Spektakle

Warszawa: Paweł Sakowicz „Bernhard”

Zdjęcie: Warszawa: Paweł Sakowicz „Bernhard”

Wersja do druku

Udostępnij

Mój stosunek do Thomasa Bernharda nie jest jednoznaczny, mówię to ja, bo łatwo sięprzyznaje, że Bernhard jest zarezerwowany dla teatru, ale gdy idzie o muzykalność języka, może być inaczej, muzykalność i rytm Bernharda, mówię to ja, przez tę muzykalność i rytm od dłuższego czasu myślę o ruchu, który, można powiedzieć, podąża za muzykalnością języka, ruch, o którym myślę, wyraża mój stosunek do Bernharda, albo zupełnie inaczej, mówię ja, mój stosunek do Bernharda nie jest aż tak jednoznaczny.

 

Wstęp wolny. Rezerwacja bezpłatnych wejściówek: bilety@instytut-teatralny.pl22 501 70 02

Choreografia i taniec: Paweł Sakowicz

Kostium: Rafał Zajko

Grafika: Agnieszka Diesing

Konsultacja dramaturgiczna: Natalia Sakowicz

Współpraca: Instytut Muzyki i Tańca, Uferstudios Berlin, Mica Moca Project Berlin

Spektakl zrealizowano w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

MKiDN mini (miniaturka)

Paweł Sakowicz jest niezależnym tancerzem i choreografem. Absolwent Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów magisterskich w London Contemporary Dance School w zakresie performensu i choreografii. Współpracował m.in. z Sashą Roubicek, Jeannie Steele, Paolo Mangiola, Claire Cunningham, Karelem Vankiem, Marią Stokłosą, Ramoną Nagabczyńską. W choreografii najbardziej interesują go zagadnienia roli publiczności w performensie oraz improwizacja. Często współpracuje z artystami i kuratorami w Londynie, Warszawie i Berlinie. Paweł okazjonalnie uczy w Białymstoku (Akademia Teatralna) i Warszawie. Jest stypendystą Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, programu rezydencyjnego Instytutu Muzyki i Tańca oraz Alternatywnej Akademii Tańca Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk.

powiązane

Ludzie

Paweł Sakowicz

Paweł Sakowicz

  • choreograf
  • tancerz

Mój stosunek do Thomasa Bernharda nie jest jednoznaczny, mówię to ja, bo łatwo sięprzyznaje, że Bernhard jest zarezerwowany dla teatru, ale gdy idzie o muzykalność języka, może być inaczej, muzykalność i rytm Bernharda, mówię to ja, przez tę muzykalność i rytm od dłuższego czasu myślę o ruchu, który, można powiedzieć, podąża za muzykalnością języka, ruch, o którym myślę, wyraża mój stosunek do Bernharda, albo zupełnie inaczej, mówię ja, mój stosunek do Bernharda nie jest aż tak jednoznaczny.   Wstęp wolny. Rezerwacja bezpłatnych wejściówek: bilety@instytut-teatralny.pl22 501 70 02 Choreografia i taniec: Paweł Sakowicz Kostium: Rafał Zajko Grafika: Agnieszka Diesing Konsultacja dramaturgiczna: Natalia Sakowicz Współpraca: Instytut Muzyki i Tańca, Uferstudios Berlin, Mica Moca Project Berlin Spektakl zrealizowano w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Paweł Sakowicz jest niezależnym tancerzem i choreografem. Absolwent Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów magisterskich w London Contemporary Dance School w zakresie performensu i choreografii. Współpracował m.in. z Sashą Roubicek, Jeannie Steele, Paolo Mangiola, Claire Cunningham, Karelem Vankiem, Marią Stokłosą, Ramoną Nagabczyńską. W choreografii najbardziej interesują go zagadnienia roli publiczności w performensie oraz improwizacja. Często współpracuje z artystami i kuratorami w Londynie, Warszawie i Berlinie. Paweł okazjonalnie uczy w Białymstoku (Akademia Teatralna) i Warszawie. Jest stypendystą Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, programu rezydencyjnego Instytutu Muzyki i Tańca oraz Alternatywnej Akademii Tańca Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close