Tancerka, instruktorka, choreografka. W 2008 roku ukończyła z wyróżnieniem Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w Warszawie na specjalizacji taniec jazzowy pod kierunkiem Piotra Galińskiego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego studiów pierwszego stopnia na kierunku animacja społeczno-kulturalna.
Od 2012 roku jest tancerką w Sopockim Teatrze Tańca (Wild Project, Traktat o estetyce. Technika defektów i skaz, Kwadrat wersja 6, Galop, Pan Owen, Transmisja, Puste Ciało. Okazja do malutkiej rozpaczy, 2 Twarze, Essentia, Coś Pięknego, Przedmiot nieocenionej wartości, Bestarium. Nienasycenie, Lechistan Pany Arka, Dyskretny UROK Picassa, manRay. Barbarzyńca). Stworzyła sześć spektakli grupy projektowej Sopockiego Teatru Tańca, dwa spektakle we współpracy z Magdaleną Wójcik (Sprawiedliwość fałszywa. Subiektywna rozprawa o wątpliwej niewinności, Kawa, papierosy i próby), trzy we współpracy z Grażyną Słaboń (Sys 212, Przypadki niekontrolowane, Punkt Kontra Punkt) oraz jeden z Barbarą Jasińską (Fason Newtona).
Związana z Gdańską Szkołą Artystyczną jako instruktorka oraz choreografka od 2017 roku. Współpracowała z reżyserem spektakli muzycznych Piotrem Kosewskim jako tancerka (rewia Jutro będzie lepiej) oraz choreografka (koncert BREL/MŁYNARSKI). Współzałożycielka Trójmiejskiego Kolektywu Twórczego (Nie mam nic do powiedzenia, Jasno czyli ciemno, Opowieść niepokojąca, Cykliczna Ciągłość).
Performerka na wystawie Mariny Abramovic Do Czysta/The Cleaner w CSW w Toruniu w 2019 roku. Odpowiedzialna za choreografię, wykonanie oraz współpracę koncepcyjną w spektaklu performatywno-tanecznym 7 LEKCJI GEOMETRII, zrealizowanego w ramach obchodów 86. Urodzin Dworca Morskiego – Muzeum Emigracji w Gdyni.
Stypendystka artystyczna Prezydenta Miasta Sopotu oraz Marszałka Województwa Pomorskiego (2016 rok, solo Po tamtej stronie we współpracy z Moniką Górką; 2020 rok solo Constant Ending). Od 2020 roku instruktorka systemu GYROTONIC®. Laureatka nagrody Sopocka Muza dla młodych twórców 2020 roku.