O spektaklu:
Czy możemy istnieć bez naszego „ego”? Jak bardzo pomaga nam ono utrzymać wrażenie trwałości i integralności własnej tożsamości? Jak silnie jesteśmy z „ego” związani, czy potrafimy je modyfikować i z nim współpracować?
premiera: 25 kwietnia 2014, MP2, Poznań
choreografia: Andrzej Adamczak
wykonanie: Andrzej Adamczak, Katarzyna Rzetelska
muzyka: The Knife, Yazoo, Amon Tobin, Ellen Allien
kostiumy: Mariusz Szmytkowski
światło: Andrzej Adamczak
realizacja światła: Mariusz Porada
Andrzej Adamczak – ukończył Ogólnokształcącą Szkołę Baletową im. Olgi Sławskiej-Lipczyńskiej w Poznaniu, Pedagogikę Baletu na Wydziale Edukacji Artystycznej Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu. Był solistą baletu Teatru Wielkiego w Poznaniu oraz Teatru DNA przy Operze na Zamku w Szczecinie. W roku 2001 związał się z Polskim Teatrem Tańca, gdzie obecnie jest I solistą. Tańczył w repertuarze klasycznym, neoklasycznym i charakterystycznym, ale wybrał taniec współczesny, w którym realizuje się jako wykonawca i choreograf. Występuje w całym repertuarze Polskiego Teatru Tańca, m.in. w choreografiach Ewy Wycichowskiej, Ohada Naharina, Yossi Berga, Jacka Przybyłowicza, Istvana Yuhos-Putto, Thierry’ego Vergera i Jo Strømgrena. Dwukrotnie (2003 i 2005) otrzymał główną nagrodę za najlepszą choreografię współczesną na Ogólnopolskim Konkursie Tańca im. W. Wiesiołłowskiego w Gdańsku. Zrealizował wiele spektakli dla Atelier Polskiego Teatru Tańca: m.in. JA-JO (2002), …szparagijem (2002), Wchodzę (2004), Scan (2006), Trzy siostry – Wyobrażenie (2009), Need Me (2014) i Polskiego Teatru Tańca: Chopin – Fresh Fruits (2010), Spotkania w dwóch niespełnionych Aktach (Teatr Wielki w Łodzi we współpracy z PTT, 2011), Volta do muzyki Iwo Borkowicza („Agon. Program zamówień kompozytorsko-choreograficznych” Instytutu Muzyki i Tańca, 2013).
Więcej na stronie: www.polskaplatformatanca.pl