Spektakle

Wrocław/VII Festiwal CYRKULACJE: Iwona Olszowska, Natalia Iwaniec „Naiwny rekreacyjny taniec”, solo Anny Piotrowskiej i jam

Zdjęcie: Wrocław/VII Festiwal CYRKULACJE: Iwona Olszowska, Natalia Iwaniec „Naiwny rekreacyjny taniec”, solo Anny Piotrowskiej i jam

Wersja do druku

Udostępnij

Program Wrocławskiego Festiwalu Ruchu CYRKULACJE obejmuje intensywne warsztaty, ścieżki twórcze, pokazy, dyskusje i otwarte jamy taneczne. Jako wydarzenie towarzyszące odbędzie się pokaz spektaklu Iwony Olszowskiej i Natalii Iwaniec Naiwny rekreacyjny taniec. Po spektaklu wystąpi Anna Piotrowska z improwizacją solową, wprowadzającą do jamu tanecznego.

O spektaklu:

Inspirowany językiem ruchu GaGa.
Gorąca improwizacja.
Dla tych, co na wakacjach byli lub będą.
Dla tych, co już po wakacjach, dla tych, co planują i o wakacjach marzą.

Choreografia, koncepcja: Iwona Olszowska, Natalia Iwaniec

Scenografia: Iwona Olszowska, Natalia Iwaniec

Kostiumy: Iwona Olszowska, Natalia Iwaniec

Kompozytor, twórca utworów muzycznych: Marcin Janus

Reżyseria światła: Iwona Olszowska, Magdalena Bażela

Reżyseria dźwięku: Marcin Janus, Iwona Olszowska

Wykonanie: Iwona Olszowska, Natalia Iwaniec (taniec), Marcin Janus (muzyka)

Premiera: 8 sierpnia 2014, Kraków

Natalia Iwaniec – certyfikowana nauczycielka GaGa, absolwentka wiedzy o teatrze na UJ w Krakowie i Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu (specjalność: taniec), uczestniczka wielu warsztatów z zakresu tańca współczesnego, improwizacji kontaktowej i wielu różnych form ruchu w Polsce i zagranicą (Indie, Austria, Izrael). Jest instruktorką tańca współczesnego i improwizacji. Prowadzi zajęcia w Polsce i zagranicą. Brała udział w projekcie-warsztacie dla tancerzy u Yasmeen Goddder, w Tel Awiwie, gdzie uczyła się techniki release i repertuaru Yasmeen Godder. Do Izraela przyciągnęła ją GaGa, innowacyjna metoda pracy Ohada Naharina. Uczyła się tej metody pod okiem doskonałych pedagogów, tancerzy i byłych tancerzy Batsheva Dance Company, jak też samego Ohada Naharina.

Iwona Olszowska – edukację taneczną zdobywała w Studenckim Teatrze Tańca Kontrast, Uniwersytecie Alabama i George Mason w USA oraz w Calgary w Kanadzie. Realizowała projekty Liz Lerman Dance Exchange, Projekt Pandora, Projekt Polski, Powrót do tradycji (organizowany przez Śląski Teatr Tańca), Hałda oraz Więcej tańca i Taniec bez tajemnic z gośćmi teatru EST, którego jest założycielem i kierownikiem artystycznym (autorka 19 choreografii dla EST­u). Tańczyła w Nowym Jorku (Judson Church, Art At University Settlement), Waszyngtonie (Marvin Theater, George Washington University, Corcoran Gallery), w Santa Fe i na Uniwersytetach Alabama i George Mason. Pokazywała choreografie w Kanadzie, Finlandii, na Ukrainie, Mołdawii, w Rosji i w Wielkiej Brytanii (Dartington College). Obecnie tworzy choreografie solowe i teatralne: ­ Teatr Stary, Wspólny pokój, Teatr im. Kochanowskiego w Opolu, Tumor Mózgowicz, Teatr STU, Trupa Tomasza Dropsa, Teatr im. Bogusławskiego w Kaliszu, Krwawe gody, Teatr Muzyczny w Gliwicach, Chicago, Takie większe wesele. Otrzymała nagrody za choreografie, za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną (ArtsLink w Nowym Yorku) oraz stypendium Stefana Batorego. W 2000 roku została laureatką 8 Prezentacji Współczesnych Form Tanecznych w Kaliszu za choreografię Ani chybi Anioł. Jest pomysłodawczynią Forum Tańca Współczesnego w SCKM Kraków.

Więcej informacji na stronie: www.cyrkulacje.wroclaw.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close