Spektakle

Warszawa/Teatr Wielki: Polski Balet Narodowy – wieczór „Obsesje” – chor. Krzysztof Pastor, Emil Wesołowski

Zdjęcie: Warszawa/Teatr Wielki: Polski Balet Narodowy – wieczór „Obsesje” – chor. Krzysztof Pastor, Emil Wesołowski

Wersja do druku

Udostępnij

Obsesje ogarniają nas ze wszystkich stron; niepokoją, nękają, prześladują. Lęki i fascynacje, podejrzenia i zazdrości, widma przeszłości i złe przeczucia zostaną pokazane podczas wieczoru Obsesje. Jedną z części wieczoru stanowić będą Powracające fale Emila Wesołowskiego z 1997 roku do muzyki poematu symfonicznego Mieczysława Karłowicza. Nową pracę choreograficzną przygotuje Krzysztof Pastor, sięgając po inspirację do muzyki Franza Schuberta. Na koniec Polski Balet Narodowy zaprezentuje pełny emocji Moving Rooms Pastora do muzyki Schnittkego i Góreckiego (znany już z wieczoru Echa czasu). Tym razem będzie wyjątkowa okazja oglądania tej choreografii z bezpośredniej bliskości, jaką zapewnia widzomScena Kameralna w Sali Młynarskiego.

Wieczór baletowy w trzech częściach
Premiera: 29/03/2014

Adagio & Scherzo
prapremiera
Choreografia: Krzysztof Pastor
Muzyka: Franz Schubert – Kwintet smyczkowy C-dur, D 956,
część II i III
Scenografia i projekcje: Małgorzata Szabłowska
Kostiumy: Marta Fiedler
Światła: Maciej Igielski

Powracające fale
premiera
Choreografia: Emil Wesołowski
Muzyka: Mieczysław Karłowicz
Scenografia: Boris Kudlička
Kostiumy: Irena Biegańska
Światła: Maciej Igielski

Moving Rooms
wznowienie
Choreografia: Krzysztof Pastor
Muzyka: Alfred Schnittke – Concerto grosso I
(Cadenza – Rondo – Postludio),
Henryk Mikołaj Górecki – Koncert na klawesyn i orkiestrę smyczkową op. 40
Kostiumy: Oliver Haller
Światła: Bert Dalhuysen

powiązane

Ludzie

Emil Wesołowski

Emil Wesołowski

Obsesje ogarniają nas ze wszystkich stron; niepokoją, nękają, prześladują. Lęki i fascynacje, podejrzenia i zazdrości, widma przeszłości i złe przeczucia zostaną pokazane podczas wieczoru Obsesje. Jedną z części wieczoru stanowić będą Powracające fale Emila Wesołowskiego z 1997 roku do muzyki poematu symfonicznego Mieczysława Karłowicza. Nową pracę choreograficzną przygotuje Krzysztof Pastor, sięgając po inspirację do muzyki Franza Schuberta. Na koniec Polski Balet Narodowy zaprezentuje pełny emocji Moving Rooms Pastora do muzyki Schnittkego i Góreckiego (znany już z wieczoru Echa czasu). Tym razem będzie wyjątkowa okazja oglądania tej choreografii z bezpośredniej bliskości, jaką zapewnia widzomScena Kameralna w Sali Młynarskiego. Wieczór baletowy w trzech częściach Premiera: 29/03/2014 Adagio & Scherzo prapremiera Choreografia: Krzysztof Pastor Muzyka: Franz Schubert – Kwintet smyczkowy C-dur, D 956, część II i III Scenografia i projekcje: Małgorzata Szabłowska Kostiumy: Marta Fiedler Światła: Maciej Igielski Powracające fale premiera Choreografia: Emil Wesołowski Muzyka: Mieczysław Karłowicz Scenografia: Boris Kudlička Kostiumy: Irena Biegańska Światła: Maciej Igielski Moving Rooms wznowienie Choreografia: Krzysztof Pastor Muzyka: Alfred Schnittke – Concerto grosso I (Cadenza – Rondo – Postludio), Henryk Mikołaj Górecki – Koncert na klawesyn i orkiestrę smyczkową op. 40 Kostiumy: Oliver Haller Światła: Bert Dalhuysen

Krzysztof Pastor

Krzysztof Pastor

Obsesje ogarniają nas ze wszystkich stron; niepokoją, nękają, prześladują. Lęki i fascynacje, podejrzenia i zazdrości, widma przeszłości i złe przeczucia zostaną pokazane podczas wieczoru Obsesje. Jedną z części wieczoru stanowić będą Powracające fale Emila Wesołowskiego z 1997 roku do muzyki poematu symfonicznego Mieczysława Karłowicza. Nową pracę choreograficzną przygotuje Krzysztof Pastor, sięgając po inspirację do muzyki Franza Schuberta. Na koniec Polski Balet Narodowy zaprezentuje pełny emocji Moving Rooms Pastora do muzyki Schnittkego i Góreckiego (znany już z wieczoru Echa czasu). Tym razem będzie wyjątkowa okazja oglądania tej choreografii z bezpośredniej bliskości, jaką zapewnia widzomScena Kameralna w Sali Młynarskiego. Wieczór baletowy w trzech częściach Premiera: 29/03/2014 Adagio & Scherzo prapremiera Choreografia: Krzysztof Pastor Muzyka: Franz Schubert – Kwintet smyczkowy C-dur, D 956, część II i III Scenografia i projekcje: Małgorzata Szabłowska Kostiumy: Marta Fiedler Światła: Maciej Igielski Powracające fale premiera Choreografia: Emil Wesołowski Muzyka: Mieczysław Karłowicz Scenografia: Boris Kudlička Kostiumy: Irena Biegańska Światła: Maciej Igielski Moving Rooms wznowienie Choreografia: Krzysztof Pastor Muzyka: Alfred Schnittke – Concerto grosso I (Cadenza – Rondo – Postludio), Henryk Mikołaj Górecki – Koncert na klawesyn i orkiestrę smyczkową op. 40 Kostiumy: Oliver Haller Światła: Bert Dalhuysen

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close