
Agata Życzkowska

Wideo inspirowane myślą na temat wody pitnej, która coraz częściej jest traktowana w różnych częściach świata jak „niebieskie złoto” (blue gold). Skoro dostęp do wody pitnej to prawo każdego człowiek na Ziemi, to czy etyczne jest zarabianie na wodzie? Choreografie codzienności wodnej i kilka akcji.

Koncepcja, reżyseria, dramaturgia, montaż, głos: Agata Życzkowska
Performerzy: Bartłomiej Mamajek, Agata Życzkowska
Zdjęcia: Agata Życzkowska, Karina Szutko
Muzyka: Steve Coleman
Produkcja: HELIDARSTEA
Partnerzy: Fundacja Rozwoju Teatru 'NOWA FALA’, HOTELOKO movement makers
Podziękowania: Bartłomiej Mamajek, Karina Szutko, Stanica Wodna „Czaple”
Długość: 8 min 41 sek.

WITHIN
Anna Bajjou, Marta Wołowiec

Within powstał jako część Improvisers orchestra, serii utworów bazujących na ruchu, stworzonych przy użyciu technik improwizacji strukturalnej. Proces tworzenia tych prac zaczyna się od podjęcia pewnych decyzji dotyczących istotnych elementów, jak wybór lokalizacji, dźwięku, tematu, konstrukcji, jakości ruchu itd.

Ustosunkowanie się tancerza do obecności kamery jest kluczowym elementem pracy zdecydowanie różnym niż podczas tworzenia dla publiczności. Prace te charakteryzuje także element niepewności, określony dopiero w momencie ostatecznego cięcia.

Within to efekt współpracy z bardzo utalentowaną Martą Wołowiec, choreografką i tancerką. Punktem wyjścia dla utworu był wybór i dostępność bardzo imponującego miejsca, które performerka mogłaby zawłaszczyć. Kamera podąża za tancerką, tancerka podąża za kamerą, podejmując ciągłe decyzje, wahania i próby oswojenia przestrzeni, dostosowując się lub przeciwstawiając jej geometrii. Być wewnątrz siebie czy wewnątrz przestrzeni?

Produkcja: Tuned Pictures dla MAD catalog
Reżyseria: Anna Bajjou
Improwizacja taneczna: Marta Wołowiec
Reżyseria obrazu: Anna Bajjou
Dźwięk, światła, druga kamera: Hicham Bajjou
Montaż: Anna Bajjou
Wsparcie: Nowohuckie Centrum Kultury Kraków, Krakowskie Centrum Choreograficzne, Bad Idea Studio
Długość: 8 min 4 sek.

Projekt powstał w ramach programu stypendialnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Kultura w sieci”.

Anna Bajjou – Architekt i artystka wizualna specjalizująca się w screendance, urodzona w Polsce. Choreografię dla kamery studiowała w The Place London Contemporary Dance School. Jako tancerka współpracowała z Janiną Rajakangas i była współzałożycielką zespołu tańca współczesnego Hoplaaa, z którym tworzyła różne projekty od krótkich prac wideo po spektakle multimedialne. Mieszkając w Maroku, brała udział w projektach audiowizualnych kolektywu artystów skupionych wokół Starych Rzeźni w Casablance oraz Cinemaat Prod Aliego Essafiego. Jej filmy, zwłaszcza Bumelant i Soliści, pokazywane były na wielu międzynarodowych festiwalach screendance i video art. Dzięki wsparciu stypendium MKiDN „Kultura w sieci” stworzyła galerię internetową madcatalog.com oraz serię eksperymentalnych projektów wideo opartych na ruchu.
http://tunedpictures.com/
https://madcatalog.com/pl/

Marta Wołowiec – Tancerka, choreografka, pedagożka tańca, menedżerka kultury. Pochodzi spod Wrocławia, od ponad 10 lat mieszka w Krakowie. Jest kierowniczką Krakowskiego Centrum Choreograficznego w Nowohuckim Centrum Kultury. Współtworzy Centrum od początku powstania (2014), a od końca 2018 roku pełni w nim funkcję kierowniczki. To tutaj tworzy własne spektakle, uczy i realizuje wydarzenia taneczne. W latach 2015-2019 wraz z Agatą Moląg i Moniką Węgrzynowicz działała artystycznie w ramach kolektywu Grupa Wokół Centrum. Jest współautorką i performerką w produkcjach łączących ruch, multimedia i muzykę: Naturgemälde, spectral layers of movement oraz Kobiety Wyspiańskiego. Jako tancerka występuje w spektaklu Iwony Olszowskiej i Ferenca Fehera Trans_Miss(i)on. Choreografka i performerka dwóch spektakli solowych: Hold on oraz Tens z muzyką elektroniczną tworzoną na żywo. Spektakl Tens, przed oficjalną premierą na żywo, został sfilmowany mastershotem i zaprezentowany online w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Kultura w sieci”.

l o s t   m o m e n t u m | Premiera
Kama Giergoń

Może podróż przez życie nie polega na tym, żeby stać się kimś… może właśnie wręcz przeciwnie chodzi o to, żeby przestać być kimś, kim tak naprawdę nie jesteśmy, po to, abyśmy mogli być kimś, kim mieliśmy być od samego początku i w pierwszej kolejności. Może trzeba umrzeć kilka razy aby, naprawdę umieć żyć… Tak czy tak, trzeba się wypalić do cna, a potem usiąść w popiołach dotychczasowego życia i za każdym razem zacząć od nowa…

video project by Kama Giergoń

Koncepcja i choreografia: Kama Giergoń
Wideo i edycja: Klusky Film Jolanta Sikorska

Kamera i montaż: Jolanta Sikorska
Camera Go Pro: Michał Kempiasty
Muzyka: Igor Czerniawski
Tancerki: Kama Giergoń, Marta Kosieradzka, Dominika Lewandowska, Kamila Rybacka
Aktorki: Teatr 59 Minut – Dorota Godzińska, Weronika Majchrzak, Agnieszka Skrzypek

Długość: 6 min 58 sek.

Kama Giergoń – bla bla bla…

Jolanta Sikorska – Pedagożka teatralna i reżyserka. Założycielka Teatru 59 Minut w Warszawie. Swoje projekty realizuje na styku sztuk: teatru, filmu i performansu. Obecnie skupia się na teatrze dokumentalnym.

W dziczy serca
Sylwia Marciniuk (Malina), Julia Szczesnowska

Film jest osobistą refleksją na temat emocji i działań, które towarzyszą relacji romantycznej. Jest dziko, czasem nieśmiało, i wyzwalająco, a czasem takie zaangażowanie kosztuje wiele wysiłku i wywołuje w człowieku rozedrganie i konsternację.

Koncepcja, reżyseria i choreografia: Sylwia Marciniuk
Zdjęcia i montaż: Paweł Turłaj
Taniec: Julia Szczesnowska
Muzyka: Marcin Baran
Długość: 5 min 9 sek.

Sylwia Marciniuk (Malina) – Studiowała na kierunku Wiedza o teatrze (UAM) oraz Taniec w kulturze fizycznej (AWF), gdzie ukończyła specjalność terapeutyczną. Pracowała jako tancerka zespołów rewiowych Variete, Rising Stars, Art.&Dance oraz performerka podczas dużych wydarzeń muzycznych, takich jak Circus Inferno i Festiwal Audioriver. Aktorka teatrów alternatywnych – Stowarzyszenia Antrakt oraz Fundacji Asocjacja2006 i teatrów dla dzieci: Filharmonia Pomysłów, Teatr Pana O. i NINArt. Pracowała m.in.  dla Opery na Zamku w Szczecinie i Teatru Ósmego Dnia w Poznaniu. Instruktorka BodyArt oraz tańca i ruchu w studio teatralnym PAPA – Poznan Academy of Performing Arts, instruktorka Broadway jazz w Retro Dance Studio, pedagog w Świetlica Cafe oraz animatorka Fundacji Kreaktywator. Uczestniczka programów „Kultura w drodze” Departamentu Kultury UMWW – projekt Warsztaty Teatru Tańca, „Kultura w sieci” MKiDN – projekt Lutnia Polska, piosenki ciągle żywe oraz laureatka Konkursu Poznańskich Instytucji Kultury Ciąg dalszy nastąpi cz.2 – projekt Pandemia/ Nowa Rzeczywistość – kinestetyczne badanie doświadczeń oraz Kultura dostępna Inkubator Kultury Pireus – projekt Obiekty Łazarskie. W pracy artystycznej pracuje korzystając z technik aktorskich oraz metod improwizacji tanecznej, a także z narzędzi terapeutycznych.

EDGE
Paulina Święcańska

EDGE to opowieść o relacji dwojga ludzi, balansującej „na krawędzi”. Pełna różnorodnych emocji historia jest osadzona w otoczeniu dotkniętym pandemią oraz protestami kobiet w Polsce. Zależało nam, aby nie dawać łatwych odpowiedzi, a raczej klucze interpretacyjne do wielu historii, które mogły się wydarzać i wydarzały w jednym z trudniejszych momentów we współczesnym świecie. W 2020 – roku globalnej pandemii oraz walki o prawa kobiet i osób LGBT+ w Polsce.

W realizacji filmu została wykorzystana technika tańca Modal Underground, która jest bardzo fizyczna i kontaktowa. Ma również w sobie wiele archetypowych elementów wyraźnego podziału na role męskie i żeńskie, co jeszcze bardziej nadaje tej historii wydźwięk polityczno-społeczny w opisanym wyżej kontekście.

Balansowanie na krawędzi zatracenia i destrukcji na wielu polach egzystencji człowieka jest elementem naszych czasów, które bez radykalnych działań i obudzenia świadomości może doprowadzić do katastrofy. EDGE pokazuje historie na krawędzi, ale to widz dopowiada zakończenie zgodne z własnym sumieniem i światopoglądem.

Koncepcja, scenariusz, reżyseria: Paulina Święcańska
Wsparcie reżyserskie: Jakub Półtorak
Choreografia: Thierry Verger
Wykonanie: Claire Saintard, Marek Klajda
Zdjęcia i montaż: Paweł Głogowski
Muzyka: Anna Jędrzejewska
Grafiki: Jakub Zalewski
Makeup: Natalia Kordek

Produkcja: Mazowiecki Instytut Kultury
Organizator: Fundacja Artystyczna PERFORM

Długość: 14 min 11 sek.

Paulina Święcańska – Choreografka, performerka, animatorka kultury. Posiada formalne wykształcenie zdobyte w Polsce jak również nieformalne zdobyte na wielu międzynarodowych festiwalach i coachingach w całej Europie a także w Izraelu, Brazylii, Indiach, Rosji, Turcji, Australii, Indonezji, USA, Japonii, Indonezji. Jako choreografka do tej pory stworzyła ponad 20 choreografii autorskich m.in. Motyle 2046, Doskonała para, Surogaci, ENEMY, Konstelacje, EXIT, które były pokazywane na polskich i zagranicznych festiwalach. Multidyscyplinarna artystka rozwijająca świadomość swoją i innych poprzez taniec, muzykę i malarstwo. Jako tancerka i choreografka głównie pracuje z technikami i metodami pracy z ciałem takimi jak kontakt improwizacja, ruch autentyczny, floor work, animal flow i pilates. W muzyce, mimo klasycznego wykształcenia, pracuje z improwizacją. W malarstwie z techniką VedicArt i pouring. Obecnie współtworzy Fundację Artstyczną PERFORM, poprzez którą realizuje projekty artystyczne, społeczne i edukacyjne pracując z artystami różnych kierunków i profesji.

***

Szczegółowy program na stronie: http://fundacjarozwojuteatru.pl/pl/noc-tanca-fala-tanca/

Facebook: https://www.facebook.com/events/321876883066340

Wydarzenie będzie także dostępne online w formie streamingu w czasie rzeczywistym na portalu Facebook: https://www.facebook.com/cpkpp
https://www.facebook.com/hoteloko/

Produkcja: Fundacja Rozwoju Teatru 'NOWA FALA’
Organizator: HOTELOKO movement makers
Współorganizator: Centrum Promocji Kultury Praga Południe
Projekt współfinansuje m.st. Warszawa, Dzielnica Praga Południe

Agata Życzkowska "WoDA: Waterfall of Dance/Democratic/Dialog Actions"
Anna Bajjou, Marta Wołowiec "WITHIN"
Zespół New Folk, Anna Gilla-Małuj "W drodze". Fot. Karolina Gmurczyk
Sylwia Marciniuk (Malina), Julia Szczesnowska "W dziczy serca"
Kama Giergoń "l o s t m o m e n t u m "
Amanda Nabiałczyk "Floater"
HOTELOKO movement makers "EXTINCTION"
Paulina Święcańska "EDGE"

inne wydarzenia

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close