Ponoć istnieje 700 wersji baśni o Kopciuszku. Giorgio Madia przystępując do pracy nad swoją wersją bajki, przeniósł ją w lata 50., ponieważ tamten czas pozostał w jego pamięci jako „okres odrodzenia marzeń, nadziei i optymizmu”. Równie silną inspiracją dla choreografa była Cinderella Walta Disneya — dzisiaj ikona popkultury. I tak powstała kolejna wersja wzruszającej historii dziewczynki, nękanej przez złośliwą macochę i jej niedobre córki.Autorzy łódzkiej inscenizacji umiejętnie balansują między parodią a hołdem dla sztuki baletowej. W obecnej realizacji w roli macochy i złych sióstr można zobaczyć niesłychanie komiczny „męski” tercet, który na każdym kroku towarzyszy Kopciuszkowi.
ZŁOTA MASKA dla GIORGIO MADII za najlepszą inscenizację w sezonie 2006/2007 w przedstawieniu Cinderella.
ZŁOTA MASKA dla CORDELII MATTHES za najlepsze kostiumy i dekoracje w sezonie 2006/2007 w przedstawieniu Cinderella.
choreografia, inscenizacja, adaptacja libretta: Giorgio Madia
dekoracje i kostiumy: Cordelia Matthes
współpraca scenograficzna: Brigit Kofmel
realizacja światła: Jerzy Stachowiak
Kierownik baletu – Marek Zajączkowski
Asystent-pedagog – Anna Lewandowska
Koordynator baletu – Jarosław Biernacki (współpraca)
Inspektor baletu – Krzysztof Pabjańczyk
Akompaniatorzy baletu – Elżbieta Bruc, Bogusław Bigos (współpraca)