Spektakle

Warszawa/X Festiwal Teatrów Tańca Zawirowania: Teatr Tańca Zawirowania „Out In The Line Up” i Nadar Rosano „Asphalt”

Zdjęcie: Warszawa/X Festiwal Teatrów Tańca Zawirowania: Teatr Tańca Zawirowania „Out In The Line Up” i Nadar Rosano „Asphalt”

Asphalt. Fot. z materiałów organizatorów

Wersja do druku

Udostępnij

Teatr Tańca Zawirowania zaprasza na premierę swojego najnowszego spektaklu Out in the Line up w choreografii Nadara Rosano, który zostanie pokazany razem z przedstawieniem Rosano Asphalt.

Out in the line up

Punktem wyjścia do spektaklu Out in the line up była potrzeba powrotu do pierwotnego, wewnętrznego źródła i bycie lojalnym wobec niego. Dopiero potem możliwe jest poszukiwanie nowych miejsc i nowego języka ciała. Ideą jest, aby kreowany ruch był pierwotny i bezkształtny, by nie miał czystej i uporządkowanej formy, przez co może wydawać się mniej piękny, mniej oczywisty i mniej wydajny. Zanim ukształtuje się forma, gdzieś w przestrzeni pojawia się potencjał. Możliwości, które leżą w zasięgu są niejasne i nieznane. Wiemy jednak, że w pewnym momencie ujawnią się (w różnym stopniu). Co takiego jest w pierwotnym, jeszcze nieznanym, ale świeżym, pełnym potencjału i możliwości odczuwaniu nowo narodzonego dziecka? Czy możemy powrócić do miejsca gdzie czujemy się ograniczeni, gdzie czujemy, że nasz byt i potencjał jest hamowany? A jeśli w pełni nauczymy się akceptować te ograniczenia, to czy możemy pozwolić na to, aby coś z nich powstało?

Czy ograniczenie jako potrzeba restrykcyjnej i represyjnej siły jest źródłem cierpienia, lub czy możemy użyć naszych ograniczeń jako siły kreatywnej, która prowadzi nas i określa nasze znaczenie? Czy możemy powrócić do naszych wczesnych lat, odnaleźć te ograniczenia, a potem wybrać je ponownie jako dorośli? Jaka jest cielesna różnica między odczuwaniem w młodości i w późniejszym życiu? Badanie skupia się na różnych wrażeniach i emocjonalnych reakcjach pochodzących z tych ograniczeń, nawet jeśli będzie to prowadzić do nadmiernej stymulacji, apatii, chaosu, spokoju i wielu innych doświadczeń. Będziemy stawiać pytania o indywidualną tożsamość w obrębie relacji międzyludzkich, o rozwój tożsamości, która nie jest jeszcze w pełni uformowana, ale funkcjonuje w bardzo określonej strukturze, o stabilność, równowagę i siłę. Będziemy zanurzać się w czyjeś działania i opory oraz redefiniować okoliczności powstałe w nich. Jakie są cielesne i emocjonalne konsekwencje tego fizycznego badania?

Choreografia: Nadar Rosano (Izrael)

Tańczą: Elwira Piorun, Magda Radłowska/Karolina Kroczak, Bartosz Figurski, Szymon Osiński

Asphalt

Troje ludzi spotyka się na asfaltowej drodze, szukając bardziej przyjemnego miejsca. Jest też kot.

 

Choreografia: Nadar Rosano

Tancerze: Adi Weinberg, Nadar Rosano, Yochai Ginton

Muzyka: David Bowie

Reżyseria świateł: Uri Morag

Kostiumy: F-F-F

Reżyseria: Yoram Karmi

NADAR ROSANO (Izrael)

Jego prace prezentowane były w wielu krajach, m.in. w Hiszpanii, na Litwie, Cyprze, w Korei, Portugalii, Niemczech, Polsce, Holandii, Bułgarii Serbii, Rumunii, Szwajcarii. Obecnie mieszka i tworzy w Tel Awiwie. Laureat wielu nagród dla tancerzy i choreografów, a wśród nich: drugiej nagrody podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Choreograficznego w Hanoverze oraz podczas Międzynarodowego Konkursu Tańca w Düsseldorfie. Otrzymał wyróżnienie w Międzynarodowym Festiwalu Miniatur Choreograficznych w Belgradzie, był także finalistą konkursu „No Ballet”. Jako pedagog wykłada obecnie Contemporary and Release Techniques m.in. w Izraelu, Polsce i Stanach Zjednoczonych.

Na Premierę Out in the line up Teatru Tańca Zawirowania oraz spektakl Asphalt Nadara Rosano obowiązuje ten sam bilet. Spektakle odbywają się w Starej Prochowni, jeden po drugim, z 10 minutową przerwą pomiędzy.

powiązane

Ludzie

Karolina Kroczak

Karolina Kroczak

Teatr Tańca Zawirowania zaprasza na premierę swojego najnowszego spektaklu Out in the Line up w choreografii Nadara Rosano, który zostanie pokazany razem z przedstawieniem Rosano Asphalt. Out in the line up Punktem wyjścia do spektaklu Out in the line up była potrzeba powrotu do pierwotnego, wewnętrznego źródła i bycie lojalnym wobec niego. Dopiero potem możliwe jest poszukiwanie nowych miejsc i nowego języka ciała. Ideą jest, aby kreowany ruch był pierwotny i bezkształtny, by nie miał czystej i uporządkowanej formy, przez co może wydawać się mniej piękny, mniej oczywisty i mniej wydajny. Zanim ukształtuje się forma, gdzieś w przestrzeni pojawia się potencjał. Możliwości, które leżą w zasięgu są niejasne i nieznane. Wiemy jednak, że w pewnym momencie ujawnią się (w różnym stopniu). Co takiego jest w pierwotnym, jeszcze nieznanym, ale świeżym, pełnym potencjału i możliwości odczuwaniu nowo narodzonego dziecka? Czy możemy powrócić do miejsca gdzie czujemy się ograniczeni, gdzie czujemy, że nasz byt i potencjał jest hamowany? A jeśli w pełni nauczymy się akceptować te ograniczenia, to czy możemy pozwolić na to, aby coś z nich powstało? Czy ograniczenie jako potrzeba restrykcyjnej i represyjnej siły jest źródłem cierpienia, lub czy możemy użyć naszych ograniczeń jako siły kreatywnej, która prowadzi nas i określa nasze znaczenie? Czy możemy powrócić do naszych wczesnych lat, odnaleźć te ograniczenia, a potem wybrać je ponownie jako dorośli? Jaka jest cielesna różnica między odczuwaniem w młodości i w późniejszym życiu? Badanie skupia się na różnych wrażeniach i emocjonalnych reakcjach pochodzących z tych ograniczeń, nawet jeśli będzie to prowadzić do nadmiernej stymulacji, apatii, chaosu, spokoju i wielu innych doświadczeń. Będziemy stawiać pytania o indywidualną tożsamość w obrębie relacji międzyludzkich, o rozwój tożsamości, która nie jest jeszcze w pełni uformowana, ale funkcjonuje w bardzo określonej strukturze, o stabilność, równowagę i siłę. Będziemy zanurzać się w czyjeś działania i opory oraz redefiniować okoliczności powstałe w nich. Jakie są cielesne i emocjonalne konsekwencje tego fizycznego badania? Choreografia: Nadar Rosano (Izrael) Tańczą: Elwira Piorun, Magda Radłowska/Karolina Kroczak, Bartosz Figurski, Szymon Osiński Asphalt Troje ludzi spotyka się na asfaltowej drodze, szukając bardziej przyjemnego miejsca. Jest też kot.   Choreografia: Nadar Rosano Tancerze: Adi Weinberg, Nadar Rosano, Yochai Ginton Muzyka: David Bowie Reżyseria świateł: Uri Morag Kostiumy: F-F-F Reżyseria: Yoram Karmi NADAR ROSANO (Izrael) Jego prace prezentowane były w wielu krajach, m.in. w Hiszpanii, na Litwie, Cyprze, w Korei, Portugalii, Niemczech, Polsce, Holandii, Bułgarii Serbii, Rumunii, Szwajcarii. Obecnie mieszka i tworzy w Tel Awiwie. Laureat wielu nagród dla tancerzy i choreografów, a wśród nich: drugiej nagrody podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Choreograficznego w Hanoverze oraz podczas Międzynarodowego Konkursu Tańca w Düsseldorfie. Otrzymał wyróżnienie w Międzynarodowym Festiwalu Miniatur Choreograficznych w Belgradzie, był także finalistą konkursu „No Ballet”. Jako pedagog wykłada obecnie Contemporary and Release Techniques m.in. w Izraelu, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Na Premierę Out in the line up Teatru Tańca Zawirowania oraz spektakl Asphalt Nadara Rosano obowiązuje ten sam bilet. Spektakle odbywają się w Starej Prochowni, jeden po drugim, z 10 minutową przerwą pomiędzy.

Elwira Piorun

Elwira Piorun

Teatr Tańca Zawirowania zaprasza na premierę swojego najnowszego spektaklu Out in the Line up w choreografii Nadara Rosano, który zostanie pokazany razem z przedstawieniem Rosano Asphalt. Out in the line up Punktem wyjścia do spektaklu Out in the line up była potrzeba powrotu do pierwotnego, wewnętrznego źródła i bycie lojalnym wobec niego. Dopiero potem możliwe jest poszukiwanie nowych miejsc i nowego języka ciała. Ideą jest, aby kreowany ruch był pierwotny i bezkształtny, by nie miał czystej i uporządkowanej formy, przez co może wydawać się mniej piękny, mniej oczywisty i mniej wydajny. Zanim ukształtuje się forma, gdzieś w przestrzeni pojawia się potencjał. Możliwości, które leżą w zasięgu są niejasne i nieznane. Wiemy jednak, że w pewnym momencie ujawnią się (w różnym stopniu). Co takiego jest w pierwotnym, jeszcze nieznanym, ale świeżym, pełnym potencjału i możliwości odczuwaniu nowo narodzonego dziecka? Czy możemy powrócić do miejsca gdzie czujemy się ograniczeni, gdzie czujemy, że nasz byt i potencjał jest hamowany? A jeśli w pełni nauczymy się akceptować te ograniczenia, to czy możemy pozwolić na to, aby coś z nich powstało? Czy ograniczenie jako potrzeba restrykcyjnej i represyjnej siły jest źródłem cierpienia, lub czy możemy użyć naszych ograniczeń jako siły kreatywnej, która prowadzi nas i określa nasze znaczenie? Czy możemy powrócić do naszych wczesnych lat, odnaleźć te ograniczenia, a potem wybrać je ponownie jako dorośli? Jaka jest cielesna różnica między odczuwaniem w młodości i w późniejszym życiu? Badanie skupia się na różnych wrażeniach i emocjonalnych reakcjach pochodzących z tych ograniczeń, nawet jeśli będzie to prowadzić do nadmiernej stymulacji, apatii, chaosu, spokoju i wielu innych doświadczeń. Będziemy stawiać pytania o indywidualną tożsamość w obrębie relacji międzyludzkich, o rozwój tożsamości, która nie jest jeszcze w pełni uformowana, ale funkcjonuje w bardzo określonej strukturze, o stabilność, równowagę i siłę. Będziemy zanurzać się w czyjeś działania i opory oraz redefiniować okoliczności powstałe w nich. Jakie są cielesne i emocjonalne konsekwencje tego fizycznego badania? Choreografia: Nadar Rosano (Izrael) Tańczą: Elwira Piorun, Magda Radłowska/Karolina Kroczak, Bartosz Figurski, Szymon Osiński Asphalt Troje ludzi spotyka się na asfaltowej drodze, szukając bardziej przyjemnego miejsca. Jest też kot.   Choreografia: Nadar Rosano Tancerze: Adi Weinberg, Nadar Rosano, Yochai Ginton Muzyka: David Bowie Reżyseria świateł: Uri Morag Kostiumy: F-F-F Reżyseria: Yoram Karmi NADAR ROSANO (Izrael) Jego prace prezentowane były w wielu krajach, m.in. w Hiszpanii, na Litwie, Cyprze, w Korei, Portugalii, Niemczech, Polsce, Holandii, Bułgarii Serbii, Rumunii, Szwajcarii. Obecnie mieszka i tworzy w Tel Awiwie. Laureat wielu nagród dla tancerzy i choreografów, a wśród nich: drugiej nagrody podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Choreograficznego w Hanoverze oraz podczas Międzynarodowego Konkursu Tańca w Düsseldorfie. Otrzymał wyróżnienie w Międzynarodowym Festiwalu Miniatur Choreograficznych w Belgradzie, był także finalistą konkursu „No Ballet”. Jako pedagog wykłada obecnie Contemporary and Release Techniques m.in. w Izraelu, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Na Premierę Out in the line up Teatru Tańca Zawirowania oraz spektakl Asphalt Nadara Rosano obowiązuje ten sam bilet. Spektakle odbywają się w Starej Prochowni, jeden po drugim, z 10 minutową przerwą pomiędzy.

Szymon Osiński

Szymon Osiński

Teatr Tańca Zawirowania zaprasza na premierę swojego najnowszego spektaklu Out in the Line up w choreografii Nadara Rosano, który zostanie pokazany razem z przedstawieniem Rosano Asphalt. Out in the line up Punktem wyjścia do spektaklu Out in the line up była potrzeba powrotu do pierwotnego, wewnętrznego źródła i bycie lojalnym wobec niego. Dopiero potem możliwe jest poszukiwanie nowych miejsc i nowego języka ciała. Ideą jest, aby kreowany ruch był pierwotny i bezkształtny, by nie miał czystej i uporządkowanej formy, przez co może wydawać się mniej piękny, mniej oczywisty i mniej wydajny. Zanim ukształtuje się forma, gdzieś w przestrzeni pojawia się potencjał. Możliwości, które leżą w zasięgu są niejasne i nieznane. Wiemy jednak, że w pewnym momencie ujawnią się (w różnym stopniu). Co takiego jest w pierwotnym, jeszcze nieznanym, ale świeżym, pełnym potencjału i możliwości odczuwaniu nowo narodzonego dziecka? Czy możemy powrócić do miejsca gdzie czujemy się ograniczeni, gdzie czujemy, że nasz byt i potencjał jest hamowany? A jeśli w pełni nauczymy się akceptować te ograniczenia, to czy możemy pozwolić na to, aby coś z nich powstało? Czy ograniczenie jako potrzeba restrykcyjnej i represyjnej siły jest źródłem cierpienia, lub czy możemy użyć naszych ograniczeń jako siły kreatywnej, która prowadzi nas i określa nasze znaczenie? Czy możemy powrócić do naszych wczesnych lat, odnaleźć te ograniczenia, a potem wybrać je ponownie jako dorośli? Jaka jest cielesna różnica między odczuwaniem w młodości i w późniejszym życiu? Badanie skupia się na różnych wrażeniach i emocjonalnych reakcjach pochodzących z tych ograniczeń, nawet jeśli będzie to prowadzić do nadmiernej stymulacji, apatii, chaosu, spokoju i wielu innych doświadczeń. Będziemy stawiać pytania o indywidualną tożsamość w obrębie relacji międzyludzkich, o rozwój tożsamości, która nie jest jeszcze w pełni uformowana, ale funkcjonuje w bardzo określonej strukturze, o stabilność, równowagę i siłę. Będziemy zanurzać się w czyjeś działania i opory oraz redefiniować okoliczności powstałe w nich. Jakie są cielesne i emocjonalne konsekwencje tego fizycznego badania? Choreografia: Nadar Rosano (Izrael) Tańczą: Elwira Piorun, Magda Radłowska/Karolina Kroczak, Bartosz Figurski, Szymon Osiński Asphalt Troje ludzi spotyka się na asfaltowej drodze, szukając bardziej przyjemnego miejsca. Jest też kot.   Choreografia: Nadar Rosano Tancerze: Adi Weinberg, Nadar Rosano, Yochai Ginton Muzyka: David Bowie Reżyseria świateł: Uri Morag Kostiumy: F-F-F Reżyseria: Yoram Karmi NADAR ROSANO (Izrael) Jego prace prezentowane były w wielu krajach, m.in. w Hiszpanii, na Litwie, Cyprze, w Korei, Portugalii, Niemczech, Polsce, Holandii, Bułgarii Serbii, Rumunii, Szwajcarii. Obecnie mieszka i tworzy w Tel Awiwie. Laureat wielu nagród dla tancerzy i choreografów, a wśród nich: drugiej nagrody podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Choreograficznego w Hanoverze oraz podczas Międzynarodowego Konkursu Tańca w Düsseldorfie. Otrzymał wyróżnienie w Międzynarodowym Festiwalu Miniatur Choreograficznych w Belgradzie, był także finalistą konkursu „No Ballet”. Jako pedagog wykłada obecnie Contemporary and Release Techniques m.in. w Izraelu, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Na Premierę Out in the line up Teatru Tańca Zawirowania oraz spektakl Asphalt Nadara Rosano obowiązuje ten sam bilet. Spektakle odbywają się w Starej Prochowni, jeden po drugim, z 10 minutową przerwą pomiędzy.

Magdalena Radłowska

Magdalena Radłowska

Teatr Tańca Zawirowania zaprasza na premierę swojego najnowszego spektaklu Out in the Line up w choreografii Nadara Rosano, który zostanie pokazany razem z przedstawieniem Rosano Asphalt. Out in the line up Punktem wyjścia do spektaklu Out in the line up była potrzeba powrotu do pierwotnego, wewnętrznego źródła i bycie lojalnym wobec niego. Dopiero potem możliwe jest poszukiwanie nowych miejsc i nowego języka ciała. Ideą jest, aby kreowany ruch był pierwotny i bezkształtny, by nie miał czystej i uporządkowanej formy, przez co może wydawać się mniej piękny, mniej oczywisty i mniej wydajny. Zanim ukształtuje się forma, gdzieś w przestrzeni pojawia się potencjał. Możliwości, które leżą w zasięgu są niejasne i nieznane. Wiemy jednak, że w pewnym momencie ujawnią się (w różnym stopniu). Co takiego jest w pierwotnym, jeszcze nieznanym, ale świeżym, pełnym potencjału i możliwości odczuwaniu nowo narodzonego dziecka? Czy możemy powrócić do miejsca gdzie czujemy się ograniczeni, gdzie czujemy, że nasz byt i potencjał jest hamowany? A jeśli w pełni nauczymy się akceptować te ograniczenia, to czy możemy pozwolić na to, aby coś z nich powstało? Czy ograniczenie jako potrzeba restrykcyjnej i represyjnej siły jest źródłem cierpienia, lub czy możemy użyć naszych ograniczeń jako siły kreatywnej, która prowadzi nas i określa nasze znaczenie? Czy możemy powrócić do naszych wczesnych lat, odnaleźć te ograniczenia, a potem wybrać je ponownie jako dorośli? Jaka jest cielesna różnica między odczuwaniem w młodości i w późniejszym życiu? Badanie skupia się na różnych wrażeniach i emocjonalnych reakcjach pochodzących z tych ograniczeń, nawet jeśli będzie to prowadzić do nadmiernej stymulacji, apatii, chaosu, spokoju i wielu innych doświadczeń. Będziemy stawiać pytania o indywidualną tożsamość w obrębie relacji międzyludzkich, o rozwój tożsamości, która nie jest jeszcze w pełni uformowana, ale funkcjonuje w bardzo określonej strukturze, o stabilność, równowagę i siłę. Będziemy zanurzać się w czyjeś działania i opory oraz redefiniować okoliczności powstałe w nich. Jakie są cielesne i emocjonalne konsekwencje tego fizycznego badania? Choreografia: Nadar Rosano (Izrael) Tańczą: Elwira Piorun, Magda Radłowska/Karolina Kroczak, Bartosz Figurski, Szymon Osiński Asphalt Troje ludzi spotyka się na asfaltowej drodze, szukając bardziej przyjemnego miejsca. Jest też kot.   Choreografia: Nadar Rosano Tancerze: Adi Weinberg, Nadar Rosano, Yochai Ginton Muzyka: David Bowie Reżyseria świateł: Uri Morag Kostiumy: F-F-F Reżyseria: Yoram Karmi NADAR ROSANO (Izrael) Jego prace prezentowane były w wielu krajach, m.in. w Hiszpanii, na Litwie, Cyprze, w Korei, Portugalii, Niemczech, Polsce, Holandii, Bułgarii Serbii, Rumunii, Szwajcarii. Obecnie mieszka i tworzy w Tel Awiwie. Laureat wielu nagród dla tancerzy i choreografów, a wśród nich: drugiej nagrody podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Choreograficznego w Hanoverze oraz podczas Międzynarodowego Konkursu Tańca w Düsseldorfie. Otrzymał wyróżnienie w Międzynarodowym Festiwalu Miniatur Choreograficznych w Belgradzie, był także finalistą konkursu „No Ballet”. Jako pedagog wykłada obecnie Contemporary and Release Techniques m.in. w Izraelu, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Na Premierę Out in the line up Teatru Tańca Zawirowania oraz spektakl Asphalt Nadara Rosano obowiązuje ten sam bilet. Spektakle odbywają się w Starej Prochowni, jeden po drugim, z 10 minutową przerwą pomiędzy.

Bartosz Figurski

Bartosz Figurski

Teatr Tańca Zawirowania zaprasza na premierę swojego najnowszego spektaklu Out in the Line up w choreografii Nadara Rosano, który zostanie pokazany razem z przedstawieniem Rosano Asphalt. Out in the line up Punktem wyjścia do spektaklu Out in the line up była potrzeba powrotu do pierwotnego, wewnętrznego źródła i bycie lojalnym wobec niego. Dopiero potem możliwe jest poszukiwanie nowych miejsc i nowego języka ciała. Ideą jest, aby kreowany ruch był pierwotny i bezkształtny, by nie miał czystej i uporządkowanej formy, przez co może wydawać się mniej piękny, mniej oczywisty i mniej wydajny. Zanim ukształtuje się forma, gdzieś w przestrzeni pojawia się potencjał. Możliwości, które leżą w zasięgu są niejasne i nieznane. Wiemy jednak, że w pewnym momencie ujawnią się (w różnym stopniu). Co takiego jest w pierwotnym, jeszcze nieznanym, ale świeżym, pełnym potencjału i możliwości odczuwaniu nowo narodzonego dziecka? Czy możemy powrócić do miejsca gdzie czujemy się ograniczeni, gdzie czujemy, że nasz byt i potencjał jest hamowany? A jeśli w pełni nauczymy się akceptować te ograniczenia, to czy możemy pozwolić na to, aby coś z nich powstało? Czy ograniczenie jako potrzeba restrykcyjnej i represyjnej siły jest źródłem cierpienia, lub czy możemy użyć naszych ograniczeń jako siły kreatywnej, która prowadzi nas i określa nasze znaczenie? Czy możemy powrócić do naszych wczesnych lat, odnaleźć te ograniczenia, a potem wybrać je ponownie jako dorośli? Jaka jest cielesna różnica między odczuwaniem w młodości i w późniejszym życiu? Badanie skupia się na różnych wrażeniach i emocjonalnych reakcjach pochodzących z tych ograniczeń, nawet jeśli będzie to prowadzić do nadmiernej stymulacji, apatii, chaosu, spokoju i wielu innych doświadczeń. Będziemy stawiać pytania o indywidualną tożsamość w obrębie relacji międzyludzkich, o rozwój tożsamości, która nie jest jeszcze w pełni uformowana, ale funkcjonuje w bardzo określonej strukturze, o stabilność, równowagę i siłę. Będziemy zanurzać się w czyjeś działania i opory oraz redefiniować okoliczności powstałe w nich. Jakie są cielesne i emocjonalne konsekwencje tego fizycznego badania? Choreografia: Nadar Rosano (Izrael) Tańczą: Elwira Piorun, Magda Radłowska/Karolina Kroczak, Bartosz Figurski, Szymon Osiński Asphalt Troje ludzi spotyka się na asfaltowej drodze, szukając bardziej przyjemnego miejsca. Jest też kot.   Choreografia: Nadar Rosano Tancerze: Adi Weinberg, Nadar Rosano, Yochai Ginton Muzyka: David Bowie Reżyseria świateł: Uri Morag Kostiumy: F-F-F Reżyseria: Yoram Karmi NADAR ROSANO (Izrael) Jego prace prezentowane były w wielu krajach, m.in. w Hiszpanii, na Litwie, Cyprze, w Korei, Portugalii, Niemczech, Polsce, Holandii, Bułgarii Serbii, Rumunii, Szwajcarii. Obecnie mieszka i tworzy w Tel Awiwie. Laureat wielu nagród dla tancerzy i choreografów, a wśród nich: drugiej nagrody podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Choreograficznego w Hanoverze oraz podczas Międzynarodowego Konkursu Tańca w Düsseldorfie. Otrzymał wyróżnienie w Międzynarodowym Festiwalu Miniatur Choreograficznych w Belgradzie, był także finalistą konkursu „No Ballet”. Jako pedagog wykłada obecnie Contemporary and Release Techniques m.in. w Izraelu, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Na Premierę Out in the line up Teatru Tańca Zawirowania oraz spektakl Asphalt Nadara Rosano obowiązuje ten sam bilet. Spektakle odbywają się w Starej Prochowni, jeden po drugim, z 10 minutową przerwą pomiędzy.

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close