Alicja Miszczor – ur. 1982. Mieszka w Krakowie. Aktorka ruchu, tancerka, improwizatorka. Uczy improwizacji tanecznej w nurcie tańca współczesnego, teatru fizycznego i kompozycji ruchu. Absolwentka PPSKAK (Państwowego Pomaturalnego Studium Kształcenia Animatorów Kultury) w Kaliszu na kierunku Taniec współczesny. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca w Poznaniu (2013), realizowanej przez Art Stations Foundation. Dyplomowana instruktorka choreoterapii Metodą Improwizacji Ruchu i Symboliki Ciała według Detlefa Kapperta (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu w Essen). Instruktorka autorskiej metody pracy z ciałem, Inter Art Dance, w której splatają się: teatr, taniec, dźwięk/głos, obraz i słowo pisane. Certyfikowana instruktorka Hatha Jogi.
W latach 2008-2015 roku roku tańczyła w Eksperymentalnym Studiu Tańca (EST) Iwony Olszowskiej, gdzie zgłębiała m.in. improwizację taneczną z podejściem BMC® (Body-Mind Centering®) oraz brała udział w spektaklach: Light Cube Brother, Dziwne Nie-pokoje oraz w kilku lecture-performances, w tym Chodźcie, pokażemy Wam, co robimy, we współpracy z Pracownią Fizyczną w Łodzi. W latach 2013-2015 współpracowała wraz z EST z Teatrem ,,Barakah” w Krakowie, m.in. w ramach projektu Obszar tańca w Teatrze ,,Barakah”, realizowanym we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca w ramach programu Scena dla tańca 2015. W tym projekcie oraz w późniejszym czasie brała udział w wielu spektaklach w choreografii Iwony Olszowskiej (Para con Tamgo Club, Wodo-Stany, Przeźroczystość) oraz własnych: Zdjęcie, Kobieta z sercem, Klementyna, Duo. Współtwórczyni i tancerka w projektach wideo-tańca, m.in. Body lab-Dotyk, Desmia, Inside, oraz własnych projektach scenicznych tj.: Drzewa, Trip, Wyspa, Between, Liście, Krótka historia dwóch bagaży.
Zanim zaczęła tańczyć, zajmowała się sztukami plastycznymi, co ma duży wpływ na jej sposób postrzegania ruchu. Duże znaczenie dla sposobu jej pracy z ciałem ma zaangażowanie zmysłów (zwłaszcza dotyku) oraz ich łączenie i przeplatanie ze sobą dla głębszego wglądu w sam proces tworzenia. Charakterystyczne dla jej twórczości i nauczania są też: kontrasty, symbolika ciała, obrazy mentalne, instynkty i czerpanie z metody Ruchu Autentycznego. Jej dodatkową pasją jest muzyka improwizowana i eksperymenty z dźwiękiem.