Spektakle

Gdańsk: Teatr Dada von Bzdülöw „Transmigrazione di fermenti d’amore”

Zdjęcie: Gdańsk: Teatr Dada von Bzdülöw „Transmigrazione di fermenti d’amore”

Fot. materiały organizatorów

Wersja do druku

Udostępnij

Transmigrazione di fermenti d’amore jest 46 premierą Teatru Dada von Bzdülöw i ósmą z kolei współprodukowaną przez Teatr Wybrzeże od 2008 roku (Barricade of Love, Czerwona Trawa, Le Sacre, Duety nieistniejące, Celebration, Zagraj to, Enclave 4/7). W przedstawieniu, obok założycieli i liderów artystycznych Teatru Dada – Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla, wystąpią: Daniela Komędera, tegoroczna absolwentka Wydziału Teatru Tańca Państwowej Szkoły Teatralnej w Krakowie (wydział zamiejscowy w Bytomiu) oraz Paweł Grala co dzień związany z łódzką Pracownią Fizyczną. Przy realizacji przedstawienia uczestniczyli stali współtwórcy Teatru Dada von Bzdülöw: muzykę skomponował Mikołaj Trzaska, wizualizacje przygotował Maciej Salamon, członek grupy KRECHA oraz wykładowca gdańskiej ASP; kostiumy opracowała Katarzyna Piątek, a reżyserię świateł zaprojektował Michał Kołodziej.

Leszek Bzdyl o spektaklu:

Czy jest na całym bożym świecie choć jeden człowiek, którego ominęłyby transmigracje miłosnych poruszeń? Jeśli jest, a wolność od szału i gorączki daje mu pełną satysfakcję, to trzeba zauważyć, że mała w tym jego zasługa. Ot tak właśnie zaplątały się zwoje DNA danego osobnika a neurobiologiczna wyjątkowość skierowała jego uwagę poza te miejsca, gdzie panoszy się miłość. Ale skoro wszyscy inni, czynem lub myślą, doświadczają miłosnego fermentu, to dlaczego nie zanurzyć się po raz kolejny w te uniesienia, drżenia, pragnienia, które, jeśli już staną się naszym udziałem, to powodują cudowny stan paraliżu wszelkich innych aktywności, które nie prowadzą bezpośrednio do zaspokojenia?

Transmigrazione di fermenti d’amore nie będzie opowiadać o niczym innym, jak tylko o tych chwilach, kiedy nasz mózg zawiesza swoją aktywność poznawczą i prowadzi nas ku zatopieniu się w tym, co lubimy nazywać bliskością.

Nie interesuje nas to, jak wielkim problemem może być brak miłosnego spełnienia.

Nie interesują nas skomplikowane konsekwencje „miłosnych chorób”.

W Grande Bellezza Paolo Sorrentino, najsensowniejszym i najpiękniejszym filmie ostatnich lat, pada zdanie: „Wszyscy żyjemy na krawędzi rozpaczy.”. Nie potrafimy się od tych słów uwolnić i od zadziwiająco odmiennego wobec tych słów obrazowania, które wypełnia to kino. Jest jakaś ciągłość pomiędzy Dekameronem Boccaccia, światem Felliniego, a tym, czym wypełnione jest Wielkie piękno. Pracując nad Transmigrazione korzystamy z tej formy opowiadania i kłaniamy się włoskiej, sensualnej wrażliwości. Mamy nadzieję, że ten trop pomoże widzom bawić się witalnością, ironią i sentymentalizmem Transmigracji miłosnych poruszeń.

Zapraszamy widzów do teatru, w którym mówi się po włosku, czyli w języku, który już nic znaczy, bufonada i klaunada mieszają się z intymnością, a temperatura uczuć zależna jest od kierunku wiatru.

Tekst wykorzystany w przedstawieniu Transmigrazione di fermenti d’amore

Reżyseria: Leszek Bzdyl i Katarzyna Chmielewska

Muzyka: Mikołaj Trzaska

Choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Daniela Komędera,

Leszek Bzdyl, Paweł Grala

Wideo: Maciej Salamon

Kostiumy: Katarzyna Piątek

Reżyseria świateł: Michał Kołodziej

Premiera: 17 grudnia na Scenie Malarnia

Kolejne spektakle: 18, 19 grudnia na Scenie Malarnia

Produkcja: Teatr Dada von Bzdülöw, Teatr Wybrzeże, Gdańsk

Przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańsk.

Logo Miasto Gdańsk (miniaturka)     Dada-Logo-male (miniaturka)

powiązane

Ludzie

Katarzyna Chmielewska

Katarzyna Chmielewska

Transmigrazione di fermenti d’amore jest 46 premierą Teatru Dada von Bzdülöw i ósmą z kolei współprodukowaną przez Teatr Wybrzeże od 2008 roku (Barricade of Love, Czerwona Trawa, Le Sacre, Duety nieistniejące, Celebration, Zagraj to, Enclave 4/7). W przedstawieniu, obok założycieli i liderów artystycznych Teatru Dada – Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla, wystąpią: Daniela Komędera, tegoroczna absolwentka Wydziału Teatru Tańca Państwowej Szkoły Teatralnej w Krakowie (wydział zamiejscowy w Bytomiu) oraz Paweł Grala co dzień związany z łódzką Pracownią Fizyczną. Przy realizacji przedstawienia uczestniczyli stali współtwórcy Teatru Dada von Bzdülöw: muzykę skomponował Mikołaj Trzaska, wizualizacje przygotował Maciej Salamon, członek grupy KRECHA oraz wykładowca gdańskiej ASP; kostiumy opracowała Katarzyna Piątek, a reżyserię świateł zaprojektował Michał Kołodziej. Leszek Bzdyl o spektaklu: Czy jest na całym bożym świecie choć jeden człowiek, którego ominęłyby transmigracje miłosnych poruszeń? Jeśli jest, a wolność od szału i gorączki daje mu pełną satysfakcję, to trzeba zauważyć, że mała w tym jego zasługa. Ot tak właśnie zaplątały się zwoje DNA danego osobnika a neurobiologiczna wyjątkowość skierowała jego uwagę poza te miejsca, gdzie panoszy się miłość. Ale skoro wszyscy inni, czynem lub myślą, doświadczają miłosnego fermentu, to dlaczego nie zanurzyć się po raz kolejny w te uniesienia, drżenia, pragnienia, które, jeśli już staną się naszym udziałem, to powodują cudowny stan paraliżu wszelkich innych aktywności, które nie prowadzą bezpośrednio do zaspokojenia? Transmigrazione di fermenti d’amore nie będzie opowiadać o niczym innym, jak tylko o tych chwilach, kiedy nasz mózg zawiesza swoją aktywność poznawczą i prowadzi nas ku zatopieniu się w tym, co lubimy nazywać bliskością. Nie interesuje nas to, jak wielkim problemem może być brak miłosnego spełnienia. Nie interesują nas skomplikowane konsekwencje „miłosnych chorób”. W Grande Bellezza Paolo Sorrentino, najsensowniejszym i najpiękniejszym filmie ostatnich lat, pada zdanie: „Wszyscy żyjemy na krawędzi rozpaczy.”. Nie potrafimy się od tych słów uwolnić i od zadziwiająco odmiennego wobec tych słów obrazowania, które wypełnia to kino. Jest jakaś ciągłość pomiędzy Dekameronem Boccaccia, światem Felliniego, a tym, czym wypełnione jest Wielkie piękno. Pracując nad Transmigrazione korzystamy z tej formy opowiadania i kłaniamy się włoskiej, sensualnej wrażliwości. Mamy nadzieję, że ten trop pomoże widzom bawić się witalnością, ironią i sentymentalizmem Transmigracji miłosnych poruszeń. Zapraszamy widzów do teatru, w którym mówi się po włosku, czyli w języku, który już nic znaczy, bufonada i klaunada mieszają się z intymnością, a temperatura uczuć zależna jest od kierunku wiatru. Tekst wykorzystany w przedstawieniu Transmigrazione di fermenti d’amore Reżyseria: Leszek Bzdyl i Katarzyna Chmielewska Muzyka: Mikołaj Trzaska Choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Daniela Komędera, Leszek Bzdyl, Paweł Grala Wideo: Maciej Salamon Kostiumy: Katarzyna Piątek Reżyseria świateł: Michał Kołodziej Premiera: 17 grudnia na Scenie Malarnia Kolejne spektakle: 18, 19 grudnia na Scenie Malarnia Produkcja: Teatr Dada von Bzdülöw, Teatr Wybrzeże, Gdańsk Przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańsk.     

Leszek Bzdyl

Leszek Bzdyl

Transmigrazione di fermenti d’amore jest 46 premierą Teatru Dada von Bzdülöw i ósmą z kolei współprodukowaną przez Teatr Wybrzeże od 2008 roku (Barricade of Love, Czerwona Trawa, Le Sacre, Duety nieistniejące, Celebration, Zagraj to, Enclave 4/7). W przedstawieniu, obok założycieli i liderów artystycznych Teatru Dada – Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla, wystąpią: Daniela Komędera, tegoroczna absolwentka Wydziału Teatru Tańca Państwowej Szkoły Teatralnej w Krakowie (wydział zamiejscowy w Bytomiu) oraz Paweł Grala co dzień związany z łódzką Pracownią Fizyczną. Przy realizacji przedstawienia uczestniczyli stali współtwórcy Teatru Dada von Bzdülöw: muzykę skomponował Mikołaj Trzaska, wizualizacje przygotował Maciej Salamon, członek grupy KRECHA oraz wykładowca gdańskiej ASP; kostiumy opracowała Katarzyna Piątek, a reżyserię świateł zaprojektował Michał Kołodziej. Leszek Bzdyl o spektaklu: Czy jest na całym bożym świecie choć jeden człowiek, którego ominęłyby transmigracje miłosnych poruszeń? Jeśli jest, a wolność od szału i gorączki daje mu pełną satysfakcję, to trzeba zauważyć, że mała w tym jego zasługa. Ot tak właśnie zaplątały się zwoje DNA danego osobnika a neurobiologiczna wyjątkowość skierowała jego uwagę poza te miejsca, gdzie panoszy się miłość. Ale skoro wszyscy inni, czynem lub myślą, doświadczają miłosnego fermentu, to dlaczego nie zanurzyć się po raz kolejny w te uniesienia, drżenia, pragnienia, które, jeśli już staną się naszym udziałem, to powodują cudowny stan paraliżu wszelkich innych aktywności, które nie prowadzą bezpośrednio do zaspokojenia? Transmigrazione di fermenti d’amore nie będzie opowiadać o niczym innym, jak tylko o tych chwilach, kiedy nasz mózg zawiesza swoją aktywność poznawczą i prowadzi nas ku zatopieniu się w tym, co lubimy nazywać bliskością. Nie interesuje nas to, jak wielkim problemem może być brak miłosnego spełnienia. Nie interesują nas skomplikowane konsekwencje „miłosnych chorób”. W Grande Bellezza Paolo Sorrentino, najsensowniejszym i najpiękniejszym filmie ostatnich lat, pada zdanie: „Wszyscy żyjemy na krawędzi rozpaczy.”. Nie potrafimy się od tych słów uwolnić i od zadziwiająco odmiennego wobec tych słów obrazowania, które wypełnia to kino. Jest jakaś ciągłość pomiędzy Dekameronem Boccaccia, światem Felliniego, a tym, czym wypełnione jest Wielkie piękno. Pracując nad Transmigrazione korzystamy z tej formy opowiadania i kłaniamy się włoskiej, sensualnej wrażliwości. Mamy nadzieję, że ten trop pomoże widzom bawić się witalnością, ironią i sentymentalizmem Transmigracji miłosnych poruszeń. Zapraszamy widzów do teatru, w którym mówi się po włosku, czyli w języku, który już nic znaczy, bufonada i klaunada mieszają się z intymnością, a temperatura uczuć zależna jest od kierunku wiatru. Tekst wykorzystany w przedstawieniu Transmigrazione di fermenti d’amore Reżyseria: Leszek Bzdyl i Katarzyna Chmielewska Muzyka: Mikołaj Trzaska Choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Daniela Komędera, Leszek Bzdyl, Paweł Grala Wideo: Maciej Salamon Kostiumy: Katarzyna Piątek Reżyseria świateł: Michał Kołodziej Premiera: 17 grudnia na Scenie Malarnia Kolejne spektakle: 18, 19 grudnia na Scenie Malarnia Produkcja: Teatr Dada von Bzdülöw, Teatr Wybrzeże, Gdańsk Przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańsk.     

Michał Kołodziej

Michał Kołodziej

Transmigrazione di fermenti d’amore jest 46 premierą Teatru Dada von Bzdülöw i ósmą z kolei współprodukowaną przez Teatr Wybrzeże od 2008 roku (Barricade of Love, Czerwona Trawa, Le Sacre, Duety nieistniejące, Celebration, Zagraj to, Enclave 4/7). W przedstawieniu, obok założycieli i liderów artystycznych Teatru Dada – Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla, wystąpią: Daniela Komędera, tegoroczna absolwentka Wydziału Teatru Tańca Państwowej Szkoły Teatralnej w Krakowie (wydział zamiejscowy w Bytomiu) oraz Paweł Grala co dzień związany z łódzką Pracownią Fizyczną. Przy realizacji przedstawienia uczestniczyli stali współtwórcy Teatru Dada von Bzdülöw: muzykę skomponował Mikołaj Trzaska, wizualizacje przygotował Maciej Salamon, członek grupy KRECHA oraz wykładowca gdańskiej ASP; kostiumy opracowała Katarzyna Piątek, a reżyserię świateł zaprojektował Michał Kołodziej. Leszek Bzdyl o spektaklu: Czy jest na całym bożym świecie choć jeden człowiek, którego ominęłyby transmigracje miłosnych poruszeń? Jeśli jest, a wolność od szału i gorączki daje mu pełną satysfakcję, to trzeba zauważyć, że mała w tym jego zasługa. Ot tak właśnie zaplątały się zwoje DNA danego osobnika a neurobiologiczna wyjątkowość skierowała jego uwagę poza te miejsca, gdzie panoszy się miłość. Ale skoro wszyscy inni, czynem lub myślą, doświadczają miłosnego fermentu, to dlaczego nie zanurzyć się po raz kolejny w te uniesienia, drżenia, pragnienia, które, jeśli już staną się naszym udziałem, to powodują cudowny stan paraliżu wszelkich innych aktywności, które nie prowadzą bezpośrednio do zaspokojenia? Transmigrazione di fermenti d’amore nie będzie opowiadać o niczym innym, jak tylko o tych chwilach, kiedy nasz mózg zawiesza swoją aktywność poznawczą i prowadzi nas ku zatopieniu się w tym, co lubimy nazywać bliskością. Nie interesuje nas to, jak wielkim problemem może być brak miłosnego spełnienia. Nie interesują nas skomplikowane konsekwencje „miłosnych chorób”. W Grande Bellezza Paolo Sorrentino, najsensowniejszym i najpiękniejszym filmie ostatnich lat, pada zdanie: „Wszyscy żyjemy na krawędzi rozpaczy.”. Nie potrafimy się od tych słów uwolnić i od zadziwiająco odmiennego wobec tych słów obrazowania, które wypełnia to kino. Jest jakaś ciągłość pomiędzy Dekameronem Boccaccia, światem Felliniego, a tym, czym wypełnione jest Wielkie piękno. Pracując nad Transmigrazione korzystamy z tej formy opowiadania i kłaniamy się włoskiej, sensualnej wrażliwości. Mamy nadzieję, że ten trop pomoże widzom bawić się witalnością, ironią i sentymentalizmem Transmigracji miłosnych poruszeń. Zapraszamy widzów do teatru, w którym mówi się po włosku, czyli w języku, który już nic znaczy, bufonada i klaunada mieszają się z intymnością, a temperatura uczuć zależna jest od kierunku wiatru. Tekst wykorzystany w przedstawieniu Transmigrazione di fermenti d’amore Reżyseria: Leszek Bzdyl i Katarzyna Chmielewska Muzyka: Mikołaj Trzaska Choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Daniela Komędera, Leszek Bzdyl, Paweł Grala Wideo: Maciej Salamon Kostiumy: Katarzyna Piątek Reżyseria świateł: Michał Kołodziej Premiera: 17 grudnia na Scenie Malarnia Kolejne spektakle: 18, 19 grudnia na Scenie Malarnia Produkcja: Teatr Dada von Bzdülöw, Teatr Wybrzeże, Gdańsk Przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańsk.     

Mikołaj Trzaska

Mikołaj Trzaska

Transmigrazione di fermenti d’amore jest 46 premierą Teatru Dada von Bzdülöw i ósmą z kolei współprodukowaną przez Teatr Wybrzeże od 2008 roku (Barricade of Love, Czerwona Trawa, Le Sacre, Duety nieistniejące, Celebration, Zagraj to, Enclave 4/7). W przedstawieniu, obok założycieli i liderów artystycznych Teatru Dada – Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla, wystąpią: Daniela Komędera, tegoroczna absolwentka Wydziału Teatru Tańca Państwowej Szkoły Teatralnej w Krakowie (wydział zamiejscowy w Bytomiu) oraz Paweł Grala co dzień związany z łódzką Pracownią Fizyczną. Przy realizacji przedstawienia uczestniczyli stali współtwórcy Teatru Dada von Bzdülöw: muzykę skomponował Mikołaj Trzaska, wizualizacje przygotował Maciej Salamon, członek grupy KRECHA oraz wykładowca gdańskiej ASP; kostiumy opracowała Katarzyna Piątek, a reżyserię świateł zaprojektował Michał Kołodziej. Leszek Bzdyl o spektaklu: Czy jest na całym bożym świecie choć jeden człowiek, którego ominęłyby transmigracje miłosnych poruszeń? Jeśli jest, a wolność od szału i gorączki daje mu pełną satysfakcję, to trzeba zauważyć, że mała w tym jego zasługa. Ot tak właśnie zaplątały się zwoje DNA danego osobnika a neurobiologiczna wyjątkowość skierowała jego uwagę poza te miejsca, gdzie panoszy się miłość. Ale skoro wszyscy inni, czynem lub myślą, doświadczają miłosnego fermentu, to dlaczego nie zanurzyć się po raz kolejny w te uniesienia, drżenia, pragnienia, które, jeśli już staną się naszym udziałem, to powodują cudowny stan paraliżu wszelkich innych aktywności, które nie prowadzą bezpośrednio do zaspokojenia? Transmigrazione di fermenti d’amore nie będzie opowiadać o niczym innym, jak tylko o tych chwilach, kiedy nasz mózg zawiesza swoją aktywność poznawczą i prowadzi nas ku zatopieniu się w tym, co lubimy nazywać bliskością. Nie interesuje nas to, jak wielkim problemem może być brak miłosnego spełnienia. Nie interesują nas skomplikowane konsekwencje „miłosnych chorób”. W Grande Bellezza Paolo Sorrentino, najsensowniejszym i najpiękniejszym filmie ostatnich lat, pada zdanie: „Wszyscy żyjemy na krawędzi rozpaczy.”. Nie potrafimy się od tych słów uwolnić i od zadziwiająco odmiennego wobec tych słów obrazowania, które wypełnia to kino. Jest jakaś ciągłość pomiędzy Dekameronem Boccaccia, światem Felliniego, a tym, czym wypełnione jest Wielkie piękno. Pracując nad Transmigrazione korzystamy z tej formy opowiadania i kłaniamy się włoskiej, sensualnej wrażliwości. Mamy nadzieję, że ten trop pomoże widzom bawić się witalnością, ironią i sentymentalizmem Transmigracji miłosnych poruszeń. Zapraszamy widzów do teatru, w którym mówi się po włosku, czyli w języku, który już nic znaczy, bufonada i klaunada mieszają się z intymnością, a temperatura uczuć zależna jest od kierunku wiatru. Tekst wykorzystany w przedstawieniu Transmigrazione di fermenti d’amore Reżyseria: Leszek Bzdyl i Katarzyna Chmielewska Muzyka: Mikołaj Trzaska Choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Daniela Komędera, Leszek Bzdyl, Paweł Grala Wideo: Maciej Salamon Kostiumy: Katarzyna Piątek Reżyseria świateł: Michał Kołodziej Premiera: 17 grudnia na Scenie Malarnia Kolejne spektakle: 18, 19 grudnia na Scenie Malarnia Produkcja: Teatr Dada von Bzdülöw, Teatr Wybrzeże, Gdańsk Przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańsk.     

Paweł Grala

Paweł Grala

Transmigrazione di fermenti d’amore jest 46 premierą Teatru Dada von Bzdülöw i ósmą z kolei współprodukowaną przez Teatr Wybrzeże od 2008 roku (Barricade of Love, Czerwona Trawa, Le Sacre, Duety nieistniejące, Celebration, Zagraj to, Enclave 4/7). W przedstawieniu, obok założycieli i liderów artystycznych Teatru Dada – Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla, wystąpią: Daniela Komędera, tegoroczna absolwentka Wydziału Teatru Tańca Państwowej Szkoły Teatralnej w Krakowie (wydział zamiejscowy w Bytomiu) oraz Paweł Grala co dzień związany z łódzką Pracownią Fizyczną. Przy realizacji przedstawienia uczestniczyli stali współtwórcy Teatru Dada von Bzdülöw: muzykę skomponował Mikołaj Trzaska, wizualizacje przygotował Maciej Salamon, członek grupy KRECHA oraz wykładowca gdańskiej ASP; kostiumy opracowała Katarzyna Piątek, a reżyserię świateł zaprojektował Michał Kołodziej. Leszek Bzdyl o spektaklu: Czy jest na całym bożym świecie choć jeden człowiek, którego ominęłyby transmigracje miłosnych poruszeń? Jeśli jest, a wolność od szału i gorączki daje mu pełną satysfakcję, to trzeba zauważyć, że mała w tym jego zasługa. Ot tak właśnie zaplątały się zwoje DNA danego osobnika a neurobiologiczna wyjątkowość skierowała jego uwagę poza te miejsca, gdzie panoszy się miłość. Ale skoro wszyscy inni, czynem lub myślą, doświadczają miłosnego fermentu, to dlaczego nie zanurzyć się po raz kolejny w te uniesienia, drżenia, pragnienia, które, jeśli już staną się naszym udziałem, to powodują cudowny stan paraliżu wszelkich innych aktywności, które nie prowadzą bezpośrednio do zaspokojenia? Transmigrazione di fermenti d’amore nie będzie opowiadać o niczym innym, jak tylko o tych chwilach, kiedy nasz mózg zawiesza swoją aktywność poznawczą i prowadzi nas ku zatopieniu się w tym, co lubimy nazywać bliskością. Nie interesuje nas to, jak wielkim problemem może być brak miłosnego spełnienia. Nie interesują nas skomplikowane konsekwencje „miłosnych chorób”. W Grande Bellezza Paolo Sorrentino, najsensowniejszym i najpiękniejszym filmie ostatnich lat, pada zdanie: „Wszyscy żyjemy na krawędzi rozpaczy.”. Nie potrafimy się od tych słów uwolnić i od zadziwiająco odmiennego wobec tych słów obrazowania, które wypełnia to kino. Jest jakaś ciągłość pomiędzy Dekameronem Boccaccia, światem Felliniego, a tym, czym wypełnione jest Wielkie piękno. Pracując nad Transmigrazione korzystamy z tej formy opowiadania i kłaniamy się włoskiej, sensualnej wrażliwości. Mamy nadzieję, że ten trop pomoże widzom bawić się witalnością, ironią i sentymentalizmem Transmigracji miłosnych poruszeń. Zapraszamy widzów do teatru, w którym mówi się po włosku, czyli w języku, który już nic znaczy, bufonada i klaunada mieszają się z intymnością, a temperatura uczuć zależna jest od kierunku wiatru. Tekst wykorzystany w przedstawieniu Transmigrazione di fermenti d’amore Reżyseria: Leszek Bzdyl i Katarzyna Chmielewska Muzyka: Mikołaj Trzaska Choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Daniela Komędera, Leszek Bzdyl, Paweł Grala Wideo: Maciej Salamon Kostiumy: Katarzyna Piątek Reżyseria świateł: Michał Kołodziej Premiera: 17 grudnia na Scenie Malarnia Kolejne spektakle: 18, 19 grudnia na Scenie Malarnia Produkcja: Teatr Dada von Bzdülöw, Teatr Wybrzeże, Gdańsk Przy wsparciu Urzędu Miasta Gdańsk.     

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close