Spektakle

Lublin/maat festival/border line 2013/Finał „Przyjdź! Bądź! Proces!”: Korina Kordova i Przemek Kamiński „#Abyss Witchroulette”

Zdjęcie: Lublin/maat festival/border line 2013/Finał „Przyjdź! Bądź! Proces!”: Korina Kordova i Przemek Kamiński „#Abyss Witchroulette”

Fot. Patrycja Płanik

Wersja do druku

Udostępnij

Centrum Kultury w Lublinie i Teatr Maat projekt zapraszają na finał pierwszego polskiego festiwalu rezydencyjnego – wspólnej przestrzeni tancerzy, którzy w specjalnie spreparowanym miejscu prezentacji będą ciałem mówić do odbiorców. Przez cały rok 2013 w Centrum Kultury w Lublinie w MAAT STUDIO odbyło się osiem rezydencji artystów/tancerzy, a ich praca dokumentowana była przez Patrycję Płanik. Ten proces organizatorzy chcą teraz pokazać i na procesie tworzenia skupić uwagę publiczności. Udział wezmą: Magdalena Jędra, Anna Steller, Anita Wach, Kaya Kołodziejczyk, Rafał Urbacki, Przemek Kamiński, Korina Kordova, Barbara Bujakowska, Mikołaj Mikołajczyk. Korina Kordova i Przemek Kamiński pokażą spektakl #Abyss Witchroulette. 

Twórcy o spektaklu: „NIE PRZESTAWAJ TEGO CZYTAĆ, ALBO STANIE SIĘ COŚ ZŁEGO. Tak naprawdę nie było żadnej rezydencji. Tak naprawdę odbywaliśmy research astralny. Tak naprawdę polowaliśmy na Twojego kota. Tak naprawdę zamawialiśmy eliksiry z portali aukcyjnych. Tak naprawdę ściągaliśmy Necronomicon w pdfie. Tak naprawdę wiliśmy się w metrze. Tak naprawdę rozgrzewaliśmy się w katakumbach. Tak naprawdę zbieraliśmy na kickstarterze pieniądze na Instytut Choreografii i Czarownictwa. Tak naprawdę rozmawialiśmy z Mary Wigman na skajpie. Tak naprawdę gotowaliśmy Twoje włosy. Tak naprawdę paliliśmy rzeczy naszych byłych. Tak naprawdę wychodziliśmy z siebie. Tak naprawdę to nie jest żaden festiwal. To sabat. Znamy authentic movement. Znamy body-youtube-centering. Znamy somatic practices. Znamy networking. Znamy contact improvisation. Znamy real time composition. Znamy body swap. Jeżeli zatrzymasz ten łańcuszek i nie podzielisz się tą piękną historią za pośrednictwem smartfona, przechwycimy Twoje ciało. Wyślij go do 100 osób, a polski taniec zostanie odczarowany.Twój na zawsze, Flesh System.”

choreografia i wykonanie: Korina Kordova, Przemek Kamiński i inni

dramaturgia: Mateusz Szymanówka

Rok 2013 jest momentem przełomu w formule programu kuratorskiego maat festival – przekształcił się on w międzynarodowy program rezydencyjny i stał się niejako „domem tańca”, w którym z zaproszonymi artystami organizatorzy mogli spotykać się przez cały rok. Tym sposobem stał się pierwszym w Polsce rezydencyjnym festiwalem w takim wymiarze  – jego program realizowany był w postaci rezydencji artystycznych rozciągniętych na przestrzeni całego roku z finałem w grudniu 2013. Wyjątkowości temu programowi dodaje fakt, że podobnej, tak rozbudowanej formy w Polsce nie sposób znaleźć. Każdorazowo obok rezydencji artystycznej powstał fabularyzowany dokument filmowy dotyczący postaci danego twórcy – w końcowym zamierzeniu powstaną dzięki temu unikatowe materiały filmowe.

Przed każdym wydarzeniem festiwalu odbywać będzie się promocja książek Terpsychora w tenisówkach Sally Banes w tłumaczeniu i ze wstępem Jadwigi Majewskiej oraz Pokolenie Solo Anny Królicy.

Terpsychora w tenisówkach Sally Banes 

powiązane

Ludzie

Anna Królica

Anna Królica

Centrum Kultury w Lublinie i Teatr Maat projekt zapraszają na finał pierwszego polskiego festiwalu rezydencyjnego – wspólnej przestrzeni tancerzy, którzy w specjalnie spreparowanym miejscu prezentacji będą ciałem mówić do odbiorców. Przez cały rok 2013 w Centrum Kultury w Lublinie w MAAT STUDIO odbyło się osiem rezydencji artystów/tancerzy, a ich praca dokumentowana była przez Patrycję Płanik. Ten proces organizatorzy chcą teraz pokazać i na procesie tworzenia skupić uwagę publiczności. Udział wezmą: Magdalena Jędra, Anna Steller, Anita Wach, Kaya Kołodziejczyk, Rafał Urbacki, Przemek Kamiński, Korina Kordova, Barbara Bujakowska, Mikołaj Mikołajczyk. Korina Kordova i Przemek Kamiński pokażą spektakl #Abyss Witchroulette.    Twórcy o spektaklu: „NIE PRZESTAWAJ TEGO CZYTAĆ, ALBO STANIE SIĘ COŚ ZŁEGO. Tak naprawdę nie było żadnej rezydencji. Tak naprawdę odbywaliśmy research astralny. Tak naprawdę polowaliśmy na Twojego kota. Tak naprawdę zamawialiśmy eliksiry z portali aukcyjnych. Tak naprawdę ściągaliśmy Necronomicon w pdfie. Tak naprawdę wiliśmy się w metrze. Tak naprawdę rozgrzewaliśmy się w katakumbach. Tak naprawdę zbieraliśmy na kickstarterze pieniądze na Instytut Choreografii i Czarownictwa. Tak naprawdę rozmawialiśmy z Mary Wigman na skajpie. Tak naprawdę gotowaliśmy Twoje włosy. Tak naprawdę paliliśmy rzeczy naszych byłych. Tak naprawdę wychodziliśmy z siebie. Tak naprawdę to nie jest żaden festiwal. To sabat. Znamy authentic movement. Znamy body-youtube-centering. Znamy somatic practices. Znamy networking. Znamy contact improvisation. Znamy real time composition. Znamy body swap. Jeżeli zatrzymasz ten łańcuszek i nie podzielisz się tą piękną historią za pośrednictwem smartfona, przechwycimy Twoje ciało. Wyślij go do 100 osób, a polski taniec zostanie odczarowany.Twój na zawsze, Flesh System.”   choreografia i wykonanie: Korina Kordova, Przemek Kamiński i inni dramaturgia: Mateusz Szymanówka   Rok 2013 jest momentem przełomu w formule programu kuratorskiego maat festival – przekształcił się on w międzynarodowy program rezydencyjny i stał się niejako „domem tańca”, w którym z zaproszonymi artystami organizatorzy mogli spotykać się przez cały rok. Tym sposobem stał się pierwszym w Polsce rezydencyjnym festiwalem w takim wymiarze  – jego program realizowany był w postaci rezydencji artystycznych rozciągniętych na przestrzeni całego roku z finałem w grudniu 2013. Wyjątkowości temu programowi dodaje fakt, że podobnej, tak rozbudowanej formy w Polsce nie sposób znaleźć. Każdorazowo obok rezydencji artystycznej powstał fabularyzowany dokument filmowy dotyczący postaci danego twórcy – w końcowym zamierzeniu powstaną dzięki temu unikatowe materiały filmowe.   Przed każdym wydarzeniem festiwalu odbywać będzie się promocja książek Terpsychora w tenisówkach Sally Banes w tłumaczeniu i ze wstępem Jadwigi Majewskiej oraz Pokolenie Solo Anny Królicy.   Terpsychora w tenisówkach Sally Banes 

Korina Kordova

Korina Kordova

Centrum Kultury w Lublinie i Teatr Maat projekt zapraszają na finał pierwszego polskiego festiwalu rezydencyjnego – wspólnej przestrzeni tancerzy, którzy w specjalnie spreparowanym miejscu prezentacji będą ciałem mówić do odbiorców. Przez cały rok 2013 w Centrum Kultury w Lublinie w MAAT STUDIO odbyło się osiem rezydencji artystów/tancerzy, a ich praca dokumentowana była przez Patrycję Płanik. Ten proces organizatorzy chcą teraz pokazać i na procesie tworzenia skupić uwagę publiczności. Udział wezmą: Magdalena Jędra, Anna Steller, Anita Wach, Kaya Kołodziejczyk, Rafał Urbacki, Przemek Kamiński, Korina Kordova, Barbara Bujakowska, Mikołaj Mikołajczyk. Korina Kordova i Przemek Kamiński pokażą spektakl #Abyss Witchroulette.    Twórcy o spektaklu: „NIE PRZESTAWAJ TEGO CZYTAĆ, ALBO STANIE SIĘ COŚ ZŁEGO. Tak naprawdę nie było żadnej rezydencji. Tak naprawdę odbywaliśmy research astralny. Tak naprawdę polowaliśmy na Twojego kota. Tak naprawdę zamawialiśmy eliksiry z portali aukcyjnych. Tak naprawdę ściągaliśmy Necronomicon w pdfie. Tak naprawdę wiliśmy się w metrze. Tak naprawdę rozgrzewaliśmy się w katakumbach. Tak naprawdę zbieraliśmy na kickstarterze pieniądze na Instytut Choreografii i Czarownictwa. Tak naprawdę rozmawialiśmy z Mary Wigman na skajpie. Tak naprawdę gotowaliśmy Twoje włosy. Tak naprawdę paliliśmy rzeczy naszych byłych. Tak naprawdę wychodziliśmy z siebie. Tak naprawdę to nie jest żaden festiwal. To sabat. Znamy authentic movement. Znamy body-youtube-centering. Znamy somatic practices. Znamy networking. Znamy contact improvisation. Znamy real time composition. Znamy body swap. Jeżeli zatrzymasz ten łańcuszek i nie podzielisz się tą piękną historią za pośrednictwem smartfona, przechwycimy Twoje ciało. Wyślij go do 100 osób, a polski taniec zostanie odczarowany.Twój na zawsze, Flesh System.”   choreografia i wykonanie: Korina Kordova, Przemek Kamiński i inni dramaturgia: Mateusz Szymanówka   Rok 2013 jest momentem przełomu w formule programu kuratorskiego maat festival – przekształcił się on w międzynarodowy program rezydencyjny i stał się niejako „domem tańca”, w którym z zaproszonymi artystami organizatorzy mogli spotykać się przez cały rok. Tym sposobem stał się pierwszym w Polsce rezydencyjnym festiwalem w takim wymiarze  – jego program realizowany był w postaci rezydencji artystycznych rozciągniętych na przestrzeni całego roku z finałem w grudniu 2013. Wyjątkowości temu programowi dodaje fakt, że podobnej, tak rozbudowanej formy w Polsce nie sposób znaleźć. Każdorazowo obok rezydencji artystycznej powstał fabularyzowany dokument filmowy dotyczący postaci danego twórcy – w końcowym zamierzeniu powstaną dzięki temu unikatowe materiały filmowe.   Przed każdym wydarzeniem festiwalu odbywać będzie się promocja książek Terpsychora w tenisówkach Sally Banes w tłumaczeniu i ze wstępem Jadwigi Majewskiej oraz Pokolenie Solo Anny Królicy.   Terpsychora w tenisówkach Sally Banes 

Jadwiga Majewska

Jadwiga Majewska

Centrum Kultury w Lublinie i Teatr Maat projekt zapraszają na finał pierwszego polskiego festiwalu rezydencyjnego – wspólnej przestrzeni tancerzy, którzy w specjalnie spreparowanym miejscu prezentacji będą ciałem mówić do odbiorców. Przez cały rok 2013 w Centrum Kultury w Lublinie w MAAT STUDIO odbyło się osiem rezydencji artystów/tancerzy, a ich praca dokumentowana była przez Patrycję Płanik. Ten proces organizatorzy chcą teraz pokazać i na procesie tworzenia skupić uwagę publiczności. Udział wezmą: Magdalena Jędra, Anna Steller, Anita Wach, Kaya Kołodziejczyk, Rafał Urbacki, Przemek Kamiński, Korina Kordova, Barbara Bujakowska, Mikołaj Mikołajczyk. Korina Kordova i Przemek Kamiński pokażą spektakl #Abyss Witchroulette.    Twórcy o spektaklu: „NIE PRZESTAWAJ TEGO CZYTAĆ, ALBO STANIE SIĘ COŚ ZŁEGO. Tak naprawdę nie było żadnej rezydencji. Tak naprawdę odbywaliśmy research astralny. Tak naprawdę polowaliśmy na Twojego kota. Tak naprawdę zamawialiśmy eliksiry z portali aukcyjnych. Tak naprawdę ściągaliśmy Necronomicon w pdfie. Tak naprawdę wiliśmy się w metrze. Tak naprawdę rozgrzewaliśmy się w katakumbach. Tak naprawdę zbieraliśmy na kickstarterze pieniądze na Instytut Choreografii i Czarownictwa. Tak naprawdę rozmawialiśmy z Mary Wigman na skajpie. Tak naprawdę gotowaliśmy Twoje włosy. Tak naprawdę paliliśmy rzeczy naszych byłych. Tak naprawdę wychodziliśmy z siebie. Tak naprawdę to nie jest żaden festiwal. To sabat. Znamy authentic movement. Znamy body-youtube-centering. Znamy somatic practices. Znamy networking. Znamy contact improvisation. Znamy real time composition. Znamy body swap. Jeżeli zatrzymasz ten łańcuszek i nie podzielisz się tą piękną historią za pośrednictwem smartfona, przechwycimy Twoje ciało. Wyślij go do 100 osób, a polski taniec zostanie odczarowany.Twój na zawsze, Flesh System.”   choreografia i wykonanie: Korina Kordova, Przemek Kamiński i inni dramaturgia: Mateusz Szymanówka   Rok 2013 jest momentem przełomu w formule programu kuratorskiego maat festival – przekształcił się on w międzynarodowy program rezydencyjny i stał się niejako „domem tańca”, w którym z zaproszonymi artystami organizatorzy mogli spotykać się przez cały rok. Tym sposobem stał się pierwszym w Polsce rezydencyjnym festiwalem w takim wymiarze  – jego program realizowany był w postaci rezydencji artystycznych rozciągniętych na przestrzeni całego roku z finałem w grudniu 2013. Wyjątkowości temu programowi dodaje fakt, że podobnej, tak rozbudowanej formy w Polsce nie sposób znaleźć. Każdorazowo obok rezydencji artystycznej powstał fabularyzowany dokument filmowy dotyczący postaci danego twórcy – w końcowym zamierzeniu powstaną dzięki temu unikatowe materiały filmowe.   Przed każdym wydarzeniem festiwalu odbywać będzie się promocja książek Terpsychora w tenisówkach Sally Banes w tłumaczeniu i ze wstępem Jadwigi Majewskiej oraz Pokolenie Solo Anny Królicy.   Terpsychora w tenisówkach Sally Banes 

Przemek Kamiński

Przemek Kamiński

  • choreograf
  • tancerz
  • performer

Centrum Kultury w Lublinie i Teatr Maat projekt zapraszają na finał pierwszego polskiego festiwalu rezydencyjnego – wspólnej przestrzeni tancerzy, którzy w specjalnie spreparowanym miejscu prezentacji będą ciałem mówić do odbiorców. Przez cały rok 2013 w Centrum Kultury w Lublinie w MAAT STUDIO odbyło się osiem rezydencji artystów/tancerzy, a ich praca dokumentowana była przez Patrycję Płanik. Ten proces organizatorzy chcą teraz pokazać i na procesie tworzenia skupić uwagę publiczności. Udział wezmą: Magdalena Jędra, Anna Steller, Anita Wach, Kaya Kołodziejczyk, Rafał Urbacki, Przemek Kamiński, Korina Kordova, Barbara Bujakowska, Mikołaj Mikołajczyk. Korina Kordova i Przemek Kamiński pokażą spektakl #Abyss Witchroulette.    Twórcy o spektaklu: „NIE PRZESTAWAJ TEGO CZYTAĆ, ALBO STANIE SIĘ COŚ ZŁEGO. Tak naprawdę nie było żadnej rezydencji. Tak naprawdę odbywaliśmy research astralny. Tak naprawdę polowaliśmy na Twojego kota. Tak naprawdę zamawialiśmy eliksiry z portali aukcyjnych. Tak naprawdę ściągaliśmy Necronomicon w pdfie. Tak naprawdę wiliśmy się w metrze. Tak naprawdę rozgrzewaliśmy się w katakumbach. Tak naprawdę zbieraliśmy na kickstarterze pieniądze na Instytut Choreografii i Czarownictwa. Tak naprawdę rozmawialiśmy z Mary Wigman na skajpie. Tak naprawdę gotowaliśmy Twoje włosy. Tak naprawdę paliliśmy rzeczy naszych byłych. Tak naprawdę wychodziliśmy z siebie. Tak naprawdę to nie jest żaden festiwal. To sabat. Znamy authentic movement. Znamy body-youtube-centering. Znamy somatic practices. Znamy networking. Znamy contact improvisation. Znamy real time composition. Znamy body swap. Jeżeli zatrzymasz ten łańcuszek i nie podzielisz się tą piękną historią za pośrednictwem smartfona, przechwycimy Twoje ciało. Wyślij go do 100 osób, a polski taniec zostanie odczarowany.Twój na zawsze, Flesh System.”   choreografia i wykonanie: Korina Kordova, Przemek Kamiński i inni dramaturgia: Mateusz Szymanówka   Rok 2013 jest momentem przełomu w formule programu kuratorskiego maat festival – przekształcił się on w międzynarodowy program rezydencyjny i stał się niejako „domem tańca”, w którym z zaproszonymi artystami organizatorzy mogli spotykać się przez cały rok. Tym sposobem stał się pierwszym w Polsce rezydencyjnym festiwalem w takim wymiarze  – jego program realizowany był w postaci rezydencji artystycznych rozciągniętych na przestrzeni całego roku z finałem w grudniu 2013. Wyjątkowości temu programowi dodaje fakt, że podobnej, tak rozbudowanej formy w Polsce nie sposób znaleźć. Każdorazowo obok rezydencji artystycznej powstał fabularyzowany dokument filmowy dotyczący postaci danego twórcy – w końcowym zamierzeniu powstaną dzięki temu unikatowe materiały filmowe.   Przed każdym wydarzeniem festiwalu odbywać będzie się promocja książek Terpsychora w tenisówkach Sally Banes w tłumaczeniu i ze wstępem Jadwigi Majewskiej oraz Pokolenie Solo Anny Królicy.   Terpsychora w tenisówkach Sally Banes 

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close