Spektakle

Dortmund/Theater im Depot: Teatr Dada von Bzdülöw „Czerwona trawa/Red Grass”

Zdjęcie: Dortmund/Theater im Depot: Teatr Dada von Bzdülöw „Czerwona trawa/Red Grass”

V

Wersja do druku

Udostępnij

1 czerwca w Theater im Depot, w Dortmund odbędzie się pokaz spektaklu Teatru Dada von Bzdülöw Czerwona trawa.

 

Lekkość i ironia, subtelny erotyzm i literackie inspiracje – w przedstawieniu odnajdziemy wszystkie te znaki rozpoznawcze Teatru Dada. O powieści Borisa Viana, która była punktem wyjścia w pracy nad spektaklem, Leszek Bzdyl mówi: „To książka mojego życia. Przeczytałem ją po raz pierwszy mając 22 lata i jakoś utożsamiłem się z Wolfem, co wpłynęło zapewne na mój stosunek do świata przez kolejne 22 lata”.  

 

reżyseria: Katarzyna Chmielewska i Leszek Bzdyl
choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Tatiana Kamieniecka, Ula Zerek, Leszek Bzdyl, Radek Hewelt
muzyka: Mikołaj Trzaska
scenografia: Maciej Chojnacki
video: Kamila Chomicz / w sekwencji video: Cezary Rybiński
reżyseria świateł: Michał Kołodziej

produkcja: Teatr Wybrzeże, Gdańsk; Teatr Dada von Bzdülöw
przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańska

powiązane

Ludzie

Ula Zerek

Ula Zerek

Lekkość i ironia, subtelny erotyzm i literackie inspiracje – w przedstawieniu odnajdziemy wszystkie te znaki rozpoznawcze Teatru Dada. O powieści Borisa Viana, która była punktem wyjścia w pracy nad spektaklem, Leszek Bzdyl mówi: „To książka mojego życia. Przeczytałem ją po raz pierwszy mając 22 lata i jakoś utożsamiłem się z Wolfem, co wpłynęło zapewne na mój stosunek do świata przez kolejne 22 lata”.   choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Tatiana Kamieniecka, Ula Zerek, Leszek Bzdyl, Radek Hewelt video: Kamila Chomicz / w sekwencji video: Cezary Rybiński przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańska

Katarzyna Chmielewska

Katarzyna Chmielewska

Lekkość i ironia, subtelny erotyzm i literackie inspiracje – w przedstawieniu odnajdziemy wszystkie te znaki rozpoznawcze Teatru Dada. O powieści Borisa Viana, która była punktem wyjścia w pracy nad spektaklem, Leszek Bzdyl mówi: „To książka mojego życia. Przeczytałem ją po raz pierwszy mając 22 lata i jakoś utożsamiłem się z Wolfem, co wpłynęło zapewne na mój stosunek do świata przez kolejne 22 lata”.   choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Tatiana Kamieniecka, Ula Zerek, Leszek Bzdyl, Radek Hewelt video: Kamila Chomicz / w sekwencji video: Cezary Rybiński przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańska

Leszek Bzdyl

Leszek Bzdyl

Lekkość i ironia, subtelny erotyzm i literackie inspiracje – w przedstawieniu odnajdziemy wszystkie te znaki rozpoznawcze Teatru Dada. O powieści Borisa Viana, która była punktem wyjścia w pracy nad spektaklem, Leszek Bzdyl mówi: „To książka mojego życia. Przeczytałem ją po raz pierwszy mając 22 lata i jakoś utożsamiłem się z Wolfem, co wpłynęło zapewne na mój stosunek do świata przez kolejne 22 lata”.   choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Tatiana Kamieniecka, Ula Zerek, Leszek Bzdyl, Radek Hewelt video: Kamila Chomicz / w sekwencji video: Cezary Rybiński przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańska

Tatiana Kamieniecka

Tatiana Kamieniecka

Lekkość i ironia, subtelny erotyzm i literackie inspiracje – w przedstawieniu odnajdziemy wszystkie te znaki rozpoznawcze Teatru Dada. O powieści Borisa Viana, która była punktem wyjścia w pracy nad spektaklem, Leszek Bzdyl mówi: „To książka mojego życia. Przeczytałem ją po raz pierwszy mając 22 lata i jakoś utożsamiłem się z Wolfem, co wpłynęło zapewne na mój stosunek do świata przez kolejne 22 lata”.   choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Tatiana Kamieniecka, Ula Zerek, Leszek Bzdyl, Radek Hewelt video: Kamila Chomicz / w sekwencji video: Cezary Rybiński przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańska

Michał Kołodziej

Michał Kołodziej

Lekkość i ironia, subtelny erotyzm i literackie inspiracje – w przedstawieniu odnajdziemy wszystkie te znaki rozpoznawcze Teatru Dada. O powieści Borisa Viana, która była punktem wyjścia w pracy nad spektaklem, Leszek Bzdyl mówi: „To książka mojego życia. Przeczytałem ją po raz pierwszy mając 22 lata i jakoś utożsamiłem się z Wolfem, co wpłynęło zapewne na mój stosunek do świata przez kolejne 22 lata”.   choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Tatiana Kamieniecka, Ula Zerek, Leszek Bzdyl, Radek Hewelt video: Kamila Chomicz / w sekwencji video: Cezary Rybiński przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańska

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close