Artur Bieńkowski – wielbiciel sztuki performancu. Doświadczenie taneczne zdobywał podczas wielu warsztatów tanecznych w Polsce i za granicą m.in. w Argentynie, gdzie uczestniczył w warsztatach tanga prowadzonych przez Victora Danelunca oraz w Paryżu, gdzie uczęszczał do Centre Des Arts Vivants. W sezonie 2008/2009 aktor Teatru Muzycznego w Gdyni. W sezonie 2009/2010 związany z Teatrem Powszechnym w Radomiu (musical Carmen Latina, reż. Tomasz Dutkiewicz) oraz z Teatrem Syrena w Warszawie (produkcje grupy Art Project Ballet). Autor performanców, prezentowanych podczas wielu festiwali muzycznych w Polsce.
Wielokrotny uczestnik Międzynarodowych Warsztatów Tańca Współczesnego oraz warsztatów techniki GaGa, prowadzonych przez Yoshifumi Inao z Batsheva Dance Company.
W sezonie 2010/2011 rozpoczął pracę w Polskim Teatrze Tańca. Występuje m.in.w spektaklach Minus 2(chor. Ohad Naharin), Walk@ karnawału postem, Spotkania w dwóch niespełnionych Aktach, FootBall@…, XL. Polski TeatrTańca wczoraj i dziś. Odcinek II, lata 1977-80: Krzesany i inne tańce, Szkoda, że Cię tu nie ma (chor. Ewa Wycichowska), Lato Red-Sun (chor. Thierry Verger), The Unknown-Niewiadoma, Hello, Stranger!(chor. Paweł Malicki), Public Space (chor. Karol Miękina) oraz Czterdzieści (chor. Jo Strømgren).
Interesuje się polską sztuką współczesną oraz czeską literaturą i filmem.