Spektakle

Białystok/Festiwal Kalejdoskop 2013: Karolina Garbacik „In vivo” – prapremiera

Zdjęcie: Białystok/Festiwal Kalejdoskop 2013: Karolina Garbacik „In vivo” – prapremiera

Wersja do druku

Udostępnij

Koncepcja spektaklu: Tancerze jak szczury laboratoryjne, umieszczeni są w zamkniętej przestrzeni i poddawani zabiegom w celu sprawdzenia reakcji na działanie bodźców zewnętrznych, w tym także wzajemnych relacji ich ciał. Spektakl koncentruje się na stymulowaniu ciała różnymi bodźcami, zarówno przyjemnymi jak i wywołującymi negatywne reakcje. Każdy z tancerzy ma różnorodne doświadczenia taneczne. Ta różnorodność w doborze obsady jest celowym działaniem choreografa. Daje to możliwość konfrontacji z różnym podejściem do własnej fizyczności, w każdym z przypadków wyjątkowo sprawnym.

choreografia: Karolina Garbacik
muzyka, scenografia: Adrian Jakuć – Łukaszewicz
tańczą: Marta Zawadzka, Adam Bartoszewicz, Tomasz Graczyk
produkcja: DanceOFFnia SDK we współpracy z Podlaskim Stowarzyszeniem Tańca

ADAM BARTOSZEWICZ – student Choreografii i Teorii Tańca na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Od 2009 tancerz Grupy Przejściowej, pod kierownictwem Karoliny Garbacik. Tancerz tańca towarzyskiego klasy A. Brał udział w licznych projektach i spektaklach m.in. Poczekalnia, Tożsamość w choreografii Karoliny Garbacik, First Love w choreografii Takako Matsuda, Ocean w choreografii Dimitrija Kurakułowa. Współpracował z Teatrem Kolegtyw przy spektaklu Drzwi zamknięte w reżyserii Tomasza Gilewicza, Białostockim Teatrem Lalek przy spektaklu Mikrokosmos. Kompozycje w reżyserii Roberta Drobniucha.

TOMASZ GRACZYK – tancerz, aktor, pedagog. Absolwent Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie, Wydziału Teatru Lalek w Białymstoku, od 2012 roku wykładowca tej uczelni. Ukończył Państwowe Pomaturalne Studium Kształcenia Animatorów Kultury w Kaliszu, specjalizację: teatr. W latach 2008-2012 tancerz Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. W tym samym czasie pełnił również funkcję asystenta wykładowców na zajęciach aktorstwa na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu, Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie. Współpracował z choreografami polskiej i światowej sceny min. Witoldem Jurewiczem, Jackiem Owczarkiem, Karoliną Garbacik, Leszekiem Bzdylem, Idanem Cohen, Kuik Swee Boon czy też Mihai Mihalcea. Od 2009 roku współpracuje ze Stowarzyszeniem DeNovo w Dynowie, dla którego przygotowywał ruch sceniczny do spektakli plenerowych w których sam też brał udział.

ADRIAN JAKUĆ ŁUKASZEWICZ (Liquid Molly) – kompozytor, producent muzyki elektroniczej, grafik, performer, współzałożyciel białostockiego zespołu Zerova, z którą koncertuje w kraju i za granicą. Współpracował w ramach różnych projektów muzycznych z You Know Me Records, WarsawElectronic Festival, Białostockim Ośrodkiem Kultury. Autor muzyki do spektakli Chór Sportowy w reżyserii Krzysztofa Garbaczewskiego, Plac Zabaw w reżyserii Tomasza Gilewicza, Poczekalnia w choreografii Karoliny Garbacik. Autor scenografii do spektaklu Gwiazda Śmierci dla Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu. W swoim solowym projekcie Liquid Molly, od ponad 10 lat eksperymentuje z różnymi stylami muzycznymi, łącząc często ciepło żywych instrumentów z chłodem elektronicznej cyfryzacji muzyki.

powiązane

Ludzie

Karolina Garbacik

Karolina Garbacik

Koncepcja spektaklu: Tancerze jak szczury laboratoryjne, umieszczeni są w zamkniętej przestrzeni i poddawani zabiegom w celu sprawdzenia reakcji na działanie bodźców zewnętrznych, w tym także wzajemnych relacji ich ciał. Spektakl koncentruje się na stymulowaniu ciała różnymi bodźcami, zarówno przyjemnymi jak i wywołującymi negatywne reakcje. Każdy z tancerzy ma różnorodne doświadczenia taneczne. Ta różnorodność w doborze obsady jest celowym działaniem choreografa. Daje to możliwość konfrontacji z różnym podejściem do własnej fizyczności, w każdym z przypadków wyjątkowo sprawnym.   choreografia: Karolina Garbacik muzyka, scenografia: Adrian Jakuć – Łukaszewicz tańczą: Marta Zawadzka, Adam Bartoszewicz, Tomasz Graczyk produkcja: DanceOFFnia SDK we współpracy z Podlaskim Stowarzyszeniem Tańca   ADAM BARTOSZEWICZ – student Choreografii i Teorii Tańca na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Od 2009 tancerz Grupy Przejściowej, pod kierownictwem Karoliny Garbacik. Tancerz tańca towarzyskiego klasy A. Brał udział w licznych projektach i spektaklach m.in. Poczekalnia, Tożsamość w choreografii Karoliny Garbacik, First Love w choreografii Takako Matsuda, Ocean w choreografii Dimitrija Kurakułowa. Współpracował z Teatrem Kolegtyw przy spektaklu Drzwi zamknięte w reżyserii Tomasza Gilewicza, Białostockim Teatrem Lalek przy spektaklu Mikrokosmos. Kompozycje w reżyserii Roberta Drobniucha. TOMASZ GRACZYK – tancerz, aktor, pedagog. Absolwent Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie, Wydziału Teatru Lalek w Białymstoku, od 2012 roku wykładowca tej uczelni. Ukończył Państwowe Pomaturalne Studium Kształcenia Animatorów Kultury w Kaliszu, specjalizację: teatr. W latach 2008-2012 tancerz Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. W tym samym czasie pełnił również funkcję asystenta wykładowców na zajęciach aktorstwa na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu, Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie. Współpracował z choreografami polskiej i światowej sceny min. Witoldem Jurewiczem, Jackiem Owczarkiem, Karoliną Garbacik, Leszekiem Bzdylem, Idanem Cohen, Kuik Swee Boon czy też Mihai Mihalcea. Od 2009 roku współpracuje ze Stowarzyszeniem DeNovo w Dynowie, dla którego przygotowywał ruch sceniczny do spektakli plenerowych w których sam też brał udział. ADRIAN JAKUĆ ŁUKASZEWICZ (Liquid Molly) – kompozytor, producent muzyki elektroniczej, grafik, performer, współzałożyciel białostockiego zespołu Zerova, z którą koncertuje w kraju i za granicą. Współpracował w ramach różnych projektów muzycznych z You Know Me Records, WarsawElectronic Festival, Białostockim Ośrodkiem Kultury. Autor muzyki do spektakli Chór Sportowy w reżyserii Krzysztofa Garbaczewskiego, Plac Zabaw w reżyserii Tomasza Gilewicza, Poczekalnia w choreografii Karoliny Garbacik. Autor scenografii do spektaklu Gwiazda Śmierci dla Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu. W swoim solowym projekcie Liquid Molly, od ponad 10 lat eksperymentuje z różnymi stylami muzycznymi, łącząc często ciepło żywych instrumentów z chłodem elektronicznej cyfryzacji muzyki.

Marta Zawadzka

Marta Zawadzka

Koncepcja spektaklu: Tancerze jak szczury laboratoryjne, umieszczeni są w zamkniętej przestrzeni i poddawani zabiegom w celu sprawdzenia reakcji na działanie bodźców zewnętrznych, w tym także wzajemnych relacji ich ciał. Spektakl koncentruje się na stymulowaniu ciała różnymi bodźcami, zarówno przyjemnymi jak i wywołującymi negatywne reakcje. Każdy z tancerzy ma różnorodne doświadczenia taneczne. Ta różnorodność w doborze obsady jest celowym działaniem choreografa. Daje to możliwość konfrontacji z różnym podejściem do własnej fizyczności, w każdym z przypadków wyjątkowo sprawnym.   choreografia: Karolina Garbacik muzyka, scenografia: Adrian Jakuć – Łukaszewicz tańczą: Marta Zawadzka, Adam Bartoszewicz, Tomasz Graczyk produkcja: DanceOFFnia SDK we współpracy z Podlaskim Stowarzyszeniem Tańca   ADAM BARTOSZEWICZ – student Choreografii i Teorii Tańca na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Od 2009 tancerz Grupy Przejściowej, pod kierownictwem Karoliny Garbacik. Tancerz tańca towarzyskiego klasy A. Brał udział w licznych projektach i spektaklach m.in. Poczekalnia, Tożsamość w choreografii Karoliny Garbacik, First Love w choreografii Takako Matsuda, Ocean w choreografii Dimitrija Kurakułowa. Współpracował z Teatrem Kolegtyw przy spektaklu Drzwi zamknięte w reżyserii Tomasza Gilewicza, Białostockim Teatrem Lalek przy spektaklu Mikrokosmos. Kompozycje w reżyserii Roberta Drobniucha. TOMASZ GRACZYK – tancerz, aktor, pedagog. Absolwent Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie, Wydziału Teatru Lalek w Białymstoku, od 2012 roku wykładowca tej uczelni. Ukończył Państwowe Pomaturalne Studium Kształcenia Animatorów Kultury w Kaliszu, specjalizację: teatr. W latach 2008-2012 tancerz Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. W tym samym czasie pełnił również funkcję asystenta wykładowców na zajęciach aktorstwa na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu, Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie. Współpracował z choreografami polskiej i światowej sceny min. Witoldem Jurewiczem, Jackiem Owczarkiem, Karoliną Garbacik, Leszekiem Bzdylem, Idanem Cohen, Kuik Swee Boon czy też Mihai Mihalcea. Od 2009 roku współpracuje ze Stowarzyszeniem DeNovo w Dynowie, dla którego przygotowywał ruch sceniczny do spektakli plenerowych w których sam też brał udział. ADRIAN JAKUĆ ŁUKASZEWICZ (Liquid Molly) – kompozytor, producent muzyki elektroniczej, grafik, performer, współzałożyciel białostockiego zespołu Zerova, z którą koncertuje w kraju i za granicą. Współpracował w ramach różnych projektów muzycznych z You Know Me Records, WarsawElectronic Festival, Białostockim Ośrodkiem Kultury. Autor muzyki do spektakli Chór Sportowy w reżyserii Krzysztofa Garbaczewskiego, Plac Zabaw w reżyserii Tomasza Gilewicza, Poczekalnia w choreografii Karoliny Garbacik. Autor scenografii do spektaklu Gwiazda Śmierci dla Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu. W swoim solowym projekcie Liquid Molly, od ponad 10 lat eksperymentuje z różnymi stylami muzycznymi, łącząc często ciepło żywych instrumentów z chłodem elektronicznej cyfryzacji muzyki.

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close