Białystok/ 20. Festiwal Kalejdoskop: Dzień III

Zdjęcie: Białystok/ 20. Festiwal Kalejdoskop: Dzień III

Plakat Festiwalu Kalejdoskop 2023. Materiały promocyjne organizatora.

Podlaskie Stowarzyszenie Tańca zaprasza na trzeci dzień 20. edycji Festiwalu Tańca Współczesnego Kalejdoskop. Festiwal odbędzie się w dniach 1–4 czerwca w Białymstoku, a na tegoroczny program złożą się spektakle, warsztaty, spotkania i wiele innych atrakcji.
3 czerwca w Uniwersyteckim Centrum Kultury odbędą się o godz. 18.30 pokazy Krótkich Form Choreograficznych, zaś o godz. 20.00 Teatr Tańca Nieznany zaprezentuje spektakl Holy Melancholy. Tego dnia odbędą się także warsztaty z Iwoną Olszowską i Witoldem Jurewiczem. Na uczestników festiwalu czekają także inne atrakcje.

Portal taniecPOLSKA.pl jest patronem medialnym tego festiwalu.

Wersja do druku

Udostępnij

Program trzeciego dnia Festiwalu Kalejdoskop:

Warsztaty

10.00 – 11.30
Zanurzenie w hamaku powięzi – warsztat taneczny z Iwoną Olszowską
Miejsce: SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

Warsztat w oparciu o metodę Body Mind Centering czyli anatomię w doświadczeniu.
Prowadząca zaprasza do zanurzenia się w ruchu powięziowym uwzględniającym
nieskończony potencjał ruchu, swobodny przepływ ruchu silky state, możliwość dynamiki kanguru state oraz potencjał adaptacyjny.

11.40 – 13.10
Technika Ruchu „Tarzanki” wg Witolda Jurewicza – warsztat taneczny z Witoldem Jurewiczem
Miejsce: SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

Technika ruchu to ćwiczenia mające na celu uzmysłowienie sił ciągu i pchania w zależności od punktów podporu. Kombinacje ruchowe w całych swoich rozciągłościach bez przerwy badają ciężary poszczególnych części ciała i umożliwiają zrozumienie zależności oddalenia środka ciężkości ciała od punktu podporu. Kombinacje zawarte w metodzie uczą ekonomii ruchu w zakresie zadanej motoryczności ruchowej. Wszystkie ćwiczenia mają na celu uruchomienie i uaktywnienie kręgosłupa na całej jego długości. W metodzie Witolda Jurewicza podstawą jest koordynacja ruchowa.

Cennik warsztatów:
Karnet za cztery zajęcia po 1,5 h – 160 zł
1 lekcja 1,5 h – 60 zł
2 lekcje 1,5 h –  55 zł
3 lekcje 1,5 h – 50 zł
4 lekcje 1,5 h – 45 zł

Wydarzenie towarzyszące:

12.00 Niepubliczna Szkoła Sztuki Tańca w Białymstoku, Niebieska Zasłona  spektakl dla dzieci od 7 roku życia
Miejsce: Centrum Aktywności Społecznej ul. Św. Rocha 3

13.30 Anna Kraśnicka, Spacer Historyczny Kulturalny Białystok. Nasz koloryt, czyli czego nie znajdziesz w innych częściach Polski  wycieczka z przewodnikiem,
Start przy Centrum Aktywności Społecznej ul. Św. Rocha 3

18.00 Transport na spektakl
Odjazd z parkingu przy pomniku ks. Jerzego Popiełuszki, Plac Jana Pawła II (przy wejściu bocznym do Parku Branickich)

18.30 Krótkie Formy Choreograficzne – etiudy, spektakle, prapremiera
Miejsce: Uniwersyteckie Centrum Kultury, ul. Ciołkowskiego 1N

  • Eliza Kindziuk, Nic dwa razy
  • Izabela Zawadzka, Ni to Baba, ni to chłop
  • Izabela Zawadzka i Karolina Garbacik, Inner
  • Izabela Zawadzka, Ostatni
  • Eliza Kindziuk, A Song of Europa
  • Weronika Ambrozik, How… it all ends
  • Zofia Żwirblińska, Less me softly my dear octopus
  • Maria Lenczewska, The Way
  • Marta Pieczul, Letter From Virginia
  • Alexiej Torgunakov i Joanna Brodniak, In Re-Space of D-Organization – prapremiera

O FORMACH

Nic dwa razy
Choreografia: Eliza Kindziuk
Taniec: Martyna Osińska
Tekst: Wisława Szymborska

Choreografia jest cielesną interpretacją wiersza Wisławy Szymborskiej o tym samym tytule. Choreografia w wykonaniu Zuzanny Szklanko otrzymała 1. miejsce oraz wyróżnienie specjalne podczas Międzynarodowych Konfrontacji Baletowych w Elblągu w 2019, a w wykonaniu Martyny Osińskiej – 1. miejsce podczas „Dance Olympiad Ryga” na Łotwie w 2023 roku.

Eliza Kindziuk – choreografka, pedagożka tańca, tancerka. Ukończyła „Taniec Współczesny i Pedagogikę Tańca” na A. Bruckner Privatuniversität w Linz, w międzyczasie odbywając wymianę studencką w Hochschule für Musik und Darstellende Kunst we Frankfurcie (Main) w Niemczech oraz staż w niemieckim teatrze WEE Dance Company/Gerhart Hauptmann-Theater Görlitz-Zittau. Jest autorką kilkudziesięciu etiud choreograficznych oraz dwóch spektakli – The Room i SEE ME, które prezentowane były m.in. w Polsce, Holandii, Turcji, Portugalii, Singapurze. W latach 2020–2021 współtworzyła kolektyw United Limbs. Od 2019 jest pedagogiem tańca współczesnego w Niepublicznej Szkole Sztuki Tańca w Białymstoku.

Ni to baba, ni to chłop
Choreografia: Izabela Zawadzka
Taniec: Sebastian Olczyk
Muzyka: Tadeusz Sygietyński, Mira Zimińska-Sygietyńska

Izabela Zawadzka – Czym chciałbyś aby Ni to Baba, ni to Chłop stało się dla widza?

„Chciałbym aby każdy po obejrzeniu tej choreografii uświadomił sobie, że bez względu na to jaki jest, jest piękny, w środku, jak i na zewnątrz i powinien być z tego powodu dumny. Możemy wstydzić się naszego pochodzenia, ubrania czy też braku wykształcenia, ale najważniejsze jest aby znaleźć w sobie zgodę by wyjść z cienia krainy strachu i żyć godnie, w zgodzie ze swoją naturą, a nie panującymi trendami.” – Sebastian Olczyk

Inner
Choreografia: Izabela Zawadzka, Karolina Garbacik
Taniec: Wiktoria Baczar
Muzyka:  Room with a view. Rone

Izabela Zawadzka – Czym stało się dla Ciebie Inner?

„Inner wyzwala w tancerzu wszystko to, co skrywa wewnątrz jego dusza. Odsłania najgłębsze pragnienia i rozczarowania pozostawiając go obnażonego z wszelkich masek i wystawionego na osąd innych ludzi. Jest to próba otworzenia się na świat mimo strachu i bolesnych doświadczeń, a jednocześnie wewnętrzna walka o to by móc pozostać sobą – autentycznym i prawdziwym” – Wiktoria Baczar

Ostatni
Choreografia: Izabela Zawadzka
Taniec: Justyna Wyszczelska
Muzyka: Edyta Bartosiewicz
Izabela Zawadzka – Czym jest dla Ciebie Ostatni?

„To osobista tęsknota i rozdarcie po rozstaniu. Duszące wspomnienia kobiety, która marzy jedynie o ostatnim spotkaniu, ostatnim spojrzeniu, ostatnim tańcu z ukochaną osobą. Jest to rytuał pożegnania się tańcem z tym co nieuniknione aby ruszyć na przód”.– Justyna Wyszczelska

Izabela Zawadzka- tancerka, pedagog, choreograf, menedżer kultury, terapeuta ruchowy- trener medyczny, międzynarodowy certyfikowany trener BlackRoll®. Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. F. Parnella w Łodzi, Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich. Ukończyła jedyny w Europie certyfikowany kurs trenera medycznego BlackRoll Therapy, trener automasażu BlackRoll®. Wieloletnia solistka i pedagog tańca w Państwowym Zespole Ludowym Pieśni i Tańca „Mazowsze” oraz w Kieleckim Teatrze Tańca. Współpracowała z Teatrem Wielkim- Operą Narodową w Warszawie, Teatrem Wielkim w Łodzi, Theater en der Vien (Wiedeń) oraz Mazowieckim Teatrem Muzycznym w Warszawie. Wykładowca tańca na Uniwersytecie Muzycznym im. F. Chopina w Warszawie oraz w Niepublicznej Szkole Sztuki Tańca w Białymstoku. Obecnie pracuje w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej w Łodzi oraz prowadzi praktykę terapeuty ruchowego. Twórczyni warsztatu prozdrowotnego Zdrowy Tancerz, w którym edukuje oraz obala mity z zakresu świadomości ciała w tańcu.

A Song of Europa
Choreografia: Eliza Kindziuk
Taniec: Zuzanna Knyszewska, Martyna Osińska, Gabriela Surowiec, Magdalena Winnicka
Muzyka: Jóhann Jóhannsson

Wybuch wojny na Ukrainie w lutym 2022 roku skłonił świat do refleksji na temat wartości i sensu ludzkiego życia. Etiuda jest próbą podjęcia tego tematu przez choreografkę.

Zespół tworzą uczennice klasy ósmej Niepublicznej Szkoły Sztuki Tańca w Białymstoku. Kwartet był dwukrotnie nagradzany: podczas Międzynarodowych Konfrontacji Baletowych w Kołobrzegu w 2022 roku oraz podczas „Dance Olympiad Ryga” na Łotwie w 2023 roku.

How… It All Ends
Choreografia i taniec: Weronika Ambrozik
Muzyka: BOKKA

Choreografia inspirowana apokaliptyczną wizją świata przedstawioną w tytułowym utworze. Powstawaniu etiudy towarzyszyły pytania o to, jak skończyć się może próba stworzenia społeczeństwa idealnego, ile człowieka pozostanie w człowieku, jeżeli odbierzemy mu indywidualność, jak rozwijająca się robotyzacja wpłynie na naszą codzienność.

Weronika Ambrozik – choreografka, tancerka, studentka tańca na Akademii Muzycznej w Łodzi na specjalności Choreografia i techniki tańca. Z tańcem związana od 14 lat. Zaczynała w zespole Progress Bełchatów, a dalsze umiejętności szkoliła na warsztatach z zakresu tańca współczesnego, improwizacji, floorworku. Wielokrotnie nagradzana za występy solowe oraz grupowe, między innymi na ogólnopolskim konkursie choreograficznym Po:ruszeni, gdzie zajęła 3. miejsce z autorską choreografią How… It All Ends.

Less Me Softly My Dear Octopus
Choreografia i taniec: Zofia Żwirblińska
Muzyka: Gregorio Allegri

My dear octopus,

I would like to thank you for being there for me. I may not tell you this often, but I admire you so much. You often give me strength, I know I can rely on you. I like it when you get thoughtful, underwater you have such beautiful colors. When you leave for a while I miss you very much. I wish we were inseparable.

Please don’t change.

Love

Zofia Żwirblińska – swoją przygodę z tańcem rozpoczęła w Młodzieżowym Teatrze Tańca prowadzonym przez Natalię Murawską w Gdańsku, gdzie występowała w spektaklach: przesilenie, MarTWO-ŻYWO, unnoticedcabin. Współtworzyła i występowała w duecie UtopianBodies (reż. i chor. Natalia Murawska, Agata Śliwa, Zofia Żwirblińska). Swoje zainteresowanie teatrem i ruchem poszerza, biorąc udział w różnych projektach badawczych. W 2022 r. otrzymała stypendium programu Erasmus+ na Wydziale Tańca Łotewskiej Akademii Kultury. Obecnie studentka III roku Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie.

The Way
Choreografia i taniec: Maria Lenczewska
Muzyka: Modeselektor
Wsparcie produkcyjne: Teatr Tańca i Ruchu Rozbark 

Zatrzymana chwila w rzeźbie.
Rezonuje, gdy przeszłość zatacza kręgi.
Wszystko utkane siatką pajęczyn.
Myśląc o końcu, on rodzi się na nowo.

Maria Lenczewska – absolwentka Choreografii i Technik Tańca na Akademii Muzycznej w Łodzi. W ramach programu Erasmus, studiowała na uczelni Escola Superior de Danca. Tańczyła w zespole ludowym „Harnam” oraz Connecting Arts and Theatre Dance Company w Łodzi. Obecnie stażystka w Teatrze Tańca i Ruchu Rozbark, gdzie występuje w produkcjach Dziadowisko Anny Piotrowskiej oraz Kulanki Filipa Jaśkiewicza.

Letter from Virginia
Koncepcja, choreografia, wykonanie: Marta Pieczul
Muzyka: Camille Dalmais

„Pragnę oddać głos pisarce Virginii Woolf: „Potem znów drgnęła i wykonałaów dziwaczny kanciasty ruch, który widziałam już wcześniej, jak gdyby po dreszczu, który ją przebiegł, jakiś punkt między łopatkami parzył ją czy swędział (…) potem znów wyglądała na najnieszczęśliwszą kobietę świata, a ja raz jeszcze ją potępiłam”.

„Cóż to za głupie, głupie przywidzenie – czuć się nieszczęśliwą”

Letter from Virginia jest ucieleśnieniem twórczości Virginii Woolf, eksploracją jej słów, analizą postaci, które wykreowała; jest ruchową interpretacją samej pisarki.

Marta Pieczul – tancerka, artystka teatru tańca, performerka. Występowała w finale Solo Duo Budapest Dance Festival 2021. Odbyła roczny program Etole Professional Program by ImPerfectDancers Company we Włoszech. Realizowała rezydencję artystyczną w Przestrzenie Sztuki Katowice. Obecnie studiuje na Wydziale Tańca na Uniwersytecie Muzycznym F. Chopina w Warszawie oraz tańczy w Teatrze Tańca Jazgot.

In re-space of d-organization/prapremiera
Choreografia: Alexey Torgunakov,
Taniec: Joanna Brodniak, Alexey Torgunakov
Muzyka: Sote
Partner: Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark

in re-space of d-organization po czterech latach powraca w swojej reinterpretacji i rekonstrukcji. Inspirowana dziecięcymi zabawami gra narusza podstawowe zasady bliskości – z przestrzenią, z partnerem i samym sobą. Twórcy, poprzez abstrakcyjne formy, ewokują atmosferę absurdu i pomieszania. Nawiązując do ruchu dadaistów, tworzą swoistą choreograficzną mitologię dzieciństwa, sprawdzając jednocześnie symboliczne znaczenie przekroczenia zasad. Kolażowa choreografia stawia wyzwanie zarówno performerom, jak i widzom, zadając jednocześnie pytanie o istotność perfekcji wykonania.

Alexey Torgunakov – tancerz, choreograf, pedagog. Ukończył Moskiewską Akademię Choreografii jako artysta baletu w 2004 roku i jako pedagog w 2008 r. Po ukończeniu Akademii dołączył do zespołu artystycznego Teatru Bolszoj, gdzie występował w repertuarze klasycznym i współczesnym. Współpracował w charakterze tancerza i pedagoga z Provincial Dances Theater. Obecnie jest związany z Bytomskim Teatrem Tańca i Ruchu Rozbark – jako tancerz i pedagog.





O godz. 20.00  w Uniwersyteckim Centrum Kultury Teatr Tańca Nieznany zaprezentuje spektakl Holy Melancholy – spektakl

O spektaklu:

Holy Melancholy to szeroka rozlewność życiowych fal, bez szarpanych linii granicznych. Fale przelewają się potężnym, oleistym echem dalekiej burzy. To o melancholii, określonej przez Zygmunta Freuda następująco: stan żałoby i jednoczesny ‚brak zgody’ na odczuwanie żalu po stracie nam bliskiego. To moment, w którym strata staje się tak nie do zniesienia, że połyka ją nieświadomy świat, gdzie żal wciąż istnieje, ale jest nie do przetworzenia przez świadomy umysł.

Katarzyna Leszek – absolwentka studiów I stopnia na kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej o specjalności Tancerz-choreoterapeuta na AWF w Poznaniu oraz studiów II stopnia na kierunku choreografia na Akademii Muzycznej w Łodzi, a także kursu Choreografii Eksperymentalnej Centrum w Ruchu w Warszawie i Ii II stopnia Studium Pedagogicznego na AM w Łodzi.. Brała udział w Międzynarodowym Programie Tanecznym Vertigo Dance Company w Jerozolimie w Izraelu oraz ukończyła Międzynarodowy Program Tańca Współczesnego w szkole NuovaOfficina Della Danza w Turynie we Włoszech. Współzałożycielka Teatru Tańca Nieznany, działającego od 2018 roku na terenie Poznania. Od 2021 roku współpracuje z Teatrem Nowszym, z którym współtworzyła spektakl Blisko Tomasza Ciesielskiego. Autorka choreografii do spektaklu .PO’ w koncepcji Sary Kozłowskiej, który realizowany był w ramach II edycji konkursu Szklarnia_Inkubator Teatralny (Przestrzenie Sztuki Łódź). Zwyciężczyni międzynarodowego konkursu Solo Dance Contest 2021 w ramach 13. Gdańskiego Festiwalu Tańca za pracę illusions of shamelessabundance. W 2021 roku jej praca ‚walczyka w dwóch aktach’ została wyróżniona na konkursie choreograficznym do muzyki kompozytora polskiego ZAIKS, a fragment jej spektaklu Holy Melancholy wygrał konkurs choreograficzny organizowany w ramach Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca My Dance w Tarnowie 2022.

Więcejhttps://www.facebook.com/events/777345070544072

Miejsce: Uniwersyteckie Centrum Kultury, ul. Ciołkowskiego 1N

Po spektaklu, o godz. 21.00 odbędą się Rozmowy po tańcu.
Miejsce: BTL Lalki – kawiarnia teatralna, ul. K. Kalinowskiego 1


Kalejdoskop jest największym festiwalem tańca współczesnego w północno-wschodniej Polsce i jedynym tego typu w Białymstoku. Wydarzenie od lat niezmiennie kształtuje świadomość tancerzy i gusta publiczności. W ramach tegorocznej edycji, na deskach białostockich scen pojawią się najciekawsze spektakle i prezentacje polskiej i zagranicznej sztuki tańca współczesnego. Spotkają się tu przedstawiciele różnych pokoleń, trendów, form i koncepcji tańca, szerokiego spektrum gatunków i technik. Jubileuszowa 20. edycja Kalejdoskopu będzie okazją do podsumowania i świętowania dwóch dekad tworzenia festiwalu, jak i wydarzeniem prezentującym najciekawsze dzieła artystów, tancerzy i choreografów. Wstęp na większość wydarzeń jest darmowy.

Linki do wydarzenia:

http://www.festiwal-kalejdoskop.pl/

https://www.facebook.com/festiwal.kalejdoskop/

https://www.instagram.com/festiwal_kalejdoskop/

Kalejdoskop 2023 dofinansowano z budżetu Miasta Białegostoku oraz dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego w ramach programu „Taniec”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.

Grafika Festiwalu Kalejdoskop 2023. Materiały promocyjne organizatora.

Program Festiwalu Kalejdoskop 2023

Czwartek, 1 czerwca

20.00 Otwarcie Festiwalu/ Wernisaż prac pleneru plastycznego Ruch

Uczniowie Liceum Sztuk Plastycznych w Supraślu
BTL Lalki – kawiarnia teatralna, ul. K. Kalinowskiego 1

20.30 Unbody / Hertz Haus – spektakl
Białostocki Teatr Lalek, ul. K. Kalinowskiego 1

21.40 Rozmowy po tańcu
BTL Lalki – kawiarnia teatralna, ul. K. Kalinowskiego 1

Piątek, 2 czerwca

18.00 Iwona Olszowska, Marcin Janus, Ucieleśniony mózg – interaktywny wykład performatywny

SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

19.00 Jam taneczno-muzyczny

SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

20.30 Sopocki Teatr Tańca, Wszystko co widać. Ohio – spektakl
Białostocki Teatr Lalek, ul. K. Kalinowskiego 1

21.30 Rozmowy po tańcu
BTL Lalki – kawiarnia teatralna, ul. K. Kalinowskiego 1

Sobota, 3 czerwca

Wydarzenie towarzyszące:

10.00–11.30 Warsztat taneczny z Iwoną Olszowską
SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

11.40–13.10 Warsztat taneczny z Witoldem Jurewiczem
SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

12.00 Niepubliczna Szkoła Sztuki Tańca w Białymstoku, Niebieska Zasłona  spektakl dla dzieci od 7 roku życia
Centrum Aktywności Społecznej ul. Św. Rocha 3

13.30 Anna Kraśnicka, Spacer Historyczny Kulturalny Białystok. Nasz koloryt, czyli czego nie znajdziesz w innych częściach Polski  wycieczka z przewodnikiem,
Start przy Centrum Aktywności Społecznej ul. Św. Rocha 3

18.00 Transport na spektakl
Odjazd z parkingu przy pomniku ks. Jerzego Popiełuszki, Plac Jana Pawła II (przy wejściu bocznym do Parku Branickich)

18.30 Krótkie Formy Choreograficzne – etiudy, spektakle, prapremiera
Uniwersyteckie Centrum Kultury, ul. Ciołkowskiego 1N

  • Eliza Kindziuk, Nic dwa razy
  • Izabela Zawadzka, Ni to Baba, ni to chłop
  • Izabela Zawadzka i Karolina Garbacik, Inner
  • Izabela Zawadzka, Ostatni
  • Eliza Kindziuk, A Song of Europa
  • Weronika Ambrozik, How… it all ends
  • Zofia Żwirblińska, Less me softly my dear octopus
  • Maria Lenczewska, The Way
  • Marta Pieczul, Letter From Virginia
  • Alexiej Torgunakov i Joanna Brodniak, In Re-Space of D-Organization – prapremiera

20.00 Teatr Tańca Nieznany, Holy Melancholy – spektakl
Uniwersyteckie Centrum Kultury, ul. Ciołkowskiego 1N

21.00 Rozmowy po tańcu
BTL Lalki – kawiarnia teatralna, ul. K. Kalinowskiego 1

 

Niedziela 4 czerwca

Wydarzenie towarzyszące:

10.00–11.30 Warsztat taneczny z Katarzyną Leszek
SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

11.40–13.10 Warsztat taneczny z Alexey’em Torgunakovem
SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

9.30 Niedzielne śniadanie w stylu podlaskim
BTL Lalki – kawiarnia teatralna, ul. K. Kalinowskiego 1

16.30 Materia, Organizm spektakl plenerowy
Skwer pomiędzy BTL a wzgórzem św. Magdaleny

17.30 Transport na spektakl
Odjazd z parkingu przy BTL

18.00  Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark, Bestie – spektakl
Uniwersyteckie Centrum Kultury, ul. Ciołkowskiego 1N

19.30 Rozmowy po tańcu
BTL Lalki – kawiarnia teatralna, ul. K. Kalinowskiego 1

Wstęp płatny na spektakle:

Iwona Olszowska, Ucieleśniony mózg (SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10)

Hertz Haus, Unbody (Białostocki Teatr Lalek, ul. K. Kalinowskiego 1)

Sopocki Teatr Tańca, Wszystko co widać. Ohio (Białostocki Teatr Lalek, ul. K. Kalinowskiego 1)

Pozostałe spektakle i wydarzenia: wstęp wolny.

Bilety dostępne w sprzedaży online BTL: btl.bialystok.pl/repertuar

W sprzedaży stacjonarnej w miejscach grania spektakli:
Białostocki Teatr Lalek, ul. K. Kalinowskiego 1
SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

Ceny biletów na spektakle:
bilet ulgowy: 25 zł
bilet normalny: 35 zł

*Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, emerytom za okazaniem ważnej legitymacji przed prezentacją spektaklu

Warsztaty / wydarzenie towarzyszące
SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10

Cennik:
Karnet za cztery zajęcia po 1,5 h – 160 zł
1 lekcja 1,5 h – 60 zł
2 lekcje 1,5 h –  55zł
3 lekcje 1,5 h – 50 zł
4 lekcje 1,5 h – 45 zł

KALENDARIUM

ARCHIWUM WYSTAWIEŃ

godz. 10:00

Białystok: SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10 (warsztat z Iwoną Olszowską)

godz. 11:40

Białystok: SDK DanceOFFnia, ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10 (warsztat z Witoldem Jurewiczem)

godz. 12:00

Białystok: Centrum Aktywności Społecznej ul. Św. Rocha 3 (spektakl "Niebieska Zasłona")

godz. 13:30

Białystok: Start przy Centrum Aktywności Społecznej ul. Św. Rocha 3 (spacer historyczny)

godz. 18:30

Białystok: Uniwersyteckie Centrum Kultury, ul. Ciołkowskiego 1N (Krótkie Formy Choreograficzne)

godz. 20:00

Białystok: Uniwersyteckie Centrum Kultury, ul. Ciołkowskiego 1N (Teatr Tańca Nieznany)

inne wydarzenia

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close