Spektakle

Poznań/Dancing Poznań 2014: XI Międzynarodowy Festiwal Teatrów Tańca: Noa Zuk (Izrael) „Dom Doom Land” i Polski Teatr Tańca „Hello, Stranger!”

Zdjęcie: Poznań/Dancing Poznań 2014: XI Międzynarodowy Festiwal Teatrów Tańca: Noa Zuk (Izrael) „Dom Doom Land” i Polski Teatr Tańca „Hello, Stranger!”

Doom Doom Land, Fot. Gadi Dragon, Kino KItchen

Wersja do druku

Udostępnij

W ramach XI Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca zostaną pokazane 2 spektakle jednego wieczoru: izraelski Doom Doom Land w choreografii Noa Zuk oraz Hello, Stranger! Polskiego Teatru Tańca w choreografii Pawła Malickiego.

Doom Doom Land

Artystka o spektaklu: „Eksploruję rytuały, gesty i język. Wymyślam zwyczaje. Tworzenie nowego tańca jest dla mnie sposobem na wyobrażanie sobie nowego miejsca: ludzi, zwierząt, wiatru, ruchu, spojrzeń, samochodów, maszyn, czasu, czynności, Miłości.”

Choreografia: Noa Zuk

Wykonawcy: Erez Zohar, Noa Zuk

Dramaturgia i muzyka: Ohad Fishof

Dodatkowa muzyka: Nate Young Comes Unbidden

Hello, Stranger!

„Inny jest tym, czym nie jest i czym musi uzupełnić swój brak. Inny opowiada o swoich potrzebach. Inny jest podobny do mnie, jest Innym Ja, ma podobne nogi, ręce, głos, mowę. Inny ma swoje „wnętrze”, swoją „głębię”. W swej „głębi” jest on niewyczerpalną „pełnią”, jest „bogactwem”, które się „przelewa”. Ale głębia ukazuje się i skrywa jednocześnie. Inność Innego wydobywa na jaw moją własną inność. Inność jest wzajemna. Inność zaskakuje, przynosi wciąż nowe niespodzianki, w całej przewidywalności jest nieprzewidywalna. Inny nie jest rzeczą między rzeczami ani przedmiotem między przedmiotami, lecz podmiotem, Innym Ja (…), z którym mogę wejść we wspólnotę My. Inny, którego napotykam, znajduje się w ruchu, co sprawia,że i we mnie budzi się świadomość możliwego ruchu. Muszę się „otworzyć”na samą inność Innego, „znosząc”własną inność. (…) Taka zmiana nie jest niczym więcej, jak konsekwentną zmianą punktu widzenia – z mojego na jego. Inny wymaga, aby stać się jego pokarmem, jego częścią składową, nim. Inny zadaje ból. Inny zbliża się, aby się „karmić mną”. Co mam począć? Odsunąć się czy poddać?”

Inny, ks. Jan Tischner

Choreografia: Paweł Malicki
Obsada: Artur Bieńkowski, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Daniel Navarro Lorenzo, Josefine Patzelt

Harmonogram festiwalu

powiązane

Ludzie

Artur Bieńkowski

Artur Bieńkowski

W ramach XI Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca zostaną pokazane 2 spektakle jednego wieczoru: izraelski Doom Doom Land w choreografii Noa Zuk oraz Hello, Stranger! Polskiego Teatru Tańca w choreografii Pawła Malickiego. Doom Doom Land Artystka o spektaklu: „Eksploruję rytuały, gesty i język. Wymyślam zwyczaje. Tworzenie nowego tańca jest dla mnie sposobem na wyobrażanie sobie nowego miejsca: ludzi, zwierząt, wiatru, ruchu, spojrzeń, samochodów, maszyn, czasu, czynności, Miłości.” Choreografia: Noa Zuk Wykonawcy: Erez Zohar, Noa Zuk Dramaturgia i muzyka: Ohad Fishof Dodatkowa muzyka: Nate Young Comes Unbidden Hello, Stranger! „Inny jest tym, czym nie jest i czym musi uzupełnić swój brak. Inny opowiada o swoich potrzebach. Inny jest podobny do mnie, jest Innym Ja, ma podobne nogi, ręce, głos, mowę. Inny ma swoje „wnętrze”, swoją „głębię”. W swej „głębi” jest on niewyczerpalną „pełnią”, jest „bogactwem”, które się „przelewa”. Ale głębia ukazuje się i skrywa jednocześnie. Inność Innego wydobywa na jaw moją własną inność. Inność jest wzajemna. Inność zaskakuje, przynosi wciąż nowe niespodzianki, w całej przewidywalności jest nieprzewidywalna. Inny nie jest rzeczą między rzeczami ani przedmiotem między przedmiotami, lecz podmiotem, Innym Ja (…), z którym mogę wejść we wspólnotę My. Inny, którego napotykam, znajduje się w ruchu, co sprawia,że i we mnie budzi się świadomość możliwego ruchu. Muszę się „otworzyć”na samą inność Innego, „znosząc”własną inność. (…) Taka zmiana nie jest niczym więcej, jak konsekwentną zmianą punktu widzenia – z mojego na jego. Inny wymaga, aby stać się jego pokarmem, jego częścią składową, nim. Inny zadaje ból. Inny zbliża się, aby się „karmić mną”. Co mam począć? Odsunąć się czy poddać?” Inny, ks. Jan Tischner Choreografia: Paweł Malicki Obsada: Artur Bieńkowski, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Daniel Navarro Lorenzo, Josefine Patzelt Harmonogram festiwalu

Katarzyna Kulmińska

Katarzyna Kulmińska

W ramach XI Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca zostaną pokazane 2 spektakle jednego wieczoru: izraelski Doom Doom Land w choreografii Noa Zuk oraz Hello, Stranger! Polskiego Teatru Tańca w choreografii Pawła Malickiego. Doom Doom Land Artystka o spektaklu: „Eksploruję rytuały, gesty i język. Wymyślam zwyczaje. Tworzenie nowego tańca jest dla mnie sposobem na wyobrażanie sobie nowego miejsca: ludzi, zwierząt, wiatru, ruchu, spojrzeń, samochodów, maszyn, czasu, czynności, Miłości.” Choreografia: Noa Zuk Wykonawcy: Erez Zohar, Noa Zuk Dramaturgia i muzyka: Ohad Fishof Dodatkowa muzyka: Nate Young Comes Unbidden Hello, Stranger! „Inny jest tym, czym nie jest i czym musi uzupełnić swój brak. Inny opowiada o swoich potrzebach. Inny jest podobny do mnie, jest Innym Ja, ma podobne nogi, ręce, głos, mowę. Inny ma swoje „wnętrze”, swoją „głębię”. W swej „głębi” jest on niewyczerpalną „pełnią”, jest „bogactwem”, które się „przelewa”. Ale głębia ukazuje się i skrywa jednocześnie. Inność Innego wydobywa na jaw moją własną inność. Inność jest wzajemna. Inność zaskakuje, przynosi wciąż nowe niespodzianki, w całej przewidywalności jest nieprzewidywalna. Inny nie jest rzeczą między rzeczami ani przedmiotem między przedmiotami, lecz podmiotem, Innym Ja (…), z którym mogę wejść we wspólnotę My. Inny, którego napotykam, znajduje się w ruchu, co sprawia,że i we mnie budzi się świadomość możliwego ruchu. Muszę się „otworzyć”na samą inność Innego, „znosząc”własną inność. (…) Taka zmiana nie jest niczym więcej, jak konsekwentną zmianą punktu widzenia – z mojego na jego. Inny wymaga, aby stać się jego pokarmem, jego częścią składową, nim. Inny zadaje ból. Inny zbliża się, aby się „karmić mną”. Co mam począć? Odsunąć się czy poddać?” Inny, ks. Jan Tischner Choreografia: Paweł Malicki Obsada: Artur Bieńkowski, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Daniel Navarro Lorenzo, Josefine Patzelt Harmonogram festiwalu

Paweł Malicki

Paweł Malicki

W ramach XI Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca zostaną pokazane 2 spektakle jednego wieczoru: izraelski Doom Doom Land w choreografii Noa Zuk oraz Hello, Stranger! Polskiego Teatru Tańca w choreografii Pawła Malickiego. Doom Doom Land Artystka o spektaklu: „Eksploruję rytuały, gesty i język. Wymyślam zwyczaje. Tworzenie nowego tańca jest dla mnie sposobem na wyobrażanie sobie nowego miejsca: ludzi, zwierząt, wiatru, ruchu, spojrzeń, samochodów, maszyn, czasu, czynności, Miłości.” Choreografia: Noa Zuk Wykonawcy: Erez Zohar, Noa Zuk Dramaturgia i muzyka: Ohad Fishof Dodatkowa muzyka: Nate Young Comes Unbidden Hello, Stranger! „Inny jest tym, czym nie jest i czym musi uzupełnić swój brak. Inny opowiada o swoich potrzebach. Inny jest podobny do mnie, jest Innym Ja, ma podobne nogi, ręce, głos, mowę. Inny ma swoje „wnętrze”, swoją „głębię”. W swej „głębi” jest on niewyczerpalną „pełnią”, jest „bogactwem”, które się „przelewa”. Ale głębia ukazuje się i skrywa jednocześnie. Inność Innego wydobywa na jaw moją własną inność. Inność jest wzajemna. Inność zaskakuje, przynosi wciąż nowe niespodzianki, w całej przewidywalności jest nieprzewidywalna. Inny nie jest rzeczą między rzeczami ani przedmiotem między przedmiotami, lecz podmiotem, Innym Ja (…), z którym mogę wejść we wspólnotę My. Inny, którego napotykam, znajduje się w ruchu, co sprawia,że i we mnie budzi się świadomość możliwego ruchu. Muszę się „otworzyć”na samą inność Innego, „znosząc”własną inność. (…) Taka zmiana nie jest niczym więcej, jak konsekwentną zmianą punktu widzenia – z mojego na jego. Inny wymaga, aby stać się jego pokarmem, jego częścią składową, nim. Inny zadaje ból. Inny zbliża się, aby się „karmić mną”. Co mam począć? Odsunąć się czy poddać?” Inny, ks. Jan Tischner Choreografia: Paweł Malicki Obsada: Artur Bieńkowski, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Daniel Navarro Lorenzo, Josefine Patzelt Harmonogram festiwalu

Zbigniew Kocięba

Zbigniew Kocięba

W ramach XI Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca zostaną pokazane 2 spektakle jednego wieczoru: izraelski Doom Doom Land w choreografii Noa Zuk oraz Hello, Stranger! Polskiego Teatru Tańca w choreografii Pawła Malickiego. Doom Doom Land Artystka o spektaklu: „Eksploruję rytuały, gesty i język. Wymyślam zwyczaje. Tworzenie nowego tańca jest dla mnie sposobem na wyobrażanie sobie nowego miejsca: ludzi, zwierząt, wiatru, ruchu, spojrzeń, samochodów, maszyn, czasu, czynności, Miłości.” Choreografia: Noa Zuk Wykonawcy: Erez Zohar, Noa Zuk Dramaturgia i muzyka: Ohad Fishof Dodatkowa muzyka: Nate Young Comes Unbidden Hello, Stranger! „Inny jest tym, czym nie jest i czym musi uzupełnić swój brak. Inny opowiada o swoich potrzebach. Inny jest podobny do mnie, jest Innym Ja, ma podobne nogi, ręce, głos, mowę. Inny ma swoje „wnętrze”, swoją „głębię”. W swej „głębi” jest on niewyczerpalną „pełnią”, jest „bogactwem”, które się „przelewa”. Ale głębia ukazuje się i skrywa jednocześnie. Inność Innego wydobywa na jaw moją własną inność. Inność jest wzajemna. Inność zaskakuje, przynosi wciąż nowe niespodzianki, w całej przewidywalności jest nieprzewidywalna. Inny nie jest rzeczą między rzeczami ani przedmiotem między przedmiotami, lecz podmiotem, Innym Ja (…), z którym mogę wejść we wspólnotę My. Inny, którego napotykam, znajduje się w ruchu, co sprawia,że i we mnie budzi się świadomość możliwego ruchu. Muszę się „otworzyć”na samą inność Innego, „znosząc”własną inność. (…) Taka zmiana nie jest niczym więcej, jak konsekwentną zmianą punktu widzenia – z mojego na jego. Inny wymaga, aby stać się jego pokarmem, jego częścią składową, nim. Inny zadaje ból. Inny zbliża się, aby się „karmić mną”. Co mam począć? Odsunąć się czy poddać?” Inny, ks. Jan Tischner Choreografia: Paweł Malicki Obsada: Artur Bieńkowski, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Daniel Navarro Lorenzo, Josefine Patzelt Harmonogram festiwalu

Daniel Navarro Lorenzo

Daniel Navarro Lorenzo

W ramach XI Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca zostaną pokazane 2 spektakle jednego wieczoru: izraelski Doom Doom Land w choreografii Noa Zuk oraz Hello, Stranger! Polskiego Teatru Tańca w choreografii Pawła Malickiego. Doom Doom Land Artystka o spektaklu: „Eksploruję rytuały, gesty i język. Wymyślam zwyczaje. Tworzenie nowego tańca jest dla mnie sposobem na wyobrażanie sobie nowego miejsca: ludzi, zwierząt, wiatru, ruchu, spojrzeń, samochodów, maszyn, czasu, czynności, Miłości.” Choreografia: Noa Zuk Wykonawcy: Erez Zohar, Noa Zuk Dramaturgia i muzyka: Ohad Fishof Dodatkowa muzyka: Nate Young Comes Unbidden Hello, Stranger! „Inny jest tym, czym nie jest i czym musi uzupełnić swój brak. Inny opowiada o swoich potrzebach. Inny jest podobny do mnie, jest Innym Ja, ma podobne nogi, ręce, głos, mowę. Inny ma swoje „wnętrze”, swoją „głębię”. W swej „głębi” jest on niewyczerpalną „pełnią”, jest „bogactwem”, które się „przelewa”. Ale głębia ukazuje się i skrywa jednocześnie. Inność Innego wydobywa na jaw moją własną inność. Inność jest wzajemna. Inność zaskakuje, przynosi wciąż nowe niespodzianki, w całej przewidywalności jest nieprzewidywalna. Inny nie jest rzeczą między rzeczami ani przedmiotem między przedmiotami, lecz podmiotem, Innym Ja (…), z którym mogę wejść we wspólnotę My. Inny, którego napotykam, znajduje się w ruchu, co sprawia,że i we mnie budzi się świadomość możliwego ruchu. Muszę się „otworzyć”na samą inność Innego, „znosząc”własną inność. (…) Taka zmiana nie jest niczym więcej, jak konsekwentną zmianą punktu widzenia – z mojego na jego. Inny wymaga, aby stać się jego pokarmem, jego częścią składową, nim. Inny zadaje ból. Inny zbliża się, aby się „karmić mną”. Co mam począć? Odsunąć się czy poddać?” Inny, ks. Jan Tischner Choreografia: Paweł Malicki Obsada: Artur Bieńkowski, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Daniel Navarro Lorenzo, Josefine Patzelt Harmonogram festiwalu

Josefine Patzelt

Josefine Patzelt

W ramach XI Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca zostaną pokazane 2 spektakle jednego wieczoru: izraelski Doom Doom Land w choreografii Noa Zuk oraz Hello, Stranger! Polskiego Teatru Tańca w choreografii Pawła Malickiego. Doom Doom Land Artystka o spektaklu: „Eksploruję rytuały, gesty i język. Wymyślam zwyczaje. Tworzenie nowego tańca jest dla mnie sposobem na wyobrażanie sobie nowego miejsca: ludzi, zwierząt, wiatru, ruchu, spojrzeń, samochodów, maszyn, czasu, czynności, Miłości.” Choreografia: Noa Zuk Wykonawcy: Erez Zohar, Noa Zuk Dramaturgia i muzyka: Ohad Fishof Dodatkowa muzyka: Nate Young Comes Unbidden Hello, Stranger! „Inny jest tym, czym nie jest i czym musi uzupełnić swój brak. Inny opowiada o swoich potrzebach. Inny jest podobny do mnie, jest Innym Ja, ma podobne nogi, ręce, głos, mowę. Inny ma swoje „wnętrze”, swoją „głębię”. W swej „głębi” jest on niewyczerpalną „pełnią”, jest „bogactwem”, które się „przelewa”. Ale głębia ukazuje się i skrywa jednocześnie. Inność Innego wydobywa na jaw moją własną inność. Inność jest wzajemna. Inność zaskakuje, przynosi wciąż nowe niespodzianki, w całej przewidywalności jest nieprzewidywalna. Inny nie jest rzeczą między rzeczami ani przedmiotem między przedmiotami, lecz podmiotem, Innym Ja (…), z którym mogę wejść we wspólnotę My. Inny, którego napotykam, znajduje się w ruchu, co sprawia,że i we mnie budzi się świadomość możliwego ruchu. Muszę się „otworzyć”na samą inność Innego, „znosząc”własną inność. (…) Taka zmiana nie jest niczym więcej, jak konsekwentną zmianą punktu widzenia – z mojego na jego. Inny wymaga, aby stać się jego pokarmem, jego częścią składową, nim. Inny zadaje ból. Inny zbliża się, aby się „karmić mną”. Co mam począć? Odsunąć się czy poddać?” Inny, ks. Jan Tischner Choreografia: Paweł Malicki Obsada: Artur Bieńkowski, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Daniel Navarro Lorenzo, Josefine Patzelt Harmonogram festiwalu

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close