Spektakle

Poznań: Co z tym tańcem? Przed PTT 2012: Anna Nowicka i Weronika Pelczyńska „Fire is raging in your hair”

Zdjęcie: Poznań: Co z tym tańcem?  Przed PTT 2012: Anna Nowicka i Weronika Pelczyńska „Fire is raging in your hair”

Na zdjęciu: Weronika Peleczyńska. Fot. z materiałów organizatorów.

Wersja do druku

Udostępnij

Where now? Who now? When now? Unquestioning. I, say I. Unbelieving. Questions, hypotheses, call them that. Keep going, going on, call that going, call that on. Can it be that one day, off it goes on, that one day I simply stayed in, in where, instead of going out, in the old way, out to spend day and night as far away as possible, wasn’t far.
 

The Unnamable – Samuel Beckett

 

O spektaklu:

 

Współczesny człowiek w ciągłym ruchu: nieograniczony przestrzenią, czasem, przesuwa się swobodnie między rzeczywistością a światem wirtualnym. Ten stan rozdarcia między „tu i teraz” i „nie-tutaj” i nigdy nieustającej aktywności staja się tematem sztuki: fire is raging in your hair (Pożar szalejący w Twoich włosach).

Jak się odnaleźć w nieustannym potoku bodźców i informacji? Czy można znaleźć odpoczynek i zakorzenienie w niekończącym się ruchu?

Na podstawie krótkiego spaceru, który staje się jedynym stabilnym elementem przedstawienia (warunek sine qua non) stworzony jest ruch w spektaklu. Na podstawie dwóch podstawowych działań – ciała poruszającego się w czasoprzestrzeni i pracy ze skojarzeniami (wyobraźnią, snem i szamanizmem), autorki próbują zrozumieć, jak pomimo zaangażowania w ciągle zmieniającą się rzeczywistość zachować stabilność.

 

 Drugie solo stworzone przez Annę Nowicką wspólnie z Weroniką Pleczyńską.

pomysł i choreografia Anna Nowicka
wykonanie Weronika Pelczyńska
muzyka Klaus Janek
project świateł Sandra Blatterer
wsparcie dramaturgiczne dr Christiane Berger
produkcja Tanztage Berlin, przy wsparciu Art Stations Foundation (Poznań) oraz HZT (Berlin)

powiązane

Ludzie

Weronika Pelczyńska

Weronika Pelczyńska

The Unnamable – Samuel Beckett Na podstawie krótkiego spaceru, który staje się jedynym stabilnym elementem przedstawienia (warunek sine qua non) stworzony jest ruch w spektaklu. Na podstawie dwóch podstawowych działań – ciała poruszającego się w czasoprzestrzeni i pracy ze skojarzeniami (wyobraźnią, snem i szamanizmem), autorki próbują zrozumieć, jak pomimo zaangażowania w ciągle zmieniającą się rzeczywistość zachować stabilność. pomysł i choreografia Anna Nowicka project świateł Sandra Blatterer

Anna Nowicka

Anna Nowicka

The Unnamable – Samuel Beckett Na podstawie krótkiego spaceru, który staje się jedynym stabilnym elementem przedstawienia (warunek sine qua non) stworzony jest ruch w spektaklu. Na podstawie dwóch podstawowych działań – ciała poruszającego się w czasoprzestrzeni i pracy ze skojarzeniami (wyobraźnią, snem i szamanizmem), autorki próbują zrozumieć, jak pomimo zaangażowania w ciągle zmieniającą się rzeczywistość zachować stabilność. pomysł i choreografia Anna Nowicka project świateł Sandra Blatterer

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close