Festiwal

Wrocław: IX Mandala Performance Festival

Zdjęcie: Wrocław: IX Mandala Performance Festival

Fot. B. Kruk

Wersja do druku

Udostępnij

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.

Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.

Adam Kamiński – kurator festiwalu

 

HARMONOGRAM do pobrania

 

Bilety: 25, 20 zł

kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32

rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45

 

 

http://www.impart.art.pl

http://mandalaperformance.blogspot.com

http://artatut.tumblr.com

http://www.cia.wroclaw.pl

http://www.wro2016.pl

 

powiązane

Ludzie

Anna Piotrowska

Anna Piotrowska

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.   Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.   Adam Kamiński – kurator festiwalu   HARMONOGRAM do pobrania   Bilety: 25, 20 zł kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32 rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45       http://www.impart.art.pl   http://mandalaperformance.blogspot.com   http://artatut.tumblr.com   http://www.cia.wroclaw.pl   http://www.wro2016.pl    

Anita Wach

Anita Wach

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.   Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.   Adam Kamiński – kurator festiwalu   HARMONOGRAM do pobrania   Bilety: 25, 20 zł kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32 rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45       http://www.impart.art.pl   http://mandalaperformance.blogspot.com   http://artatut.tumblr.com   http://www.cia.wroclaw.pl   http://www.wro2016.pl    

Adam Kamiński

Adam Kamiński

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.   Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.   Adam Kamiński – kurator festiwalu   HARMONOGRAM do pobrania   Bilety: 25, 20 zł kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32 rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45       http://www.impart.art.pl   http://mandalaperformance.blogspot.com   http://artatut.tumblr.com   http://www.cia.wroclaw.pl   http://www.wro2016.pl    

Sławek  Bendrat

Sławek Bendrat

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.   Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.   Adam Kamiński – kurator festiwalu   HARMONOGRAM do pobrania   Bilety: 25, 20 zł kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32 rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45       http://www.impart.art.pl   http://mandalaperformance.blogspot.com   http://artatut.tumblr.com   http://www.cia.wroclaw.pl   http://www.wro2016.pl    

Dominik Krawiecki

Dominik Krawiecki

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.   Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.   Adam Kamiński – kurator festiwalu   HARMONOGRAM do pobrania   Bilety: 25, 20 zł kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32 rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45       http://www.impart.art.pl   http://mandalaperformance.blogspot.com   http://artatut.tumblr.com   http://www.cia.wroclaw.pl   http://www.wro2016.pl    

Marta Ankiersztejn

Marta Ankiersztejn

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.   Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.   Adam Kamiński – kurator festiwalu   HARMONOGRAM do pobrania   Bilety: 25, 20 zł kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32 rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45       http://www.impart.art.pl   http://mandalaperformance.blogspot.com   http://artatut.tumblr.com   http://www.cia.wroclaw.pl   http://www.wro2016.pl    

Marzena Krzemińska

Marzena Krzemińska

Założeniem IX edycji Mandala Performance Festival jest otwarcie przestrzeni publicznej na dyskusję na temat kanonów przedstawiania ciała i jego estetyki w tańcu współczesnym i w sztuce performance. Współcześni choreografowie unikają idealizacji ciała, chcą je pokazywać takim, jakie jest. Zajmują się społecznymi, filozoficznymi oraz kulturowymi znaczeniami cielesności i „bycia ciałem”. Interesuje ich prezentacja cielesności  realistycznej, dalekiej od ideału, a nawet naturalistyczna reakcja na zmęczenie, na słabość ciała. Nie boją się pokazywania na scenie brzydoty ciała czy jego ułomności. Autentyczna ekspresja ciała jest tak samo ważna jak technika. Ciało w tańcu postrzegane jest jako bezpośredni wyraz ludzkiej natury, osobny, autonomiczny byt. Ciało staje się podmiotem i przedmiotem przedstawienia – opowiada swoją własną historię.   Repertuar IX edycji festiwalu jest bardzo różnorodny: brazylijski artysta Fernando Belfiore znajduje punkt wyjścia swojego pokazu w rytuale, Simon Tanguy zgłębia temat ciała jako nośnika informacji, przez które w każdym momencie przepływa tysiące wiadomości. Międzynarodowy kolektyw Pink Mama Theatre z Berna analizuje problem tożsamości i alienacji. Ciało w ich spektaklach przedstawione jest jako przestrzeń zapisu wzorców zachowań i określonych ról społecznych. Magdalena Tuka w Cold Feet łączy ruch i taniec ze sztukami wizualnymi i z tekstem, a Anita Wach jest bardziej didżejką, niż tancerką.   Adam Kamiński – kurator festiwalu   HARMONOGRAM do pobrania   Bilety: 25, 20 zł kasa biletowa od godz.12.00 : 71/ 341 94 32 rezerwacje do godz. 12.00: tel. 71/ 344 39 45       http://www.impart.art.pl   http://mandalaperformance.blogspot.com   http://artatut.tumblr.com   http://www.cia.wroclaw.pl   http://www.wro2016.pl    

Zespoły

Organizacje

Festiwale

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close